طالع بینی روز تولد با پاسور

astrology passover01 1 طالع بینی روز تولد با پاسور

 

کارتهای بازی امروزی به قدری معمول هستند که به نظر می رسد کششی است که فراتر از نقششان در بازی کردن است. با این حال ، کارت های بازی بر اساس یک سیستم باستانی مشابه تاروت ساخته شده اند. هر روز تولد سال با یک کارت بازی اصلی ، همراه است و هرکدام داستان خود را می گوید.

 

کارت بازی مرتبط با روز تولد خود را پیدا کنید – کارت تولد:

ماه و روز تولد خود را در جدول زیر بیابید تا کارت تولد خود را تعیین کنید.

astrology passover01 2 292x800 طالع بینی روز تولد با پاسور

کارت بازی مربوط به روز تولد

ارتباط بین کارتهای بازی ، روزهای تولد و ستاره شناسی:

52 کارت بازی پاسور به طور مرتب با 52 هفته یک سال مطابقت دارد.

12 کارت دربار (پادشاه ، بی بی و سرباز) نمادی از 12 ماه سال است.

2 رنگ (قرمز و سیاه) سیاه بیانگر انرژیهای مثبت / مردانه و قرمز انرژیهای منفی / زنانه است.

4 نوع کارت بازی 4 فصل را نشان می دهد و 4 عنصر در طالع بینی:

دل : آب ،بهار

گشنیز : آتش ، تابستان

خشت : زمین ، پاییز

پیک : هوا ، زمستان

کارتهای بازی :

astrology passover01 5 طالع بینی روز تولد با پاسور

خال دل

دل :

حساس ، عاطفی ، حمایت کننده ، محبت آمیز ، حسی ، دلسوز. دل نماد جوانی ، عشق ، عاشقانه ، خلاقیت ، احساسات ، خوش گذرانی و لذت است. آنها را می توان با احساسات خود اداره کرد. از طرف منفی ، آنها می توانند تنبل و از نظر عاطفی دستکاری شوند و می توانند کینه ای باشند.

astrology passover01 6 طالع بینی روز تولد با پاسور

خال گشنیز

گشنیز :

کنجکاو ، خوش برخورد، خلاق ، خواستار ارتباطات ، ایده ها هستند ، افراد متعلق به گشنیز به قدرت اهداف و ایده ها اعتقاد دارند. آنها ممکن است عاشق کلمات باشند ، ممکن است در جستجوی حقیقت و معنی باشند. آنها به ندرت دچار ناراحتی می شوند زیرا می توانند احساسات خود را کنترل کنند و توضیحات یا بهانه هایی را برای اقدامات دیگران پیدا می کنند. از طرف منفی ، آنها می توانند از کلمات به عنوان اسلحه استفاده کنند .

بیشتر بخوانید:  اس ام اس ولادت امام رضا علیه السلام (3)

astrology passover01 4 طالع بینی روز تولد با پاسور

خال خشت

خشت:

اهل عمل ، واقع بین ، تحلیل گر، مادی گرا ، مدبر. خشت ها نماد دنیای جسمی و مادی است. آنها دنیای پیرامون خود را در سطح حواس پنجگانه ارزیابی می کنند. آنها می توانند بیش از حد به پول و دارایی متصل شوند. برای پیدا کردن ارزش در زندگی ، آنها به چیزهایی که مفید هستند نگاه می کنند.

astrology passover01 3 طالع بینی روز تولد با پاسور

خال پیک

پیک:

نظری ، باهوش ، انسان دوست . آنها مردمی زحمتکش و دارای اراده های قوی هستند. پیک ها نماد تجربه هستند. آنها می توانند بسیار نگران قدرت باشند. آنها نظم و انضباط و توانایی اعمال خود را نشان می دهند. از نظر منفی ، آنها ممکن است بیش از حد بر روند کار متمرکز باشند و نیاز به معنای بالاتر را از دست دهند.

شماره :

آس :

آسها رهبران هستند. جاه طلب ، پرانرژی ، با انگیزه و پویا است. آنها افراد مستقلی هستند که به راحتی پروژه های جدید را آغاز می کنند. اگر به صورت منفی بیان شوند ، می توانند مغرور ، کم حوصله و خودمحور باشند.

دو :

دوتاییها با ملاحظه ، مشارکتی ، پذیرا و موافق هستند. آنها از راه خود خارج می شوند تا زندگی متعادل ، صلح آمیز و هماهنگ را طی کنند. اگر منفی بیان شود ، ممکن است آنها وابسته ، غیرقابل انکار ، بی حوصله و فاقد اراده باشند.

