طالع بینی هفتگی از 19 بهمن تا 25 بهمن 98

[ad_1]

65686799 طالع بینی هفتگی از 19 بهمن تا 25 بهمن 98

 

فال هفته 19 بهمن تا 25 بهمن 98:

 

طالع بینی متولدین فروردین :

به نظر می رسد در این هفته سفر در پیش داشته باشید. در حالی که ممکن است برخی از شما برای تعطیلات به ملاقات با معشوق بروید ، برخی دیگر ممکن است سفر کاری خارج از کشور را در دستور کار خود داشته باشند. به طور کلی ، این تلاش ها با توجه به اینکه در این مدت از سلامتی و رژیم خود به خوبی مراقبت می کنید ، مثمر ثمر است. همچنین ، از انحراف و استدلال خودداری کنید ، به خصوص پس از اواسط هفته. هزینه ها با پیشرفت هفته افزایش می یابد. با این وجود ، مطمئناً برخی از این موارد ممکن است مهار شوند. چند روز اول هفته برای روابط سازگار خواهد بود. در طول استراحت به شما توصیه می شود که مراقب باشید. در جبهه شغلی ، به سختی چیزی وجود دارد که ممکن است شما را آزار دهد. در مورد دانش آموزان ، اکنون همه چیز ممکن است مشکل برانگیز باشد. هزینه ها یا کمکهای مالی به دلایل معنوی / مذهبی محتمل است.

 

طالع بینی متولدین اردیبهشت:

این هفته همه چیز در مورد پیدا کردن تعادل است. از آنچه که دارید سپاسگزار باشید. مراقبه را تمرین کنید و سرحال باشید. اگر چیزی در جبهه سلامتی شما را آزار داده است – شاید یک مسئله ناخوشایند مانند کمبود خواب باشد – این مسئله را برای رفع آن منع کنید. این زمان بسیار خوبی برای آموزش ، یادگیری بالاتر و برگزاری امتحانات استعدادیابی است. از نظر مالی نیز زمان مناسب و معقولی به نظر می رسد ، بنابراین از بدترین تصور خودداری کنید هفته را با خبرهای شاد در جبهه شغلی یا با برنامه ریزی یک سفر طولانی با کسانی که مهم هستند تصور کنید.

 

طالع بینی متولدین خرداد :

اگر در نظر دارید تغییر در شغل خود داشته باشید ، این زمان مناسبی نیست. این همچنین یک زمان بسیار مناسب برای در نظر گرفتن گسترش تجارت نیست. مدلهای تجاری مبتنی بر کارگزاری یا کمیسیون باید به خوبی عمل کنند. توصیه می کنیم از هراس در هزینه های غیر ضروری خودداری کنید. سفرهای کاری قطعاً سودآور خواهند بود. زوج های متاهل برای جلوگیری از درگیری نفس بیهوده به هر قیمتی هستند. این هفته مناسب برای کسانی است که منتظر پیشنهاد به محبوب خود هستند. روابط با بزرگان همچنان كمرنگ خواهد بود. هفته برای دانشجویان بسیار مطلوب است. دانشجویانی که مایل به ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر هستند ، می توانند در موسسات یا کالج های مورد نظر خود از پذیرش استفاده کنند. شانس کسانی که می خواهند برای تحصیل به خارج از کشور بروند ، اندک است. بیماری های مرتبط با معده مانند سوء هاضمه و یبوست ممکن است یک نگرانی باشد. به هر قیمتی از خوردن غذای مضر خودداری کنید. با نوشیدن مقدار زیادی آب هیدراته بمانید.

 

بیشتر بخوانید:  کاشی کاری برای افراد تازه کار

طالع بینی متولدین تیر :

ممکن است به کارمندان حقوق بگیر شغل بهتری ارائه شود. آنها مطمئناً می توانند چنین پیشنهادی را با تعمق مناسب بپذیرند. احتمال مشخصی از افزایش حقوق و ترفیع نیز وجود دارد! دانشجویان بسیار به سمت یادگیری موضوعات مرتبط با فناوری و تجارت گرایش پیدا می کنند. دانش آموزانی می توانند در امتحانات خود بسیار خوب عمل کنند. مشاغل ممکن است ضررهای جزئی را متحمل شوند و کارمندان شاغل ممکن است دستمزدی کمتر از حد انتظار دریافت کنند. به تجار توصیه می شود حاشیه سود را کاهش دهند و بر افزایش گردش مالی کلی تمرکز کنند. مجردها ممکن است پیوند بی نظیری از عشق را تجربه کنند. زوج های متاهل به طور فوق العاده ای به یکدیگر اختصاص خواهند یافت. ممکن است شروع هفته برای موضوعات سلامتی خیلی مطلوب نباشد. موارد جزئی مربوط به ناراحتی و درد پاها ، مفاصل ، گلو ، کبد ، کلیه و معده ممکن است ادامه داشته باشد.

