طالع بینی هفتگی از 23 فرودین تا 29 فروردین 99

[ad_1]

weekly astrology طالع بینی هفتگی از 23 فرودین تا 29 فروردین 99

 

فال هفته 16 فرودین تا 22 فروردین 99

فال وطالع بینی فروردین ماه از تاریخ 16 تا 22 فروردین رو بخوانید . همراه با روبکا باشید.

طالع بینی متولدین فروردین:

در این دوره ، خورشید تعالی می یابد و به نظر می رسد که از طریق علامت حرکت می کند. این حرکت خورشید مطلوب است ، به نشاط و تقویت سیستم ایمنی بدن شما افزوده است. ممکن است با حفظ سطح انرژی ، سالم بمانید. این به شما امکان می دهد ساعت های طولانی را بدون خستگی کار کنید. افراد محور شغلی ممکن است از نوع کاری که به آنها واگذار شده ، هیجان زده شوند. سرمایه گذاری اندک زمان ممکن است به افزایش سطح درآمد شما کمک کند. در همین حال ، وضعیت مالی شما ممکن است سالم بماند. در هنگام تهیه هرگونه برنامه مالی ، اطمینان حاصل کنید که پول را برای هرگونه شرایط اضطراری آینده کنار بگذارید. برخی از مسائل داخلی ممکن است از بین برود.

 

طالع بینی متولدین اردیبهشت:

در طول این ماه ، شما ممکن است در جبهه شغلی کاملاً فعال بمانید. بازرگانان ممکن است مشغول مذاکره در مورد چندین معاملات مهم باشند. ممکن است در اینجا مانعی ایجاد شود ، هرچند ، با وجود تلاشهای متعهد ، نتایج ممکن است به تأخیر بیفتد. افراد دارای شغل ممکن است تحت فشار مداوم کارفرمایان خود قرار بگیرند تا عملکرد سابق را افزایش دهند. در جبهه خانواده ، همه چیز خوب به نظر می رسد. با این حال ، مراقب هزینه های غیر ضروری باشید. ممکن است در این دوره مشکلات اساسی برای سلامتی وجود نداشته باشد ، بنابراین برای شما مهم است که فعال باشید و یک سبک زندگی سالم حفظ کنید.

 

طالع بینی متولدین خرداد:

سود مالی ممکن است در زندگی شما رخ دهد ، بنابراین روحیه شما را بالا می برد. با این حال ، شما باید آماده باشید تا ساعتها تلاش بسیار زیاد را انجام دهید تا به پیشرفت مناسبی در رسیدن به اهداف خود برسید. با این حال ، شما باید به یاد داشته باشید که وقت خود را برای انتخاب مناسب انتخاب کنید. مسائل خانوادگی را با تدبیر و اختیار انجام دهید. گرما و هارمونی را در خانواده حفظ کنید و آنها ممکن است پشتیبانی ذهنی مورد نیاز شما را تأمین کنند. مراقب سلامتی خود باشید زیرا ممکن است ناهنجاری های سلامتی وجود داشته باشد.

بیشتر بخوانید:  مدل های تاپ و شورت دخترانه + راهنمای انتخاب سوتین مناسب

 

طالع بینی متولدین تیر:

برای متولدین تیر این دوره مطلوب است. خورشید ممتاز در خانه دهم حرکت می کند ، این بدان معنی است که فعالیت زیادی در جبهه شغلی انجام می شود. ممکن است در جبهه مالی نیز زمان مثمر ثمر داشته باشید. ممکن است یک افزایش در درآمد شما ایجاد شود و موقعیت مالی شما تقویت شود. بازرگانان ممکن است بتوانند معامله بلند مدت و سودآور را به اعتصاب و پلمپ بکشند. با این حال مراقب باشید ، زیرا ممکن است برخی نارضایتی ها در زمان در حال رشد باشند. ناامید نشوید. درعوض ، انرژی خود را به سمت پیشرفت در جهت اهداف خود هدایت کنید. در تلاش های خود خستگی ناپذیر باشید. در این مدت مراقب برخی از هزینه های غیر منتظره مربوط به خانواده خود باشید. اطمینان حاصل کنید که از منابع مالی کافی برای مراقبت از هرگونه مسئله برخوردار هستید. کسانی که مجرد هستند ممکن است در مورد امنیت شغلی خود نگران باشند. به طور کلی ، مراقب سلامتی خود باشید.

