فال روز شنبه 1 شهریور 1399

 d9 81 d8 a7 d9 84  d8 b1 d9 88 d8 b2 d8 a7 d9 86 d9 87 فال روز شنبه 1 شهریور 1399

 

فال روز شنبه 1 شهریور 1399

فال روزانه فروردین

در حالیكه امروز را به شكل انسانی آرام شروع كرده و مثل آدمی شجاع به پایان می رسانید، در این روز شخصیت دوگانه ای خواهید داشت. وقتی كه ماه وارد برج حساس حمل می شود و درحالیكه طبیعت مبارزه جوی تان را به یاد شما می آورد، در نیمه روز فورانی از انرژی در شما به وجود می آورد. شما تصمیم گرفته اید كه به زودی به معنویات نزدیكتر بشوید و عقایدتان را به دیگران تحمیل نكنید. حالت خونسردانه شما تا مدتها ادامه دارد؛ وقتی شما همین الان تصمیم می گیرید كه برنامه هایتان را اجرا كنید، حداقل با آگاهی و مهربانی این كار را انجام دهید.
فال روزانه اردیبهشت

نگران بودن در مورد كمبودها و چیزهایی كه ندارید برای شما اتلاف انرژی به همراه دارد، اما امروز شاید شما قادر نباشید كه به راحتی صداهایی كه در مغزتان پیچیده را خاموش كنید. این صداها برای شما بسیار آشنا هستند. تشخیص دادن چگونگی شرایطتان در حال حاضر با گذشته متفاوت است، درحالیكه برانگیخته شدن ترسهای شما كمك می كند كه فراتر از این موضوع و رو به پیشرفت حركت كنید.
فال روزانه خرداد

اگر امروز شخصی با یك ایده جالب به سمت شما می آید، قبل از اینكه به خوبی آن را بررسی كنید، با دید منفی ذهنتان را كاملاً به روی این ایده نبندید. حتی اگر نمی خواهید زمانتان را برای دنبال كردن فكرهای جدید تلف كنید، شما می توانید سهواً به هر پروژه خیلی پر سر و صدا جواب رد بدهید فقط به این دلیل كه اخیراً درگیر یك نقشه عظیم شده اید. اگر شما بی طرف باشید و فكر بازی نیز داشته باشید، می توانید از استعدادهایتان درست استفاده كنید.
فال روزانه تیر

بیشتر بخوانید:  غار پشوم (غار دوسر)، بزرگترین تالار غار ایران (+تصاویر)

نگهداشتن افكارتان پیش خود از درمیان گذاشتن آنها با دیگران مطمئن تر است، اما این كناره گیری كه شما می توانید خودتان را از آن خارج كنید، شاید لازم نباشد. اینكه شما چگونه فكر می كنید مشكل واقعیتان نیست، بلكه مشكل در چگونگی ارتباط برقرار كردنتان می باشد. سعی نكنید شخص دیگری را وادار سازید كه در قبال آرزوهای شما و حل كردن مسائل پیچیده تان احساس مسئولیت كند. دیگران نمی توانند مشكل شما را حل كنند، اما آنها می توانند به حرفهای شما گوش داده و در مراحل مختلف كاریتان پشتیبان شما باشند
فال روزانه مرداد

اكنون رفتار خوب شما شاید فقط روشتان برای پنهان كردن یك نگرانی رو به رشد باشد. مادامی كه شما خنده بر لب دارید، دیگران شاید حتی متوجه نشوند كه شما زمان سختی را می گذرانید. اكنون برای شما بهتر لست كه احساسهایتان را با دیگران در میان بگذارید، سپس پس از اینكه آنها آشكار شدند نتیجه ای منطقی بگیرید.
فال روزانه شهریور

شما امروز برای رفع كردن یك سوءتفاهم تلاش كرده و احساس مسئولیت می كنید، اما به طریقی قصد و نیت شما می تواند اشتباه تعبیر شود. حتی اگر شما فكر كنید كه خیلی واضح صحبت می كنید، دیگران ممكن است كه گفته های شما را اشتباه تفسیر كنند. هرچقدر هم كه بیشتر توضیح بدهید، بیشتر گرفتار خواهید شد. سعی نكنید كه به سختی فعالیتهایتان را توجیه كنید. اكنون ساكت بودن و كمتر حرف زدن مؤثر است.
فال روزانه مهر

