بیوگرافی داریوش موفق

عکس بیوگرافی داریوش موفق از داریوش مواک

داریوش موفق هنرمند تلویزیون و تئاتر در سال 1348 در تهران به دنیا آمد. او در سریال کارتونی به کارگردانی تینا پارک در نقش کرگی بازی کرد. پس از فارغ التحصیلی از رشته گرافیک بدون مشکل برای تحصیل در رشته نمایش وارد دانشگاه تهران شد. اما تحصیلات خود را در این مسیر به پایان نرساند و موفق به اخذ درجه علمی نشد. او از دوران جوانی جزو اولین کسانی بود که در عرصه تئاتر تلاش کرد و به یکی از موفق ترین هنرمندان تئاتر در سال های اخیر تبدیل شد.

1 1 بیوگرافی داریوش موفق

فیلم شناسی داریوش موفق

داریوش موفق اولین حضور سینمایی خود را با ایفای نقش در فیلم هملت، شازده کوچولو دانمارک به کارگردانی رضا بابک در سال 1385 انجام داد. حضور در این فیلم برای موفقیت بازی‌های دیگر او مانند سریال «ما فرشته‌ها نیستیم» خوب نبوده است، اما تجربه خوبی برای او بوده است.او در این فیلم با هنرمندانی چون لیلی رشیدی، جمشید جهان زناد، بهرام شاه محمد لو و پرست گرستانی همبازی شد.یکی از کارهای خاص این هنرمند این است که در دوران بازیگری هم در تلویزیون و هم در سینما حضور داشته است اما مانند اکثر کارهایش از جمله 70 درصد آثارش هنرمند سینما محسوب می شود که بهتر است در نظر بگیرید. 29% یکی از آثار او در تلویزیون است که داریوش موفک در 5 فیلم در مقطع تحصیلی خود به نام های فیلم، مرگ فروشنده، باغ آلبالو، هملت و فیلم شازده کوچولو، هملت و دو فیلم تلویزیونی به علاوه ظاهر شده است. او در سریال «ما فرشته نیستیم» و سریال هشت بهشت ​​حضور داشته است.

بیشتر بخوانید: بیوگرافی آلون افشار خواننده جوان پاپ ایرانی

1 2 بیوگرافی داریوش موفق

کاری تلویزیونی از داریوش مبفک

داریوش موفق در سال 1392 در سینما و تلویزیون بسیار موفق بود و در تولیدات مهمی حضور داشت. او در سه فیلم و سریال مهم بازی کرد که به شهرت بیشتر او کمک کرد. از جمله آثار مهمی که او اجرا کرد می توان به «ما فرشته نیستیم فلورا سام»، «اشت بهشت ​​سعید علم بورن» و «مرگ نایاب فروشنده برهانی مرند» اشاره کرد.سریال We Are Not Angels یکی از آثار کلیدی این هنرمند به حساب می آید.او در این سریال محصول سال 1392 نقش کلیدی ایفا کرد و با مهارت هایش در بین مردم شناخته شد و به مخاطبان تلویزیون معرفی شد و علاوه بر بازی در سریال ما فرشته نیستیم، در سریال هشت بهشت ​​نیز بازی کرد. این بار با هنرمندانی چون سعید علم کارگردان سریال، فرهاد بشارتی، فرجولا گل سفیدی، علیرضا جعفری و مهدی ساکی همکاری می کند. داریوش مفک در طول سالیان متمادی با هنرمندان زیادی کار کرده است که مهمترین آنها لیلی رشیدی است.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی پریوش نظریه

1 3 بیوگرافی داریوش موفق

سریال هاتون

داریوش موفق در سریال خاتون به کارگردانی تینا پاک نقش قرقی را بازی کرد. این سریال یکی از سریال های جدید تینا پاک روان است که داستانی درام اجتماعی درباره سال های اشغال ایران توسط متفقین در دهه 1320 دارد. قهرمان این سریال زنی مستقل و قوی است که در طول زمان با مشکلات مختلفی روبرو می شود.داریوش موافک در این سریال نگار جواهریان، مرجان متقی، بابک حمیدیان، شبنم مقدمی، رضا ببودی، اشکان خطیبی، ستاره پسیانی، علی هروتن، مهتاب تجارتی، غزل شاکری و مهران مقدمی با هنرمندانی چون مدیری…او اهل نقش آفرینی است.

بیشتر بخوانید: بیوگرافی Sobha Shrafferty, Sobha Shrafferty, Instagram

1 4 بیوگرافی داریوش موفق

جایزه داریوش مبفک

این هنرمند در سال 1987 برنده جایزه بازیگری در جشنواره تئاتر فاضل برای سریال شب‌های آوینیون و همچنین اولین جایزه بازیگری خود در جشنواره تئاتر دانشجویی شد.

ویرایش: بخش بیوگرافی هنرمند روبکا

.

مطلب پیشنهادی

زندگینامه فاطمه گودرزی

سرگذشت: فاطمه گودرزی فاطمه گودرزی 19 تیر سال 1342 در تهران چشم به جهان گشود. …