 

 

طالع بینی متولدین مرداد :

قبل از حضور در جلسات مهم آماده باشید و کارهای خود را انجام دهید. اگر پروژه جدیدی پیش رو دارید ، حتماً همکاران و زیردستان خود را درگیر کنید. مدیران در محل کار متوجه تلاشها و کارهای سخت شما خواهند شد. مشاغل موجود در بورس سهام سود قابل ملاحظه ای خواهند دید. ممکن است هزینه های غیر منتظره متحمل شوید. قبل از برنامه ریزی هرگونه سرمایه گذاری ، مشاوره مالی متخصص را جستجو کنید. روشهای جدید کسب دانش را اتخاذ کنید. یوگا و مدیتیشن مطمئناً به شما در حفظ آرامش و آمادگی کمک خواهد کرد. اختلاف نظر را با علاقه عشق خود به پیش نبرید.مجردها در این مدت پیشنهادهای مناسبی برای ازدواج دریافت می کنند. به رژیم غذایی سالم بچسبید. در تمام مدت هیدراته بمانید. از خوردن غذای مضر خودداری کنید. در طول این هفته از رفتن به تورهای شغلی طولانی خودداری کنید.

 

طالع بینی متولدین شهریور :

این دوره برای بازرگانان و همچنین کارمندان دارای حقوق متوسط ​​است. ممکن است کارمندان دارای حقوق و دستمزد گزینه های شغلی بهتری ارائه دهند. به دلیل عدم توانایی شما در تهیه کالاها به موقع ، ممکن است سفارشات تجاری فسخ شود. دانش آموزان در دو روز آخر هفته عملکرد بسیار خوبی خواهند داشت. به نظر نمی رسد این هفته برای موضوعات مرتبط با امور مالی بسیار امیدوار کننده باشد. موارد دادگاه و حق الزحمه های قانونی بار مالی شما را افزایش می دهد. شما یک پیوند معنوی عمیق با علاقه عشق خود احساس خواهید کرد. شما با همسر خود مشاجرات جزئی و جنجالی خاصی خواهید داشت. به نظر می رسد هفته از نظر سلامتی عالی است.

 

طالع بینی متولدین مهر :

هیچ دلیلی برای مشاجره با همکارانتان وجود ندارد. یاد بگیرید که فراموش کنید و ببخشید. شما قادر خواهید بود به تمام اهداف مورد نظر خود برسید. تأثیرات سیاره ای نشان می دهد که دانشجویان شانس روشنی برای استفاده از بورس تحصیلی دارند. مواظب باشید و مطالعات خود را بطور کامل انجام دهید. به طور متوسط ​​، زندگی زناشویی شما در این هفته پر از هماهنگی ، صلح و عشق خواهد بود. اگرچه ، احتمال اینکه همسرتان بیمار شود وجود دارد. تمام اقدامات احتیاطی لازم را انجام دهید. این یک دوره بسیار مناسب برای در نظر گرفتن گسترش پروژه های جدید نیست. سرمایه گذاری های انجام شده در گذشته شروع به بازدهی می کند. سعی کنید هزینه‌های غیرضروری را کنترل کنید. یوگا ، ورزش و مدیتیشن در این هفته از عوامل اصلی هستند. مراقبت های صحیحی از سلامتی و همچنین مشکلات آلرژی خود انجام دهید. یک شیوه بهداشتی به حفظ آلرژی کمک می کند.

بیشتر بخوانید:  عکس های عاشقانه خفن رمانتیک زوج ها (2)

 

طالع بینی متولدین آبان :

مشاغل مرتبط با ارتباط از راه دور ، کمیسیون ، حمل و نقل ، ارتباطات و جهانگردی برای رونق نیاز به اقدامات چشمگیری دارد. توصیه می شود که کارمندان دارای حقوق و دستمزد با افراد دیگر در محل کار مشاجره بیهوده نداشته باشند. برای دانشجویان ، چهار روز اولیه هفته ممکن است کمی دشوار باشد زیرا تمرکز آنها کم می شود. سود شما عالی خواهد بود و راههای درآمد شما نیز به میزان قابل توجهی افزایش می یابد. شریک زندگی شما در صورت نیاز بیشتر به شما از لحاظ عاطفی از شما حمایت خواهد کرد امکان اختلاف نظر با خواهر و برادرهای جوان شما وجود دارد. حفظ سطح آمادگی جسمانی خوب در طول این هفته باید اولویت اصلی شما باشد. تا حد امکان از خوردن غذاهای مضر خودداری کنید و به یک رژیم غذایی سالم بپیوندید. همیشه و همیشه هیدراته بمانید.

