تشخیص عطر و ادکلن اصل

هیچ کس دوست ندارد هنگام خرید عطر و ادکلن به صورت اشتباه یک کالای فیک و بدل را خریداری کند. در این مقاله می خواهیم به بررسی کامل چگونگی و نحوه تشخیص عطر و ادکلن اصل بپردازیم؛ پس اگر می ‌خواهید در مجالس همواره خوشبو باشید، پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مقاله ما را همراهی بفرمایید.

اطمینان حاصل کردن از فروشنده

امروزه شاهد فروش انواع عطر و ادکلن در کنار خیابان، روی پل عابر پیاده، در بوتیک های مختلف و… هستیم.

اولین نکته ای که اتفاقا بسیار ساده نیز می باشد، این است که باید عطر و ادکلن را از یک فروشگاه معتبر تهیه کنید.

از طرف دیگر اگر از مغازه داران خرید کنید، می توانید در صورت وجود مشکل و تقلبی بودن، جنس خریداری شده را پس بدهید. این در حالی است که شما هیچ گاه قادر به پیدا کردن یک دستفروش نخواهید بود.

rrojmc0jnt45hbotc45t5iotyho5itjoi 300x200 تشخیص عطر و ادکلن اصل

افشای تقلبی بودن عطر و ادکلن از روی بطری آن

هنگامی که می خواهید یک عطر و یا ادکلن خاص را خریداری کنید، لازم است اطلاعات کافی درباره آن داشته باشید. حتی توصیه می کنیم قبل از خرید عطر و ادکلن به تحقیق درباره آن بپردازید؛ به این صورت شما قادر خواهید بود به راحتی و در اولین نگاه تفاوت میان بطری اصل و یا تقلبی را تشخیص دهید.

همچنین اگر قصد دارید عطر و ادکلن را از یک فروشگاه آنلاین تهیه کنید، خوب است از فروشنده درخواست کنید که از جعبه و یا بطری عطر و ادکلن برای شما عکس بفرستد؛ به این ترتیب شما می توانید مارک و علائم روی جعبه و بطری را چک کنید.

بیشتر بخوانید:  اسم مستعار برای پروفایل دخترانه

فراموش نکنید که با خرید عطر و ادکلن از یک فروشگاه آنلاین معتبر که تمامی اطلاعات فروشنده در آن ثبت شده است، احتمال کلاهبرداری و تقلبی بودن کالا کمتر خواهد بود.

rrcu3984gtbh539o53oi5h5o5ij 300x225 تشخیص عطر و ادکلن اصل

تشخیص اصل و یا فرع بودن ادکلن زنانه و مردانه

برای خرید ادکلن زنانه و ادکلن مردانه لازم است به قیمت کالا نیز توجه فرمایید. یک مثل قدیمی درباره خرید وجود دارد که می گوید: هیچ ارزانی ای بی حکمت نیست!

اگر حین خرید کالا متوجه ارزان بودن آن شدید، باید به اورجینال نبودن آن شک کنید.

ناگفته نماند که گاهی نیز ممکن است به علت عدم پرداخت هزینه گمرک، کالا قیمت پایین تری داشته باشد؛ اما در اکثر اوقات آن عطر و ادکلن هایی که اختلاف قیمت زیادی دارند تقلبی هستند.

تشخیص عطر تقلبی از طریق بسته بندی آن

توجه داشته باشید که اغلب بر روی جعبه اجناس اصل یک لایه سلفون محکم وجود دارد. اگر متوجه شدید که این سلفون محکم نمی ‌باشد و به درستی دور کالا پیچیده نشده است، باید به اصل بودن آن آن مشکوک شوید.

تشخیص عطر تقلبی از روی جعبه آن

هنگام خرید عطر و ادکلن لازم است با دقت مطالب نوشته شده بر روی جعبه آن را مطالعه بفرمایید. اگر حین خواندن مطالب نوشته شده بر روی جعبه متوجه اشکال نگارشی و غلط املایی، و یا حتی ایراد گرامری شدید به احتمال زیاد جنس مقابل شما فیک و بدل می باشد.

همچنین لازم است علائم و شکل های روی جعبه را به خوبی نگاه کنید. هر گونه آثار طراحی بد و ناشیانه می تواند یک نشانه از قلابی بودن کالا باشد.

