فال و طالع بینی هفتگی از 8 تا 14 شهریور 99

[ad_1]

astrology september فال و طالع بینی هفتگی از 8 تا 14 شهریور 99

 طالع بینی هفتگی از 8 تا 14 شهریور 99

 

طالع بینی متولدین فروردین :

احتمالاً این مرحله برای متولدین فروردین متوسط ​​است. در این مدت هیچ هزینه اصلی تصادفی پیش بینی نشده است. احتمال مشخص افزایش هزینه های شخصی شما وجود دارد. در این دوره سعی کنید هزینه های ناخواسته را کنترل کنید. بازرگانان باید آماده باشند تا همه چالش های پیش رو را برطرف کنند. کارمندان قادر به ارائه خروجی های مورد نظر خواهند بود. آنها بخاطر اینکه سخت کار کرده اند ، انتظار ارتقاء یا افزایش حقوق را دارند. در طی این هفته هیچ مسئله مهم بهداشتی پیش بینی نشده است. احتمال آسیب دیدگی در قسمت بالای بدن وجود دارد. افراد میانسال و مسن باید بسیار مراقب مسائل بهداشتی خود باشند.

 

طالع بینی متولدین اردیبهشت :

این دوره برای زوج های متاهل سعادتمند است. شما سعی خواهید کرد اعضای خانواده خود را راضی نگه دارید. ممکن است شما وسوسه شوید تا برای خرید چیزهای گزاف که نیازی به آن ندارید ، پول خرج کنید. احتمال افزایش هزینه های شخصی شما وجود دارد. سعی کنید هزینه های ناخواسته را کنترل کنید. بازرگانان باید رویکردی منظم را اتخاذ کرده و یاد بگیرند که چالش های جدید را به صورت مقدماتی بپذیرد. تلاش های آنها نیاز به یکنواختی دارد و برای رسیدن به نتایج لازم باید صبر داشته باشند. برنامه سفر دانشجویان که قصد عزیمت به خارج از کشور را برای تحصیلات تکمیلی دارند ممکن است به دلایلی به تأخیر بیفتد. شما باید با توجه به سلامتی خود بسیار محتاط باشید. سیستم ایمنی بدن شما ممکن است کمی ضعیف باشد. مستعد ابتلا به عفونت های ویروسی خواهید بود. در این زمینه دقت لازم را به عمل آورید.

 

طالع بینی متولدین خرداد :

به احتمال زیاد شما با شخصی که از نظر عاطفی با او در ارتباط هستید ، اختلاف نظر دارید. سعی کنید همه این موارد را با هم دوستانه حل کنید. تأثیرات سیاره ای نشان می دهد که شما انگیزه کافی برای تحقق چیزهای بزرگ خواهید داشت. این هفته سودهای عمده برای شما انجام می شود. حرکت هوشمندانه و به موقع تاجران بسیار سودآور خواهد بود. روند یادگیری آنها کند خواهد شد و پیشرفت آنها متوقف می شود. احتمال مشخصی برای مواجهه با برخی از مشکلات عمده بهداشت وجود دارد. شما باید با هر جنبه ای از سلامتی خود بسیار محتاط باشید. همچنین ممکن است در چشم چپ احساس ناراحتی کنید.

 

طالع بینی متولدین تیر :

زوج های متاهل باید فضا و زمان زیادی را به یکدیگر اختصاص دهند. آنها برای حفظ آرامش و هماهنگی زندگی زناشویی خود باید با دیدگاه همسر خود سازگار شوند. تأثیرات سیاره ای نشان می دهد که ورود پول به شما قطعاً افزایش می یابد. هیچ چیز خوبی در زندگی آسان نیست. برای موفقیت شما باید از تلاش مستمر استفاده کنید. هدف اصلی بازرگانان افزایش آمار فروش آنها خواهد بود. دانش آموزانی که دانش آموختگی را دنبال می کنند ، دائماً در جستجوی فرصت اشتغال هستند تا بتوانند از این طریق درآمد کسب کنند. شما باید از مصرف غذاهای مضر و تند خودداری کنید. همچنین باید از شام های سنگین اواخر شب اجتناب کنید. ما این را می گوییم زیرا احتمال مشخصی برای مواجهه با اختلال هضم جزئی وجود دارد.

