طالع بینی مهر ماه 97

[ad_1]

طالع بینی مهر ماه 97

astrology october97 1 طالع بینی مهر ماه 97

 

طالع بینی مهر ماه

 

متولدین ماه فروردین:

با شکست عاطفی که چندی قبل داشته اید، نسبت به همه بدبین هستید. گاهی به شدت دچار افسردگی می شوید و سعی می کنید آن را از خود دور کنید اما خاطرات گذشته مقابل ذهن تان رژه می روند. به آینده یی بهتر فکر کنید. به اینکه هر چه پیش می آید، بهترین است. به شخصی یا چیزی دلبسته شده اید که هر آن نگران از دست دادنش هستید. این نگرنی بی مورد را از خود دور کنید، تغذیه ی سالم و اصولی را جدی بگیرید. ضعف جسمی شما ریشه در بیماری روحی تان دارد. اوضاع از این که هست، بدتر نخواهد شد. بیشتر افراد خانواده و اطرافیان مدیون صبر و نبوغ و هنر و فداکاری شما هستند. اعتقاد دارید نباید وقت فرزندتان بیهوده تلف شود. سعی می کنید در طول مدت زندگی چیزی بیاموزند تا به جهان بینی کامل برسند. برنامه ریزی دقیقی برای تمام ساعات خواهید داشت.

 

متولدین ماه اردیبهشت: 

چرا آنقدر با خودتان کلنجار می‌‌روید و مدام با دیگران برخورد نامناسب دارید. زندگی را سخت نگیرید که هرچه سخت‌گیر باشید، زندگی هم برای‌تان سخت خواهد گذشت. اهداف‌تان را گم کرده‌اید. باز هم می‌‌توانید برای خود اهدافی تعیین کنید و در جهت رسیدن به آنها گام بردارید. کسالتی دارید که به امید خدا به زودی برطرف خواهد شد. فعلا از این‌که چیزی را به زندگی خود اضافه یا کم کنید خودداری کنید که زمان مناسبی برای این تغییرات نیست. عده‌ای از خوش‌قلبی شما می‌‌خواهند سوء استفاده کنند، به شدت مراقب باشید و با چشمانی باز به اطراف نگاه کنید و بی‌‌جهت به کسی اطمینان نکنید.

برای تحقق آرزوی‌تان در تلاش هستید. در این راهی که قدم گذاشته‌اید به سختی‌هایی برخورد می‌‌کنید که با تفکر و بدون عجله باید آنها را از سر راه خود بردارید. برای برداشتن این موانع می‌‌توانید از خانواده و دوستان نزدیک‌تان کمک بگیرید ولی آنها را زیاد از آرزویی که دارید مطلع نکنید. او همیشه به فکر شماست، شما‌ چه‌‌طور؟

 

متولدین ماه خرداد:

در این ماه احساس می‌کنید که باید از نظر احساسی تعدیل شوید و می‌خواهید انرژی اضافی خود را تخلیه کنید. اگر با همکارتان درگیر یک بحث جدی شوید این بحث به نفع شخص شروع کننده تمام می‌شود و در عین حال وظایفی که قبلا به خوبی تعریف شده‌اند ، ممکن است در نتیجه این بحث به سرعت روشنی خود را از دست بدهند.

در این ماه به جای اینکه سعی کنید حق را به جانب خودتان دهید و مدام در پی تصدیق خود باشید آرام بگیرید و از درگیر شدن در یک جنگ لفظی اجتناب کنید.

بیشتر بخوانید:  استخاره با حروف ابجد

در این ماه مسئله این نیست که آیا اهداف جدیدتان تحقق می‌یابند یا نه! فقط اجازه دهید آنها زندگی تان را به روش خودشان بسازند.

 

متولدین ماه تیر : 

شما اغلب اجازه می‌دهید که فلسفه بافی بر شعور عادی تان برتری پیدا کند ولی این کار می‌تواند این ماه شما را به دردسر بیندازد ؛ فکر و گمان می‌تواند مفید و سازنده باشد اما در این ماه ممکن است شما را از مسیرتان منحرف کنند، تفاوت‌هایی که با دیگران دارید را تقویت کنید و در پی این نباشید که خود را همرنگ جماعت کنید.

خوشبختانه امیدها و آرزوهایی که برای آینده‌ای روشن تر دارید برای دیگران انگیزه‌ای می‌شود تا از خمودگی و افسردگی بیرون بیایند و از طرف دیگر باعث می‌شود که شما خود را باور کنید و اعتماد به نفس تان افزایش یابد.