 

طالع بینی متولدین مرداد:

در این دوره ، پادشاه زودیاک ، خورشید توانا ، روی علامت لئو حکومت می کند. این حرکت خورشید اهمیت بسیاری دارد. با حرکت آفتاب تعالی در خانه نهم ، این ممکن است به طور کلی شانس شما را افزایش دهد. کسانی که مشغول به کار هستند ممکن است در جبهه شغلی فعال تر شوند. در این دوره ممکن است درآمد جریان داشته باشد. با این حال ، مواظب باشید که چیزهای غیر ضروری را تحت الشعاع قرار ندهید و نسبت به پس انداز کردن پول در آینده نگران باشید. روابط دوستانه جدید ممکن است در این دوره شکل بگیرد و آینده ای روشن در پیش رو باشد.

 

طالع بینی متولدین شهریور:

برای رسیدن به تمام اهداف خود باید تلاش کنید. شما ممکن است در جبهه مالی قوی باشید. ممکن است بتوانید هزینه‌های روتین و اتفاقی را به راحتی مدیریت کنید. این هم در شرایطی که باید مراقب سلامتی خود باشید. کسانی که مجرد هستند ، ممکن است با شخصی ملاقات کنند که عاشق آنها باشد. این ایده خوبی است که ازدواج کنیم و در زندگی مستقر شویم.

 

طالع بینی متولدین مهر:

طبق حرکات سیاره ای ، ممکن است در جبهه شغلی مشغول بمانید. در جبهه مالی نیز ممکن است بتوانید آن را بزرگ کرده و موقعیت مالی خود را تحکیم کنید. بازرگانان در زمینه تولید یا خدمات ، ممکن است زمان سودمندی داشته باشند. بانوی شانس در کنار شما است ، برای کمک به شما در رسیدن به سطح پیشرفت خوبی ، که به نوبه خود ممکن است عطر و طعم را به زندگی شما وارد کند. از برخی از هزینه های غیر منتظره خانواده مراقب باشید. ممکن است افراد متاهل به دلیل بی تفاوتی از طرف شریک زندگی خود دچار اضطراب شوند.

بیشتر بخوانید:  طالع بینی اسفند ماه 96

 

طالع بینی متولدین آبان:

این زمان مساعدی برای متولدین آبان است. بازرگانان باید به کیفیت کالاهای ارائه شده توسط آنها توجه ویژه ای داشته باشند. شما می توانید خطرات محاسبه شده را برای افزایش چشم انداز خود در نظر بگیرید. مجردها ، این زمان خوبی برای برقراری رابطه با شخصی از جنس مخالف نیست. جنبشهای فعلی سیاره ای طرفدار انجام این کار نیستند. اما نگران نباشید ، زیرا ممکن است این مرحله بگذرد و ممکن است به زودی مرحله بهتری نیز انجام شود. با توجه به موقعیت سیاره ای در نمودار تولد ، ممکن است سود مالی خوبی داشته باشید. در عین حال ، در چند هفته آینده مراقب سلامتی خود باشید. از نظر اقتصادی ممکن است در موقعیت مناسبی قرار بگیرید.