بیشتر بخوانید:  عکس های عاشقانه دونفره خفن و دیدنی

 

طالع بینی متولدین مرداد :

احتمال مشخص شدن سوء تفاهم ها با شخصی که از نظر عاطفی با او در ارتباط هستید ، وجود دارد. به جای استدلال های تند ، رویکردی نرم را اتخاذ کرده و مسئله را با تدبیر اداره کنید. یک حرکت عالی ، به موقع و اندیشمندانه توسط شما در این هفته بسیار سودآور خواهد بود. جریان مالی شما به میزان قابل توجهی افزایش می یابد. سودهای پولی ظرفیت مالی شما را تقویت می کند. کارمندان به دلیل فشار زیاد کار در دفتر ، همچنان تحت تأثیر منفی قرار خواهند گرفت. از آنها انتظار می رود که اضافه کاری خود را با مافوق خود انجام دهند و کلیه وظایف محوله را در زمان مقرر انجام دهند. این سالها برای دانشجویان ارزشمند است! افراد میانسال و مسن باید بسیار مراقب مسائل بهداشتی خود باشند. افزایش ناگهانی قند خون باید از طریق داروها یا کاهش در مصرف شیرینی ها تنظیم شود.

 

طالع بینی متولدین شهریور :

به نظر می رسد این هفته برای زوج های متاهل بسیار مطلوب است. آنها نسبت به یکدیگر احساس بسیار شادی خواهند کرد. هرگونه اختلاف با یک دوست عزیز باید به صورت دوستانه حل شود. تأثیرات سیاره ای نشان می دهد که شما روی کارهایی که انجام می دهید بسیار متمرکز خواهید بود. کارمندان حقوق بگیر همچنان نسبت به کار متعهد خواهند بود. در صورت مشاهده هرگونه ناراحتی در بینایی ، فوراً به چشم پزشک مراجعه کنید. با این حال ، هیچ دلیلی برای وحشت وجود ندارد.

 

طالع بینی متولدین مهر :

مجردها در این هفته عاشق می شوند. یک رابطه زیبا و عاشقانه در حال آغاز است! وضعیت مالی شما در این دوره بسیار قوی خواهد بود. تأثیرات سیاره ای شما را برای شروع یک کار تجاری جدید انگیزه می دهد. شما باید در شروع این تجارت جدید موفق باشید. مشاغل مرتبط با لوازم آرایشی ، کالاهای لوکس و محصولات زیبایی زنان در این هفته شکوفا می شوند. جریان مشتریان در فروشگاههای خرده فروشی اینگونه محصولات شگفت انگیز خواهد بود! به دانشجویانی که فارغ التحصیل می شوند توصیه می شود همه حواس پرتی ها را از بین ببرند و فقط روی دانشگاه متمرکز شوند. آنها باید به خاطر داشته باشند ، هیچ چیز از رشد شغلی آنها در این مقطع مهمتر نیست. حرکت مریخ تأثیر منفی بر سلامتی شما خواهد گذاشت. احتمال آسیب دیدگی در قسمت بالای بدن وجود دارد.

بیشتر بخوانید:  متن مولودی ولادت امام سجاد علیه السلام

 

طالع بینی متولدین آبان :

افراد میانسال و سالخورده از برخی مسائل درون خانواده پریشان خواهند ماند. شما نیاز به داشتن یک رفتار آرام دارید. بازرگانان در این هفته انگیزه مثبت برای اعتراض به یک معامله بزرگ خواهند داشت. رقابت ، در طول این هفته ، سفت و سخت خواهد بود. به جای نگرانی در مورد آن ، می توانید به فکر تغییر استراتژی های خود باشید. دانش آموزانی که فارغ التحصیل می شوند خیلی مورد توجه آکادمیک ها قرار نخواهند گرفت. درعوض ، آنها همچنان مشغول اندك وقت خود در فعالیتهای اجتماعی خواهند بود. این ممکن است بر روند کلی آنها تأثیر منفی بگذارد. دستگاه گوارش شما مستعد مسائل مختلفی خواهد بود. از خوردن غذای مضر خودداری کنید. شما باید از خوردن شام های سنگین در اواخر شب خودداری کنید. این مطمئناً عدم تعادل با ساعت بیولوژیکی شما ایجاد می کند.

 

طالع بینی متولدین آذر :

افراد میانسال به دلیل مشکلی در خانواده پریشان خواهند ماند. وارد بحث های تهاجمی نشوید. هدف اصلی شما باید حفظ صلح و هماهنگی در خانواده باشد. شما قادر خواهید بود به فکر استراتژی های جدید برای کسب درآمد باشید. تمام تصمیمات صحیح را در زمان درست اتخاذ خواهید کرد! این باعث افزایش جریان مالی شما می شود. کسانی که با سازمان های دولتی یا نیمه دولتی سرو کار دارند ، می توانند در یک قرارداد بلند مدت که در آینده سودآور خواهد بود ، انجام دهند. برخی از دانشجویان می خواهند تحصیلات خود را در نیمه راه ترک کنند و به دنبال فرصت شغلی باشند تا در اولین فرصت درآمد کسب کنند. باید بگوییم ، این یک ایده عاقلانه نیست. احتمال مشخصی برای مواجهه با برخی از مشکلات عمده بهداشت وجود دارد. ما به شما توصیه می کنیم در صورت بروز هرگونه علامت ناراحتی ، سریعاً به پزشک مراجعه کنید.

