فال روز چهارشنبه 15 مرداد 1399

 d9 81 d8 a7 d9 84  d8 b1 d9 88 d8 b2 d8 a7 d9 86 d9 87 فال روز چهارشنبه 15 مرداد 1399

 

فال روز چهارشنبه 15 مرداد 1399

فال روزانه فروردین

فال روز متولدین فروردین: امروز برای شما سخت است كه بدون فكر كردن به اینكه چگونه می‌توانید از زیر بار مسئولیتهایتان شانه خالی كنید به آنها نگاهی بیندازید. شما در این مورد خیلی سریع تصمیم می‌گیرید و در حالیكه در مورد فرار كردن از مسئولیتهایتان صحبت می‌كنید ممكن است ناخواسته كسی را ناراحت كنید. مواظب باشید، برای اینكه ممكن است شما خیلی بیشتر از آن چیزی كه فكر می‌كنید عصبانی شوید. حتی اگر اكنون تنها هدف شما لذت بردن و خوش بودن است، هنوز عاقلانه‌ترین راه این است كه ابتدا كارهایی كه مفید و سازنده هستند را انجام دهید.
فال روزانه اردیبهشت

فال روز متولدین اردیبهشت: كار كردن سخت و بیش از اندازه را متوقف كنید و زمانی را با فعالیتهای لذت بخش كه در خانه می‌توانید انجام دهید سپری كنید. گذراندن وقت در یك باغ یا در یك محیط زیبا می‌تواند برای مدتی ذهنتان را از مسائل پیچیده دور نگه دارد. شما نمی‌توانید سیل افكاری كه به ذهن شما می‌آیند را متوقف كنید، اما می‌توانید توجهتان را به سمت موضوعات لذت‌بخش‌تر هدایت كنید.
فال روزانه خرداد

فال روز متولدین خرداد: تعیین كردن مرز بین زیركی و حماقت كار سختی است و شما در حال حاضر نمی‌توانید روی این لبه باریك زندگی كنید. اما از شكست خوردن نهراسید، برای اینكه هوش فوق‌العاده عطارد همراه با ثبات و ایستادگی كیوان به اندازه كافی می‌تواند از شما حفاظت كند. لزومی ندارد هر فكر جالبی كه به ذهنتان می‌آید را با دیگران در میان بگذارید. اگر ایده‌هایتان را برای خودتان نگه دارید می‌توانید قدرت و اعتبار بیشتری كسب كنید.
فال روزانه تیر

بیشتر بخوانید:  جملات عاشقانه و عرفانی بصورت متن های تصویری با کیفیت عالی

فال روز متولدین تیر: اگرچه سركوب كردن رویاهایتان ممكن است شما را ناراحت كند، ولی برای مدت كوتاهی بهترین كاری است كه به شما توصیه می‌شود. به جای اینكه در رویاهایتان به هر جای ناشناخته‌ای سفر كنید، عاقل باشید و هم اكنون روشی را بیابید كه قدرت تخیل شما را تحت كنترل خود درآورد. شریك كردن یك نفر دیگر در رازهایتان به شما كمك می‌كند كه به این تخیلات خاتمه داده و به زندگی واقعی خود برگردید.
فال روزانه مرداد

فال روز متولدین مرداد:برقراری یك رابطه عاطفی امروز برای شما لازم است و شما كاملاً برای این ارتباط آمادگی دارید. حتی اگر فكر می‌كنید با ابراز نكردن احساساتتان می‌توانید از قبول كردن این رابطه احساسی فرار كنید، شما باید خوب استراحت كنید و بعد در مورد آن صحبت كنید. پس معطل نكنید، برای اینكه امكان دارد تا چند روز آینده كم‌كم دید مثبت خود را از دست بدهید.
فال روزانه شهریور

فال روز متولدین شهریور: هم اكنون اتفاقات بسیار مهمی در زندگی شما در حال وقوع است كه اگر به آنها خیلی جدی توجه نكنید، فرصتهایتان را از دست خواهید داد. با وجود این اگر بتوانید گاهی اوقات از موضوعات بسیار بی‌اهمیت لذت ببرید، شما در دراز مدت بیشتر می‌توانید سازنده باشید. كلید خوشبختی شما در متعادل بودن است.
فال روزانه مهر