 

متولدین ماه مرداد:

شاید دوست داشتن برای عده‌ای از متولدین این ماه ایجاد دردسر کند، بنابراین اگر می‌‌بینید که توانایی تحمل دردسرهای آن را ندارید، فراموشش کنید. احتمالا در راهی که پیش می‌‌روید، دچار مشکلاتی خواهید شد ولی زود قضاوت نکنید و زود از کوره در نروید که در نهایت، تحمل این مشکلات نتیجه‌بخش خواهد بود. نظرات شما در مورد اطرافیان و دوستان نزدیک‌تان تغییر خواهد کرد. شما از طرف آنان مورد لطف قرار می‌‌گیرید و برای آنان کارهایی انجام خواهید داد که شما را تشویق خواهند کرد.

پیشنهادی خواهید داشت که شروعی برای پیروزی‌های شما خواهد بود، فقط باید با احتیاط عمل کنید و پله‌های ترقی را باحوصله و بدون عجله طی کنید. تا آن‌جا که برای شما مقدور است خود را با اعضای خانواده درگیر نکنید و سعی کنید اگر بین شما و هر یک از اعضای خانواده مشکلی وجود دارد، آن را با صحبت کردن برطرف کنید. در این بین خبر خوشحال‌کننده و امیدوار‌کننده‌ای به شما می‌‌رسد. عاشق هم باشید و روزهای خوش‌تان را با هم تقسیم کنید.

 

متولدین ماه شهریور:

مدتی است دچار آشفتگی روحی شده اید و آرام و قرار ندارید ؛ اگر کمی حوصله به خرج بدهید و به خداوند متعال پناه ببرید به زودی گمشده تان را خواهید یافت ، گره ای در کارتان به وجود آمده است که به موجب آن آرامش شما تا حدودی دچار اختلال شده است اما هیچ نگران نباشید چراکه انشاءالله… رفع میشود و از غصه رهایی میابید.

از سوی دوستان اشتباهی رخ خواهد داد که موجب آزار و رنجش تان میشود اما بهتر است بر آنان خرده نگیرید چون همیشه گذشت و گشاده رویی تأثیری بیشتر و بهتری دارد.

 

طالع بینی ماهانه

 

متولدین ماه مهر:

به نظر میرسد کمی صراحت لهجه بیش از حد متعارف داشته باشید و اگر اینطور است، گرچه دروغ نمیگویید و سخنانتان صحیح است اما لازم است گاهی بعضی از حقایق را به زبان نیاورید. 

بیشتر بخوانید:  معرفی امامزاده احمدرضا در اصفهان

ضرب المثل زیبای ایرانی میگوید : جز راست نباید گفت، هر راست نشاید گفت.

ضمنا در میان اعضاء خانواده شما و یا نزدیکان و همکارانتان کسانی هستند که در گذشته شرایط مادی و شغلی و اجتماعی بهتری داشته اند ؛ شایسته است با آنان هم خوشرویی و خوشرفتاری تان را حفظ کنید ؛ رازداری صفتی نیک است، شما را به آن توصیه میکنم.

 

متولدین ماه آبان:

اگر به خدای بزرگ ایمان داشته باشی،دلیلی برای هراس از ناشناخته ها نخواهی داشت.می توانی با اطمینان و مسرت به آینده بنگری، زیرا اراده خداوند در زندگی ات جاری است. امور ناشناخته و غیر منتظره تو را از پای در نمی آورند، زیرا می دانی که ار هر موقعیتی می توانی بهره ببری.در زندگی مسوولیت پذیر باش. اگر وظایف را به درستی انجام بدهی موفقیت می توانی بهره ببری.اگر اراده و پشتکار را در خود بپرورانی،بدون تردید دست خداوند همیشه نگهدارت خواهد بود و هدایتت خواهد کرد و از بی قراری رهایی خواهی یافت.در این ماه ،سعی کن با دوستان و افرادی که باعث پیشرفتت می شوند،بیشتر رابطه برقرار کنی.با دوستان خوب و خوش نیت نشست و برخاست کن.از هر فرصتی برای دور هم جمع شدن استفاده کن.صدقه دادن و خیرات کردن را فراموش نکن.شادی وخوش بینی را هر کجا که هستی اشاعه بده.اگر منتظر حکم دادگاه یا خبری اداری هستی به نفعت رای خواهند داد.از نصیحتهای دیگران ناراحت نشو.به پدر و مادرت احترام بگذار.به کارهایت سرعت عمل ببخش.مطمئناً به آن چه می خواهی می رسی.