بیشتر بخوانید:  بازی محلی چوکلی

امروز صبح شما به خوبی به تلاشهایتان افزوده اید، برای اینكه امروز بخت با شما یار است تا فعالیتهایتان را بیشتر كنید. برنامه شما شاید یك برنامه خوب باشد، اما احتمال دارد كه بعد در طول روز با موانعی مواجه شوید. اگر شما نتوانسته اید انتظاراتتان را برآورده كنید به خودتان سخت نگیرید. برای تمام كردن آنچه كه امروز شروع كرده‌اید فردایی هم وجود دارد.
فال روزانه آبان

شما امروز حتی اگر معالجه نیز شده باشید، توانایی پرستاری كردن از یك زخم كهنه را دارید. اما فقط در گذشته ماندن بهترین روش برای داشتن زندگی شاد نیست. اكنون شما فرصتی برای تغییر كردن دارید؛ و برای این كار لازم است كه بیشتر از یك بار به عقب برگردید. اول باید یاد بگیرید كه چگونه می توانید اشتباهات گذشته خودتان را ببخشید، پس از این كار شما خواهید توانست كه به جلو حركت كنید.
فال روزانه آذر

اگر شما فكر كنید كه اشخاص دیگر می خواهند به شما زور بگویند، شاید نتوانید امروز خیلی صبور باشید. حتی اگر شما نمی دانید كه دیگران تا الان چگونه بوده اند، باز هم شما می توانید تفاوت بین واقعیت و دروغ را تشخیص بدهید. به صدای درونتان پاسخ مثبت بدهید؛ مادامی كه شما در لحظه حال زندگی می كنید این صدا شما را اشتباه هدایت نخواهد كرد.
فال روزانه دی

امروز روز متفاوتی برای شما می باشد، پس هر پروژه ای كه رویش كار می كرده اید را تمام كنید تا برای دریافت پروژه های جدید آماده باشید. جرقه های شروع كار قبلاً روشن شده اند، اما سعی نكنید به منظور روشن نگهداشتن آتش آنها را كنترل كنید. بهترین حركت برای شما اكنون این است كه به سمت برنامه های كاری شخصی تان رفته و تا جایی كه امكان دارد سریع حركت كنید.
فال روزانه بهمن

بیشتر بخوانید:  عکس نوشته عاشقانه سری جدید

شما امروز می خواهید كه همه چیز را ساده بگیرید، پس شما می توانید موفقیتهای قبلی تان را كامل كنید. اما حتی اگر روزتان را با آرامش شروع كنید، شاید نتوانید آن گونه كه انتظار داشته اید استراحت كنید. در حالیكه شما با مسائل احساسی مربوط به گذشته تان دست به گریبان باشید، در این صورت شما بدترین دشمن خود خواهید بود. اگر شما بتوانید به خاطرات بد با دیدی مثبت نگاه كنید، درحالیكه به خودتان این شانس را می دهید كه واقعاً از زندگیتان لذت ببرید، همچنین می توانید خود را از مسائل احساسی بی نتیجه رها سازید.
فال روزانه اسفند

به نظر می رسد كه شما زمان كافی برای انجام دادن كارهایتان ندارید، شاید شما مجبور شوید كه برخی از كارهای نیمه تمامتان را رها كنید تا بتوانید برنامه های بعدیتان را انجام دهید. به خاطر پروژه های ناقصتان نگران نباشید؛ شما در هفته های آینده وقت كافی خواهید داشت تا دوباره به كارهای نیمه كاره تان بپردازید. اكنون به كارهایی بپردازید كه می توانید بدون اشتباه آنها را تمام كنید.

منبع: بیتوته

نوشته فال روز شنبه 1 شهریور 1399 اولین بار در روبکا. پدیدار شد.

لینک منبع

مطلب پیشنهادی

بیوگرافی بهمن دان بازیگر توانمند سینما و تلویزیون

بهمن دان بازیگر سینما و تلویزیون   بیوگرافی و عکس های بهمن دان بهمن دان …