تولید محتوای گیمینگ چیست؟

wrlfvpowrunjhfvoweruytgv8i3wcrhcfiowh oirhgiurhgoihiuerchgehoiwerhf 300x200 تولید محتوای گیمینگ چیست؟

روز به‌ روز به طرفداران بازی‌های ویدئویی اضافه می‌شود و این بازی‌ها هر لحظه کیفیت خود را بهتر می‌کنند. به نحوی حتی کسانی که زمانی سمت این بازی ‌ها نمی‌رفتند، حال جذب بازی‌های ویدئویی شده‌اند، اما بدیهی است که علاوه بر کیفیت خوب بازی، فاکتور دیگری برای فروش آن ها اهمیت دارد. آن هم این است که این بازی‌ها باید به ‌خوبی و با قدرت به علاقه‌مندان معرفی و عرضه شوند. در نتیجه بازاریابی صحیح و تولید محتوای گیمینگ مسئله مهمی است که در موفقیت بازی‌های ویدئویی نقش مهمی را ایفا می‌کند. ما در این مقاله تلاش کرده ایم که شما را با مفهوم تولید محتوای گیمینگ بیشتر آشنا کنیم.

dvgkmpeogueugnoeinhtierutbchiubguyeg uyy4ty984t7u34o 300x158 تولید محتوای گیمینگ چیست؟

استفاده از شبکه‌های اجتماعی برای تولید محتوا

امروزه میلیون‌ها نفر از شبکه‌های اجتماعی استفاده کرده و کاربر آن هستند. همین مسئله باعث می‌شود تا شبکه‌های اجتماعی به بستری مناسب برای عرضه محصولات و فروش آن ها تبدیل شود. در نتیجه بدیهی است که اگر شما از شبکه‌های اجتماعی برای تولید محتوا در رابطه با محصول خود استفاده نکنید، از رقبای خود به‌شدت عقب می مانید و سود دهی محصول شما به میزان چشم‌گیری پایین خواهد آمد. چون همان ‌طور که طبیعتاً خودتان متوجه شده اید، هر ویدئو یا هر محتوایی که در این شبکه‌ها قرار می‌گیرد، به سرعت پخش شده و در اختیار همه قرار می‌گیرد و همه با آن آشنا می‌شوند. همین مسئله موجب می‌گردد که اگر شما بتوانید محتوای مناسبی برای محصول خود تولید کنید و آن را به نحو احسن عرضه نمایید و در اشتراک کاربران قرار دهید، طبیعتاً محصول شما معروف می‌شود و اکثریت با محتوای شما آشنا می‌شوند. البته تولید محتوا در هر محیطی قواعد خاص خود را دارد و بهتر است برای تولید محتوای گیمینگ در شبکه‌های اجتماعی، به معیارهای زیر دقت کنید.

  1. در صفحات مرتبط به موضوع مورد نظر تبلیغات انجام دهید
بیشتر بخوانید:  گنج هیتلر پیدا شد

با وجود اینکه بازی‌های ویدئویی از طرفداران فراوانی برخوردار هستند اما باز هم اگر محتوایی که تولید کرده‌اید در صفحات مربوط به بازی ویدئویی پخش کنید، طبیعتاً بازخورد آن بهتر خواهد بود. همچنین این مسئله موجب می‌شود که کسانی که محتوای شما را دیده‌اند، محتوا را به بقیه افراد علاقه‌مند به این موضوع که فرصت تماشای محتوای شما را نداشته اند، معرفی کنند که همین امر به افزایش بازدید منجر می‌شود. چون معمولا اگر شخصی صفحه‌ای مربوط به بازی‌های ویدئویی را دنبال کرده‌است، این شخص با افراد دیگری که به این موضوع علاقه‌مند هستند، در ارتباط است.

etgvlkpooiubyg0935outbe54iohcbtow4cjrhuwiehrioq3owwkwr 300x196 تولید محتوای گیمینگ چیست؟

  1. به کمپین‌ها و مسابقات مختلف بپیوندید

همیشه در فضای مجازی برای بازی‌های ویدئویی مسابقات و کمپین‌های مختلفی تشکیل می‌شود و همیشه هم این مسابقات طرفداران زیادی دارد. اگر شما بتوانید اسپانسر این مسابقات شوید، محصول شما به گوش افراد شرکت کننده خواهد رسید. همچنین شما محیطی پیدا کرده‌اید که از افراد علاقه‌مند به موضوع محصول تشکیل شده است. طبیعتاً تبلیغ و عرضه محصول و محتوا در بین این افراد، از سوددهی بالایی برخوردار خواهد بود.