 

متولدین ماه آذر:

راهی در پیش گرفته اید که نباید از سختی های آن بهراسید چرا که همین سختی ها و موانع است که پیروزی و موفقیت را برای شما شیرین و دوست داشتنی میکند.

از دوستی نزدیک آزرده خاطر شده اید و به همین دلیل آن رابطه صمیمی گذشته را از دست داده اید اما باید سعی کنید که با گذشت و چشم پوشی به او نزدیک شده و با این عمل شیرینی گذشت را بچشید. تمامی امکانات و پتانسیل لازم برای پیشرفت و ترقی شما مهیا است که میتواند آینده درخشانی را برای خودتان رقم بزنید.

 

متولدین ماه دی:

این ماه مخلوطی از همه چیز باهم است. در فعالیتهای اجتماعی مشارکت میکنید اما با لحنی تند و خشن با موانعی در زندگی شخصی و شغلی روبرو شوید. از بحث کردن با همسرتان خودداری کنید و صبر پیشه کنید هر چند زندگی زناشویی این ماه در حال طبیعی خود در جریان است. با کم خوابی صلح و آرامش در خانه را برهم خواهید زد پس بهتر است برای استراحت خود زمان کافی در نظر بگیرید. زندگی شغلی تان گیج کننده به نظر می رسد و مسئولیت ها و وظایف تان افزایش پیدا میکند.

بیشتر بخوانید:  عکس نوشته دخترونه فانتزی 2021 + متن های خاص دخترونه | عکس پروفایل دخترانه زیبا

برای انجام یک جلسه یا معامله سفری در پیش دارید. در طول این ماه اغلب مشغول رسیدگی به جلسات هستید و برخی از تصمیم گیری هایتان نتیجه معکوس می دهند. تمرکز بر انجام کارها داشته باشید و در برخورد با برخی شرایط نفسانی ، رفتاری دوستانه پیش بگیرید. نظارت بر زیر دستان برایتان پیشرفت بدست می آورد. اعتماد به نفس زیادی برایتان دردسر ساز شده و باید با فروتنی بیشتری رفتار کنید

 

متولدین ماه بهمن:

چرا فکر می کنید که ضرب المثل معروف (هر چه سنگ است برای پای لنگ است) فقط برای شما به وجود آمده است؟ شما شخصیت ی کاملا متفاوت و مغایر با شخصیت متولدین دیگر ماه های سال دارید. هم واجد تمام صفت های مثبت آن ها و هم دارای همه صفت های منفی آن ها هستید بنابراین گاه صددرصد (مثبت) و گاه صددرصد (منفی) هستید.

از موضوع و مسئله ای که برای شما پیش آمده است سخت ناراحت هستید ولی ناشکر و ناامید نباشید و مثل سعدی شیرازی که گفت (رو شکر کن مباد که از بدبتر شود) خدا را شکر کنید که از بد (بتر) به سراغتان نیامده است. سفر کرده عزیزی دارید که بزودی به دیدار او نایل خواهید شد. 

 

متولدین ماه اسفند:

این ماه چیزی مثل یک تقسیم است. از یک طرف شما خود را در بالای انبوهی از ملاقاتها با افراد جدید و یادگیری روشها و مهارت های تازه و بهره گیری از برخی برخوردهای تصادفی و از از طرف دیگر تمایل شما به فاصله با دنیای پیرامون. اگر رابطه ای ایجاد شده باعث نگرانی شما میشود و ممکن است به چیزی که میخواهید در مورد آن به دقت تفکر کنید. با همه اینها در روز ۲۲ ماه خورشید وارد علامت شما و ماه تازه در ۲۳ م ماه و در ۳۰ م ماه ونوس پیوند با نشان شما خواهند داشت که این باعث یک تغییر کامل خواهد بود. در واقع شما به یاد نخواهید آورد که تا به این حد در انواع رشته های جدید قدرتمند شرکت کرده باشید. بنابراین انتظار می رود که این ماه پایان بسیار هیجان انگیزی برای شما داشته باشد یعنی در زمانی که مهارتهای رهبری خود را شاهد هستید و و دوباره انرژی آن را در خود احساس کنید. با ورود پلوتو هم پیش خواهید رفت به سوی حل برخی مسائل عاطفی بسیار عمیق.

نوشته طالع بینی مهر ماه 97 اولین بار در روبکا. پدیدار شد.

لینک منبع

[ad_2]

مطلب پیشنهادی

بیوگرافی بهمن دان بازیگر توانمند سینما و تلویزیون

[ad_1] بهمن دان بازیگر سینما و تلویزیون   بیوگرافی و عکس های بهمن دان بهمن …