اهمیت دوربین مدار بسته در دنیای امروز

efkmiowebywcrf9o4ut98y873ytyi437xyhni43hti3jh 300x146 اهمیت دوربین مدار بسته در دنیای امروز

یکی از مهم ترین مسائلی که قبل از راه اندازی هر مجموعه ای واجب است به آن اهمیت داده شود، مسئله امنیت است. رایج ترین و همچنین کارا ترین سیستم امنیتی ای که از قدیم الایام در موارد بسیاری از آن استفاده شده است، دوربین مدار بسته است. امروزه هر مجموعه ای اعم از مسکونی و تجاری، بسته به نوع نیاز خود از دوربین های مدار بسته استفاده می کند. در دنیای امروز مجموعه های کمی وجود دارند که از دوربین های مداربسته استفاده نکنند، علی الخصوص مجموعه های تجاری بزرگ و مهم که همگی از تکنولوژی این دوربین ها برای حفظ امنیت تجارت خود استفاده می کنند.

اما از کجا بفهمیم که چه دوربینی برای ما مناسب است؟ مدل های مختلف دوربین مدار بسته کدام است؟ کدام برند دوربین مدار بسته از بقیه بهتر است؟ اینها سوالاتی هستند که در این پست قصد پاسخ دادن به آنها را داریم؟

بیشتر بخوانید:  بهترین جکوزی | راهنمای خرید جکوزی مناسب حمام

wrfrlfgimpoerugjo9etuhgo8ecihg erjkgjrldgjrdklgj ledf 300x246 اهمیت دوربین مدار بسته در دنیای امروز

مدل های دوربین مدار بسته

در حال حاظر با توجه به پیشرفت تکنولوژی، مدل های مختلف و متعددی از دوربین مدار بسته موجود است. از انواع مدل های دوربین مدار بسته می توان از دوربین های فضای باز، دوربین های گلوله ای یه بولت، دوربین های گنبدی یا دام، دوربین های گردشی یا PTZ، دوربین های 360 درجه، دوربین مدار بسته مخفی، دوربین های بیسیم و باسیم و … اشاره کرد.

اینکه متوجه شوید کدام دوربین ها برای شما مناسب است، ممکن است در وحله ی اول برای شما گیج کننده به نظر برسد. اما با کمی مطالعه در مورد کاربرد هریک از دوربین ها از این دوربین ها و با کمک گرفتن از کارشناس دوربین مدار بسته و در نهایت بر اساس سلیقه و نظر خودتان، دوربین مورد نظرتان را انتخاب کنید.

همچنین محصولات متعددی از هر یک از مدل های دوربین مداربسته وجود دارد که شما می توانید بر اساس نیاز خود آنها را انتخاب نمایید. به طور مثال شاید دوست داشته باشید در فضای باز از دوربین های با لنز واید و یا از دوربین مدار بسته گردشی استفاده کنید. یا مثلاً یک دوربین مدار بسته دام ثابت برای راهرو های داخلی ساختمانتان برگزینید.

بیشتر بخوانید:  تصاویری شگفت انگیز که در مسابقه جهانی عکاسی از طبیعت برگزیده شدند

بهترین برند دوربین مدار بسته کدام است؟

با توجه به جو رقابتی ای که بین برند های مطرح دوربین مدار بسته موجود است به سختی می توان بهترین برند را از بقیه برند های قدرتمند تشخیص داد. اما می توان چندین برند را به عنوان بهترین برند های دوربین مدار بسته معرفی کرد. در حال حاضر مطرح ترین و بهترین برند های دوربین امنیتی عبارتند از داهوا، هایک ویژن، اکسیس، سونی، پاناسونیک، آیدیس، یونی ویو، هایلوک و… که همگی تکنولوژی پیشرفته ای دارند و با پیش رفتن در علم روز، می توانند تمامی نیاز های امنیتی نظارت تصویری شما را برآورده کنند.

فروشنگان دوربین مدار بسته را بیشتر بشناسیم

در حال حاضر فروشندگان زیادی در زمینه فروش دوربین مدار بسته فعالیت می کنند که از فروشگاه های به نام و معتبر دوربین مدار بسته می توان به وبسایت موصیفا و دوربین مارکت اشاره کرد.

موصیفا با ارائه بهترین و حرفه ای ترین دوربین های مدار بسته از برند های مطرح دنیا مانند داهوا، هایک ویژن، یونی ویو، هایلوک و… و همچنین مدل های مختلف آنها و ارائه ی پکیج های متعدد دوربین مدار بسته یکی از بزرگترین فروشگاه های اینترنتی در زمینه دوربین مدار بسته است.

بیشتر بخوانید:  گستره وسیع قطعات لیفتراک در مجموعه آرمان یدک

دوربین مارکت نیز ارائه دهنده پکیج های مختلف دوربین مدار بسته و همچنین دوربین های اقتصادی و ارزان و همچنین برند های مشهور دوربین مدار بسته از جمله داهوا و هایک ویژن است که از مطرح ترین برند های دوربین مدار بسته جهان هستند.

مطلب پیشنهادی

ساخت فروشگاه اینترنتی حرفه ای ویکاتو ، ویترین کالای تو

امروزه اکثر کسب و کارها از فضای سنتی فاصله گرفته و فعالیت خود را در …