بیشتر بخوانید:  بهترین نژاد های سگ برای هر فردی

در صورتی که قصد خرید عطر و ادکلن فرانسوی اصل و اورجینال را دارید لازم است دقت کنید که بر روی جعبه چسب اضافی وجود نداشته باشد.

اگر در هر نقطه از جعبه چسب مایع و یا قطره ای دیده شد، بهتر است از خرید آن خودداری کنید.

5povykmii9ynuv98ny9otyj3npoyjoj 300x172 تشخیص عطر و ادکلن اصل

چک کردن شیشه و ظرف ادکلن و عطر

از دیگر نکاتی که می توان با آن به فیک بودن ادکلن زنانه و مردانه پی برد ظرف آن می باشد.

اغلب اجناس فیک و تقلبی دارای شیشه ‌ای خشن هستند. اگر با دقت به کالای اصل و اورجینال دقت کنید، متوجه خواهید شد که شیشه از ظرافت مطلوبی برخوردار می باشد.

از طرف دیگر لازم است به جنس درب عطر و ادکلن توجه کافی داشته باشید. اگر حین خرید ادکلن و عطر متوجه شدید که درب آن به خوبی سر جایش قرار نمی گیرد، به احتمال زیاد کالا فیک می باشد.

اکثر اوقات عطر و ادکلن فرانسوی اصل و اورجینال دارای درب های ضد نشت و محکم هستند.

بو و رایحه ها را به خاطر بسپارید!

اگر در یک مهمانی و یا دورهمی، عطر و ادکلن یکی از دوستانتان را پسندیدید و تصمیم گرفتید که آن را خریداری نمایید، سعی کنید به خوبی آن بو و رایحه را به ذهن خود بسپارید؛ با این کار شما قادر خواهید بود در فروشگاه و با بوییدن رایحه عطر و ادکلن، مطمئن شوید که با آن بوی قبلی یکسان می باشد یا خیر.

بیشتر بخوانید:  روباه صلیبی؛ گونه ای کمیاب با ظاهری خاص(عکس)

اگر هرگونه تفاوت میان دو بو احساس کردید مطمئن باشید که یکی از آن دو اصل، و دیگری تقلبی می باشد.

توجه داشته باشید که عطر و ادکلن تقلبی اغلب دارای بوی ناخوشایند هستند.

vim04yi059yun09yu45y9u94 300x264 تشخیص عطر و ادکلن اصل

به رنگ ها دقت کنید!

جالب است بدانید که عطر و ادکلن های فیک و قلابی دارای رنگی مصنوعی می باشند. اگر متوجه تفاوت رنگ میان عطر و ادکلن ها شدید، به خصوص در صورت کم رنگ تر بودن آن ها، اطمینان داشته باشید که کالا فیک است.

ماندگاری عطر و ادکلن اورجینال و فیک

در بیشتر مواقع ادکلن و عطر های اورجینال دارای ماندگاری بالا هستند. اگر عطر و ادکلن نتواند برای مدت زیادی بر روی لباس باقی بماند و بوی خود را حفظ کند، به طور قطع فیک و تقلبی می باشد.

ovn460ynuv409ynun9oy88h8i 300x169 تشخیص عطر و ادکلن اصل

کلام آخر

در این مقاله سعی کردیم تمامی نکات لازم، جهت داشتن یک خرید عطر و ادکلن حرفه ای را برای شما عزیزان جمع آوری کنیم.

توجه داشته باشید که یک عطر و ادکلن اورجینال و مناسب لازم است تمامی و یا دست کم اکثر ویژگی های گفته شده را داشته باشد.

هرگز فرانوش نکنید که با خرید ادکلن و عطر های تقلبی ممکن است انواع مشکلات و بیمارهای پوستی برای شما ایجاد شود؛ پس با انتخاب کالای اصل و اورجینال به سلامت پوست و بدن خود کمک کنید.

امیدواریم بتوانید با به کار بردن راهکارهای گفته شده به خوبی تفاوت میان عطر و ادکلن های تقلبی، و اورجینال را تشخیص دهید.

مطلب پیشنهادی

ساخت فروشگاه اینترنتی حرفه ای ویکاتو ، ویترین کالای تو

امروزه اکثر کسب و کارها از فضای سنتی فاصله گرفته و فعالیت خود را در …