 

 

 

طالع بینی متولدین آذر :

این دقیقاً هفته ای است که شما نیاز دارید که آستین های خود را بالا بزنید و بگویید “بله! من می توانم این کار را انجام دهم!” اگر به فکر تغییر شغل خود بوده اید ، به دنبال آن باشید! مجردهایی که مدت هاست منتظر هستند تا زندگی زناشویی را با محبوب خود آغاز کنند، باید کمی بیشتر صبر کنند! با شریک زندگی خود وفادار و صادق باشید. به افراد دیابتی توصیه می شود در مورد قند آنها بسیار مراقب باشند. کسانی که فشار خون بالایی دارند باید فشار خود را به دقت کنترل کنند. همیشه عصبانیت خود را کنترل کنید. این هفته برای دانشجویانی که رشته های فنی را دنبال می کنند کمی سخت خواهد بود. این هفته با فرصت های مالی زیادی همراه است. همه عوامل خطر درگیر قبل از معامله در بورس کالا را درک کنید.

 

طالع بینی متولدین دی :

این هفته برای تجار درگیر در تجارت واردات و صادرات بسیار عالی خواهد بود. عملکرد کارمندان دارای حقوق در محل کار بسیار رضایت بخش خواهد بود. موقعیتهای استرس زا را به صورت دقیق اداره کنید. چهار روز ابتدایی هفته برای مسائل مالی خارق العاده است. در سرمایه گذاری سنگین شرکت نکنید ، زیرا ممکن است سرمایه گذاری های شما ضرب و شتم شدید داشته باشد! دانش آموزان ممکن است احساس ناخوشایند داشته باشند که در انتخاب یک موضوع خاص برای رشته های خود اشتباه کرده اند. دانشجویان ادبیات ممکن است بخواهند تحصیلات عالی را در خارج از کشور دنبال کنند. روزهای ابتدایی هفته برای زوج های متاهل و همچنین مجردها بسیار عاشقانه خواهد بود. با نزدیک شدن آخر هفته ، به نظر می رسد همه چیز در حال از هم پاشیدن است.در برابر عفونتهای فصلی ، مالاریا و زردی بسیار مراقب باشید. بیماری های معده ، کبد و روده نیز می توانند مشکل ایجاد کنند. خوشبختانه آخر هفته خیلی بهتر خواهد شد!

بیشتر بخوانید:  آیا ازدواج در ماه شوال مکروه است؟

 

طالع بینی متولدین بهمن :

در این مدت امکان دریافت سفارشات جدید از مشتریان وجود دارد. کارمندان به مکانی انتخاب شده خود منتقل می شوند. سرمایه گذاری های مشترک سودآور خواهد بود. احتمال تحمل هزینه های کلان بسیار بالایی وجود دارد. کارمندان حقوق بگیر می توانند در این هفته مشوق های خوبی انتظار داشته باشند. ممکن است سودهای غیر منتظره پولی از طرف خانواده وجود داشته باشد. زوج های متاهل باید از مشاجره با یکدیگر خودداری کنند. مجردهایی که قصد دارند به کسی پیشنهاد دهند ، باید در طول این هفته از انجام این کار خودداری کنند. بیشتر به شریک زندگی خود توجه کنید. دانش آموزانی که رشته های فنی را دنبال می کنند باید بیشتر تمرکز کنند. تأثیرات سیاره ای نشان می دهد که نتایج شما ممکن است به اندازه ای که شما انتظار داشتید آن ها نباشد. در طول این هفته مستعد ابتلا به بیماری های عفونی یا حملات ویروسی خواهید بود. نوسانات کنترل نشده خلقی قطعاً عوارضی را به وجود می آورد. سعی کنید تا حد ممکن آرام باشید و هر زمان که احساس استرس شدید کردید مراقبه کنید.

 

طالع بینی متولدین اسفند :

شما با افکار جدید ، نوآورانه و سودمند به برکت خواهید رسید. آماده باشید تا در سه روز آخر هفته با رقابت شدید در مشاغل روبرو شوید. روی کیفیت محصولات متمرکز شوید. دانش آموزانی که تحصیلات عالیه را دنبال می کنند ، به خصوص دانشجویان خطوط فنی ، با شور و اشتیاق و تمایل به برتری روبرو می شوند. اجازه ندهید که تمرکزتان در آخر هفته کم شود. اگر هزینه های خود را با دقت برنامه ریزی نکنید ، مطمئناً دچار مشکل خواهید شد! اولویت شما فکر کردن در مورد ایجاد راه های جدید درآمد خواهد بود. حساب های دقیق مربوط به معاملات مالی خود را نگه دارید. زوج های مجرد با یک هفته شگفت انگیز به برکت خواهند رسید! اختلافات شدید بین عقاید ممکن است بین زوجین متاهل ایجاد شود. شما باید مراقب زندگی زناشویی خود باشید. احتمال مشخصی از درد قفسه سینه یا قلب وجود دارد ، نقرس ، مشکلات مربوط به معده و مشکلات مربوط به پا. با نزدیک شدن آخر هفته ، سلامتی شما به تدریج بهبود می یابد.

لینک منبع

[ad_2]

مطلب پیشنهادی

بیوگرافی بهمن دان بازیگر توانمند سینما و تلویزیون

[ad_1] بهمن دان بازیگر سینما و تلویزیون   بیوگرافی و عکس های بهمن دان بهمن …