مژه های تان را بدون ریمل پرپشت و مشکی کنید

[ad_1]

ar4 5802 مژه های تان را بدون ریمل پرپشت و مشکی کنید

 

مژه‌هایی تیره و پرپشت ‌تر بدون ریمل تنها چیزیست که شما به دنبال‌ آن هستید

  

مژه‌ها را به صورت حرفه‌ای رنگ کنید

روی کلمه‌ « حرفه‌ای » تأکید می‌کنیم چرا که قطعا رنگ گذاشتن اطراف چشم‌، کاری نیست که خودتان در خانه انجام دهید. اگر به طور طبیعی مژه‌هایی روشن دارید، یک آرایشگر حرفه‌ای می‌تواند آن‌ها را رنگ کند تا بدون استفاده از ریمل مژه‌هایی ضخیم، پرپشت و بلند تر داشته باشید. در حالی که با هر بار شستشو صورت، کم‌ رنگ تر می‌شود اما برای چند ماه دوام دارد.

  

اکستنشن مژه را امتحان کنید

اکستنشن دانه به دانه مژه‌ها ( باز هم توسط آرایشگر حرفه‌ای! ) روشی عالی برای داشتن مژه‌های پرپشت بدون ریمل است. البته نیاز است تا روتین زیبایی ‌تان را کمی تغییر دهید، برای مثال روغن، چسب مژه را در خود حل می‌کند اما جای نگرانی نیست، آرایشگرتان همه‌ی نکات را به شما خواهد گفت. شما نیاز به جلسات ترمیمی خواهید داشت که نیاز به وقت و هزینه‌ی بیشتر دارد اما اگر می‌خواهید همان لحظه که از خواب بیدار می‌شوید، صورت‌ تان آرایش شده به نظر برسد، این همان چیزی است که نیاز دارید.

بیشتر بخوانید:  عکس نوشته های زیبا درباره مادر

از سرم مژه استفاده کنید 

اگر ابرو‌ هایتان بیش از ریخته یا صرفا می‌خواهید ابرو های پرپشت تری نیز داشته باشید، می‌توانید از سرم مژه استفاده کنید.

  

از ریمل رنگ کننده استفاده کنید

بسیار خب، استفاده از ریمل رنگ کننده روشی بدون ریمل محسوب نمی‌شود و کاملا برعکس است اما اجازه می‌دهد حداقل هر چند وقت یک بار از ریمل زدن خلاص شوید. این ریمل جدید با رنگ موقت، مژه‌ها را تیره ‌تر می‌کند. هرچه بیشتر استفاده کنید، مژه‌ها رنگ بیشتری می‌گیرند و پس از دو هفته شما مژه‌هایی تیره ‌تر دارید. این رنگ موقت پس از آخرین مصرف به آرامی پاک می‌شود.

نوشته مژه های تان را بدون ریمل پرپشت و مشکی کنید اولین بار در روبکا. پدیدار شد.

[ad_2]

مطلب پیشنهادی

بیوگرافی بهمن دان بازیگر توانمند سینما و تلویزیون

[ad_1] بهمن دان بازیگر سینما و تلویزیون   بیوگرافی و عکس های بهمن دان بهمن …