فال روز متولدین مهر: امروز وقتی كه شما در مورد خلاقیتهای خود صحبت می‌كنید دوستانتان شما را تشویق خواهند كرد، برای اینكه آنها حتی زمانی كه شما كارهایی كه دوست دارید را انجام می‌دهید شما را بیشتر تحسین می‌كنند. اما تمایل و علاقه شما جلب توجه كردن در برابر دیگران است، بنابراین شما دوست دارید كاری را انجام دهید كه برای دیگران لذت بخش باشد. این طرز تفكر می‌تواند باعث به وجود آمدن یك موقعیت «برنده- برنده» خیلی خوب شود، پس از قدرت تخیل خود استفاده كند تا از امروز با خاطره خوبی یاد كنید.
فال روزانه آبان

بیشتر بخوانید:  ضرب المثل کار بوزینه نیست نجّاری

فال روز متولدین آبان: برای شما لازم است كه نسبت به قبل اجتماعی‌تر باشید. خوشبختانه شما به اعتقادات خود پایبند هستید. و اكنون اگر شما بتوانید این تعصب خود را با یك پیشنهاد با انگیزه اجتماعی ارتباط دهید، حتی امكان دارد كه این تعصب شما شدیدتر هم شود. اما شما باید قدری هم محتاط باشید و قبل از اینكه تعهدی را به صورت جدی قبول كنید باید در طول روز چندین بار در موردش فكر كنید.
فال روزانه آذر

فال روز متولدین آذر: در حالی كه شما كارهای عقب افتاده‌ای را كه قبلاً از انجام دادنشان طفره رفته‌اید را جبران می‌كنید، لازم است كه خیلی با این مسأله راحت برخورد كنید. این اتفاق آنقدر هم كه به نظر می‌رسد بد نیست، برای اینكه توجه كردن به مسئولیتهای كاری ناتمام الزاماً شما را از رویاپردازی كردن باز نخواهد داشت. شاید شما امروز آمادگی ریسك كردن را نداشته باشید، اما اگر شما به كارهای ناتمام خود سر و سامانی بدهید، خیلی زودتر از آن چه كه فكر می‌كردید وقت آزاد پیدا خواهید كرد.
فال روزانه دی

فال روز متولدین دی: شما به خاطر عدم تواناییتان در تعادل برقرار كردن بین مسئولیتها و علاقه‌تان به تفریحات تابستانی به ستوه آمده‌اید. حتی اگر به نظر می‌رسد كه نمی‌توانید بیشتر از یك انتخاب داشته باشید، شما می‌توانید قوانینی را خلق كنید كه به واسطه آنها در حین تفریح كردن هم بتوانید شایستگی خود را نشان بدهید. اما با فكر كردن به اینكه باید در راستای این اصول حركت كنید خودتان را محدود نكنید.
فال روزانه بهمن

بیشتر بخوانید:  فال روز چهارشنبه 19 شهریور 1399

فال روز متولدین بهمن: ممكن است شما فكر كنید كه دیگران از شما شادتر هستند و زندگی بهتری دارند، ولی این فكر یك خیال باطل است. در حالی كه شما خود را با دیگران مقایسه می كنید، وقتی كه شما از بیرون به زندگی آنها نگاه می‌كنید، همه چیز متفاوت به نظر می‌رسد. به جای اینكه نگران باشید كه چگونه می‌توانید با دیگران برابری كنید، همین الان تصمیم بگیرید كه چه كارهایی می‌خواهید انجام دهید و بعد قدمهایی كوچك اما مشخص شده بردارید، تا چیزی كه منتظرش هستید اتفاق بیفتد.
فال روزانه اسفند

فال روز متولدین اسفند: به نظر می‌رسد كه شما نسبت به قبل نافرمان‌تر شده‌اید، برای اینكه شما نمی‌توانید به درستی منظور خود را بیان كنید. شما قادر هستید در مورد مسائلی صحبت كنید كه به شما ربطی ندارند، بنابراین ممكن است نتوانید آنها را سانسور كنید. متأسفانه ممكن است دیگران منظور شما را به درستی متوجه نشوند، بنابراین باید روش خود را تغییر داده و عقیده‌های متفاوت را بپذیرید.

منبع: بیتوته

نوشته فال روز چهارشنبه 15 مرداد 1399 اولین بار در روبکا. پدیدار شد.

لینک منبع

مطلب پیشنهادی

بیوگرافی بهمن دان بازیگر توانمند سینما و تلویزیون

بهمن دان بازیگر سینما و تلویزیون   بیوگرافی و عکس های بهمن دان بهمن دان …