  1. محتوای متنوع و قابل توجه تولید کنید

درست است که نیاز اصلی یک محتوا، مطلع کردن مخاطب در رابطه با جزئیات بازی و محصول است، اما اگر شما محتوای جذاب تولید کنید و به طور مثال با استفاده از داستان یا شوخی‌های متنوع، به تولید محتوای خود بپردازید، طبیعتاً بازخوردهایی که از مخاطب می‌گیرید بهتر است. اگر ویدئوی شما جذاب و منحصر به فرد باشد، باعث می‌شود کسی که ویدئو را می‌بیند، آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارد. همان‌طور که امروزه می‌بینیم، اکثر ویدئوها از چاشنی طنز استفاده کرده‌اند. شما هم می‌توانید با ساختن یک ویدئوی طنز در راستای تولید محتوا گیمینگ، بازدید ویدئوی خود را در شبکه‌های اجتماعی افزایش دهید. یادتان باشد تولید محتوای تاثیر بسزایی بر روی سئو سایت شما می گذارد.

  1. اینفلوئنسرهای گیمر را پیدا کنید
بیشتر بخوانید:  کرم‌ های خوراکی در راه سوپرمارکت‌ های اروپایی

به افراد تأثیرگذار در شبکه‌های اجتماعی، اینفلوئنسر گفته می‌شود. اگر کسی به موضوعی علاقه داشته باشد، احتمال زیادی دارد که اینفلوئنسر مربوط به آن موضوع را دنبال کند و حرف اینفلوئنسر برای او اهمیت داشته باشد. اگر اینفلوئنسر گیمینگ، راجع به بازی شما حرف بزند و محتوای شما را تبلیغ کند، تعداد مخاطبان شما به‌شدت بالا می‌رود.

  1. در صورت بروز مشکل شفاف باشید

این مسئله تنها برای محصولات گیمینگ نیست. اگر در تولید محتوا، شما با مخاطب خود ارتباط و تعامل مناسبی ایجاد کنید، حس مثبتی که کاربر نسبت به شما پیدا می‌کند، فروش شما را تقویت خواهد کرد. هر زمان که مخاطب احساس کند که می‌تواند به شما به‌عنوان یک برند قوی اعتماد کند، به این معناست که شما موفق شده‌اید خود را تثبیت کنید. امکان دارد که محصول شما مشکلاتی داشته باشد یا ضعف‌هایی در قسمت خرید و پشتیبانی محصول و حتی تولید محتوای آن رخ دهد. در این صورت بهتر است که صادقانه اشتباه خود را بپذیرید.

  1. نسبت به حرف‌های منفی آمادگی داشته باشید

یکی از بخش‌های آزاردهنده در فضای مجازی، قدرت بیان نظر است که هرکس می‌تواند آزادانه نظر خود را بیان کند. با وجود این که این موضوع جنبه مثبت بالایی هم دارد اما می‌تواند موجب شود که شما درگیر انتقادهای منفی توهین‌آمیز و ناپسند و حتی شایعات فراوان شوید. حتی شرکت‌های معتبر نیز از دست این حرف‌ها و این افراد در امان نیستند. پس شنیدن این حرف‌ها چیز عجیبی نیست. بهترین برخورد در قبال این نظرات، سکوت، صبر و بی‌توجهی است و تا جایی که ممکن است تلاش کنید که نسبت به این سخن‌ها واکنش نشان ندهید.

  1. بازی‌ های خود را برای سیستم‌ عامل‌ های مختلف آماده کنید
بیشتر بخوانید:  گل‌های آپارتمانی مقاوم به سایه

اگر بخواهید افراد زیادی از بازی‌های شما استفاده کنند، بهتر است که این بازی‌ها در سیستم‌ عامل‌های مختلفی از جمله ویندوز، لینوکس، اندروید، IOS و موارد دیگر قابل اجرا باشد. می‌توانید به این موضوع از دید تولید محتوا نیز نگاه کنید. کاربری که با تماشای محتوای شما، متوجه می‌شود که بازی شما در سیستم‌ عامل ‌های مختلفی قابل اجراست، کارایی بالای بازی و محصول شما را درک می‌کند.

  1. در تولید محتوا به طور منظم و مستمر عمل کنید

بهتر است برای تولید محتوای گیمینگ و مخصوصاً تولید محتوا در شبکه‌های اجتماعی، از تقویم کاری پیروی کنید. چون اگر کاربر نظم شما در تولید محتوا را ببیند، بهتر می‌تواند هم به محصول و هم به شما اعتماد کند و دیگر سرگردان نمی‌شود که چه زمانی محتوای جدیدی بارگذاری خواهد شد. این ارتباط و تعامل با تولید محتوای منظم و مستمر، بهبود می‌یابد. گوگل ادوردز را نیز فراموش نکنید. بازاریابی اینستاگرام نیز می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. پیشنهاد می کنیم مقالات بیزون را از دست ندهید.

مطلب پیشنهادی

ساخت فروشگاه اینترنتی حرفه ای ویکاتو ، ویترین کالای تو

امروزه اکثر کسب و کارها از فضای سنتی فاصله گرفته و فعالیت خود را در …