بیشتر بخوانید:  نکات جدید مد سال 2019 و 1398 + آموزش ترکیب رنگ زمستانی لباس

سه :

سه، خلاق ، معاشرتی ، خود بیانگر ، شوخ طبع ، سرگرم کننده و باهوش هستند. آنها بی قرار و مردمی همه کاره هستند که به دنبال تنوع هستند. آنها برای ایده های خود به کانالهایی احتیاج دارند ، وگرنه مستعد نگرانی و بی احتیاطی هستند.

چهار :

چهار ، واقع گرایانه ، متعهد ، محفوظ ، سخت کوش و دارای امنیت هستند. آنها به دنبال ثبات و امنیت هستند. با تغییر بیش از حد در زندگی آنها احساس ناراحتی می کند.

پنج :

باهوش ، مضطرب ، پرماجرا ، خلاق و آزادی خواه هستند. آنها چندکاره هستند که شوخ ، کارآفرین و مشتاق هستند. اگر به صورت منفی بیان شوند ، می توانند متناقض ، غیرقابل اعتماد و خیلی راحت خسته شوند.

شش :

به دنبال تعادل هستند. آنها خانواده دوست ، دلسوز ، دوست داشتنی ، هنری و قابل اعتماد هستند. آنها می توانند از خود راضی شوند و به زندگی آنها اجازه می دهد تا وارد خانه های فرورفتگی شوند زیرا منتظرند اتفاقاتی برایشان رخ دهد.

هفت :

حساس ، وفادار ، حسی ، خودجوش ، آرمان گرا و معنوی هستند. آنها می توانند بیش از حد رویایی باشند تا جایی که انتظار بیش از حد از دیگران و زندگی دارند. در صورت بیان منفی ، می توان آنها را عقب نشین ، گیج و خودشیفته کرد.

هشت :

هدفمند و قوی است. آنها افرادی مصمم هستند که سخت کار می کنند ، با پول خوب ، واقع بین و قابل اعتماد هستند. با این حال ، آنها می توانند خیلی کنترل کننده و سرسخت باشند.

بیشتر بخوانید:  فال روز دوشنبه 21 مهر 1399

نه :

سخاوتمند ، باهوش ، انسان دوست و مفید هستند. آنها افراد احساساتی هستند که بعضی اوقات می توانند در مسیر فرار در زندگی گرفتار شوند.

ده :

افراد بلندپرواز و دارای موفقیت می باشند که دارای ذهن سالم ، اعتقادات محکم و سطح سالم از رقابت هستند. در صورت استفاده منفی ، آنها می توانند سخت گیر ، کنترل کننده و کم صبر باشند.

astrology passover01 7 طالع بینی روز تولد با پاسور

طالع بینی روز تولد با پاسور

کارتهای دربار :

سربازها :

سربازها جوانی ، جذاب ، بدخلقی ، عاشقانه ، شوخ و خلاق هستند. آنها ذهنی غیرمعمول و باهوش دارند و به بعضی از آنها می توان از نبوغ خود برای “راه یافتن” استفاده کرد. آنها مهارت های خوبی برای مردم دارند ، اشتیاق زیادی دارند و استعدادهای مختلفی دارند. با این حال ، آنها ممکن است سعی کنند از مسئولیت زندگی خود خارج شوند و آنها نتوانند اهداف مشخصی داشته باشند.

بی بی (ملکه) :

بی بی ها متاهلان هستند. آنها گیرنده ، هوشمند ، شهودی ، خلاق ، قوی و چشمگیر هستند. آنها در سازماندهی و اجرا خوب هستند ، اما بعضی اوقات می توانند زندگی خود را بیش از حد نمایان کنند.

پادشاهان :

پادشاهان مفتخر ، هدفمند و معتبر هستند. آنها افراد خلاق هستند که حس نمایشی دارند. آنها توانایی اجرایی قدرتمندی دارند و طبیعتاً این امر را بر عهده دارند. در صورت استفاده منفی ، آنها می توانند سخت گیر ، رئیس ، بی تاب ، تحریک کننده و عصیان گر باشند.

منبع:بیتوته

لینک منبع

مطلب پیشنهادی

بیوگرافی بهمن دان بازیگر توانمند سینما و تلویزیون

بهمن دان بازیگر سینما و تلویزیون   بیوگرافی و عکس های بهمن دان بهمن دان …