 

طالع بینی متولدین آذر:

این ممکن است یک دوره گیج کننده برای متولدین آذر باشد. برای پیشبرد چشم اندازهای خود ، چه در جبهه شغلی و چه از نظر اقتصادی ، باید یک ریسک محاسبه شده را رعایت کنید. خورشید برجسته ، با حرکت در خانه پنجم ، ممکن است شما را برای موفقیت در جبهه حرفه ای پشتیبانی کند. ممکن است بازرگانان برای انجام معامله بزرگ با یک مشتری با ارزش خالص ، نیاز به پیگیری های بیشتری داشته باشند. به هیچ قیمتی این فرصت را نگذارید. تأثیر زحل قدرتمند بر خانه دوازدهم ، ممکن است منجر به برخی هزینه های پیش بینی نشده شود. برخی از مشکلات بهداشتی در رابطه با سیستم تنفسی ممکن است رخ دهد. در جبهه مالی نگران نباشید .

 

طالع بینی متولدین دی:

برای این هفته ، کیوان حاکم نشانه برج طوفان است. زحل نیز به همراه مریخ به علامت خود برج دلو منتقل می شود و هر دو در خانه دوم حرکت می کنند. حرکت کیوان از طریق خانه دوم ، که با امور مالی مرتبط است ، مطمئناً شما را در رسیدگی به امور مالی مجبور می کند. در عین حال ، مراقب باشید ، زیرا حرکت مریخ از طریق خانه دوم ممکن است باعث شود شما صرفاً بیهوده شوید. ممکن است برخی از مسائل مربوط به خانواده وجود داشته باشد که ممکن است شما را دچار ناراحتی کند. نگران نباش در مورد هدف خود مصالحه کنید ، بنابراین صلح و هماهنگی در خانواده حفظ می شود.

بیشتر بخوانید:  عکس های عاشقانه زیبا و رمانتیک این ماه

 

طالع بینی متولدین بهمن:

در این دوره ، کیوان بر روی علامت حکمرانی می کند و همچنین نمونه کار خانه دوازدهم را نیز در اختیار دارد. زحل در امتداد مریخ از طریق آکواریوم حرکت می کند. این ممکن است باعث شود احساس کنید که به یکباره در جهات مختلفی کشیده می شوید. نگران نباش وقت خود را بگذرانید و تصمیمات درست بگیرید. آرام باشید و مسیر منطقی را دنبال کنید. برای رسیدن به سطح موفقیت مورد نظر خود سخت تلاش کنید ، بنابراین می توانید افتخار کنید. ممکن است هزینه ها افزایش یابد. حلقه اجتماعی شما نیز گسترده شده است ، بنابراین در روابط جدید احتیاط کنید. در این دوره از سلامت خود مراقبت بیشتری کنید.

 

طالع بینی متولدین اسفند:

برای علامت برج حوت در این دوره ، مریخ و زحل به طور همزمان از طریق خانه دوازدهم حرکت می کنند. این به افزایش هزینه تبدیل می شود. با این وجود مراقب باشید و برای دستیابی به منافع پولی از هرگونه اعمال غیر اخلاقی خودداری کنید. شانس هایی وجود دارد که ممکن است به یک دلیل یا دلیل دیگر احساس استرس کنید. برای تازه کردن روان خود مدتی وقت بگذارید و یک استراتژی جدید بسازید ، بنابراین می توانید در جهت دستیابی به اهداف حرفه ای و شخصی خود جلو بروید. ممکن است پیروزی های مالی کمی وجود داشته باشد ، که ممکن است روحیه شما را بالا ببرد. مراقب برخی از هزینه های مربوط به خانواده باشید. بودجه تهیه کنید و مخارج غیرضروری را نیز نظارت کنید. این ممکن است ثروت شما را از هدر دادن متوقف کند ممکن است افراد مجرد برای ازدواج ، تحت فشار قرار بگیرند. وقتی صحبت از مسائل داخلی است ، مراقب باشید.

منبع: بخش سرگرمی بیتوته 

نوشته طالع بینی هفتگی از 23 فرودین تا 29 فروردین 99 اولین بار در روبکا. پدیدار شد.

لینک منبع

[ad_2]

مطلب پیشنهادی

بیوگرافی بهمن دان بازیگر توانمند سینما و تلویزیون

[ad_1] بهمن دان بازیگر سینما و تلویزیون   بیوگرافی و عکس های بهمن دان بهمن …