 

طالع بینی متولدین دی :

بد نیست که دوستان زیادی داشته باشید ، اما توصیه می کنیم بدون اینکه اولا به درستی آنها را بشناسید ، تمام اسرار خود را فاش نکنید. هیچ هزینه بزرگ غیرمنتظره ای پیش بینی نشده است. هزینه های مربوط به خانواده شما ممکن است افزایش یابد. سودهای پولی ظرفیت مالی شما را تقویت می کند. با این حال ، آماده باشید تا سخت کار کنید! کارمندان در سازمان خود احساس امنیت می کنند. با این حال ، آنها نیاز به حفظ تمرکز دارند و با چیزهای بی اهمیت دیگر منحرف نمی شوند. دانش آموزانی که دانش آموختگی را دنبال می کنند وقت خود را با مواردی که بی ربط نیستند تلف می کنند. تمرکز و اولویت اصلی آنها دانشگاه نخواهد بود. آنها مایل به ترک تحصیل در نیمه راه و شکار برای فرصتی برای کسب درآمد هستند. تأثیرات سیاره ای نشان می دهد که یک بیماری قدیمی که از آن رنج برده اید ، در حال بازگشت است. در صورت بروز هرگونه علائم ناراحتی ، سریعاً به پزشک مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید:  عکس های عاشقانه و احساسی زوج ها جدید

 

طالع بینی متولدین بهمن :

احتمال مشخصی برای اختلاف نظرهای جزئی با شخصی که از نظر عاطفی با او در ارتباط باشید وجود دارد. تأثیرات سیاره ای به شما کمک نمی کند تا این مسئله را به طور دوستانه حل کنید. تأثیرات سیاره ای هیچ منافع مالی عمده ای را ارائه نمی دهد. برای حفظ جریان مالی منظم خود باید بسیار سخت کار کنید. کارمندان به دلیل فشار زیاد کار در اداره همچنان تحت فشار قرار خواهند گرفت. آنها قادر نخواهند بود در زمان مقرر ، خروجی مورد نظر خود را تحویل دهند. صبر عامل اصلی خواهد بود. پیشرفت دانش آموزانی که فارغ التحصیل رشته های علوم یا فناوری اطلاعات هستند ، برجسته است. تحت هیچ شرایطی نباید از هرگونه ناراحتی با بدن خود غافل شوید. بلافاصله در صورت بروز هرگونه مشکل مداوم ، به پزشک مراجعه کنید. افراد میان سال و مسن باید در مورد هرگونه بیماریهای گذشته بسیار مراقب باشند.

 

طالع بینی متولدین اسفند :

زوج های متاهل به دلیل نگرش بی تفاوت از همسر خود ، همچنان استرس خواهند یافت. تنها کاری که اکنون می توانید انجام دهید این است که با خود و شریک زندگی خود صبور باشید. حرکت دو سیاره بزرگ فرصت های مالی دلگرم کننده ای را ارائه می دهد. در نتیجه ، جریان مالی شما به میزان قابل توجهی افزایش می یابد. تصمیمات مهم مالی را بدون تفکر مناسب اتخاذ نکنید. کارمندان حقوق بگیر به دلایلی دیگر در کار خود باقی خواهند ماند. آنها نه قادر به ارائه بازده با کیفیت خواهند بود و نه در زمان تعیین شده وظایف خود را انجام می دهند. آنها باید به طور مداوم کار خود را ادامه دهند. دانش آموزانی که تحصیلات عالی را دنبال می کنند ، مشغول سایر امور خواهند بود. استرس منفی قطعاً تأثیر منفی بر نتایج آنها خواهد گذاشت. احتمال بروز ریفلاکس معده وجود دارد. این امر عمدتاً به دلیل پرخوری شما با غذای مضر است. تا حد امکان از مصرف غذاهای خیلی تند خودداری کنید. میوه و سبزیجات زیادی بخورید.

نوشته فال و طالع بینی هفتگی از 8 تا 14 شهریور 99 اولین بار در روبکا. پدیدار شد.

لینک منبع

[ad_2]

مطلب پیشنهادی

بیوگرافی بهمن دان بازیگر توانمند سینما و تلویزیون

[ad_1] بهمن دان بازیگر سینما و تلویزیون   بیوگرافی و عکس های بهمن دان بهمن …