پروژه فشن شو لباس افترافکت – ساخت فشن شو در افترافکت

در این مطلب قصد داریم شما را با یکی از سری پروژه‌های آماده افترافکت آشنا کنیم که میتواند به شما در ساخت ویدئوها و اسلایدهای فشن و مد کمک کند. پروژه آماده افترافکت را میتوان به راحتی شخصی سازی و سفارشی داد. شما به راحتی میتوانید متن‌ها را ویرایش کنید و یا تصاویر و ویدئوهای مد نظر خود را به پروژه اضافه کنید حتی میتوانید موسیقی متن را نیز تعویض کنید. این پروژه امکان سفارشی سازی بدون تصویر و عکس هم دارد، به این معنا که فقط با متن‌ها و پس زمینه متحرک قابل اجرا میباشند. همچنین این امکان را به شما میدهد که کنترل کاملی روی رنگ‌ها داشته باشید. در ادامه این مطلب شما را با انواع پروژه فشن شو لباس افترافکت آشنا میکنیم.

ergvkj45yt95ouy945ouyio4 300x169 پروژه فشن شو لباس افترافکت   ساخت فشن شو در افترافکت

این پروژه‌های آماده دارای ظاهری زیبا، جدید و مدرن هستند. برای اجرا این برنامه نیازی به پلاگین‌های زیاد یا خاصی ندارید و پس از دانلود آن به راحتی میتوانید اجرا و سفارشی سازی کنید. افکت‌های زیادی روی این پروژه‌ها هستند که بر زیبایی پروژه شما می‌افزاید و حتی میتوانید با کیفیت‌های بالا و مختلفی این پروژه ها را سیو کنید.

بیشتر بخوانید:  اهمیت دوربین مدار بسته در دنیای امروز

دانلود پروژه افترافکت اسلاید شو فشن

این پروژه آماده افترافکت یک قالب بسیار زیباو شگفت‌انگیز است که از چند جلوه شیک و منحصر به فرد برای نمایش و تقویت اسلایدهای شما استفاده میکند. این پروژه شامل تعداد زیادی متغیر برای تصاویر، متن‌ها و مکان نشان‌ها دارد که میتوانید با آن‌ها بهترین تیزرها، تبلغیات کارها و محصولات خود را در حوزه مد و لباس بسازید و ارائه دهید.

پروژه آماده افترافکت بسته تلوزیونی

پروژه آماده بسته تلوزیونی فشن دارای یک قالب هنری از افترافکت است که از انیمشین‌هایی متشکل از متن ساده و یا جلوه‌ای مدرن و شیک انتقال آرام است. این الگو دارای تعدادی نزدیک به 16 لایه قابل ویرایش متنی، 13 متغیر برای رسانه و 2 متغییر برای آرم و لوگو است.

دانلود پروژه آماده وله فشن در افترافکت

این پروژه هم از قالب‌های آماده افترافکت است که دارای چند سبک مختلف مثل: طراوت، انیمیشن متنی است که سریع و پویا هستند. دارای چندین الگو و متغیر است که میتوان به 21 متغییر رسانه، 17 لایه قابل ویرایش متن و1 لایه برای لوگو اشاره کرد.

43tcpk3tmic509ynu4yj54j 300x169 پروژه فشن شو لباس افترافکت   ساخت فشن شو در افترافکت

دانلود پروژه آماده Fashion Design Slideshow

بیشتر بخوانید:  درد کیسه صفرا کجاست؟ راه‌ های شناخت و درمان آن

Fashion Design Slideshow یک قالب آماده پویا، زیبا، جذاب، تازه همراه با طراحی چشم نواز است که انیمیشن‌های متنی مد روز و مرسوم را با انتقالی خلاقانه به شما نمایش میدهد. اجرا و استفاده از آن بسیار راحت و آسان است. ویرایش متن و تغییر تصاویر در آن به سادگی انجام میشود. از این پروژه آماده میتوانید برای معرفی برنامه‌های تلویزیونی، تبلیغات، تیزرها و رویدادهای آینده استفاده کنید.

پروژه آماده وله فشن Dynamic Fashion در افترافکت

Dynamic Fashion نیز از دسته قالب های سریع و آماده در افترافکت است که بسیار شیک و زیباست. این قالب دارای 20 متغییر برای عکس‌ها و فیلم‌ها، 18 لایه آماده برای متن که ویرایش آن‌ها بسیار کار راحتی است میباشد و یک محل برای نگهداری لوگوها و آرم‌ها نیز دارد. این پروژه دارای طریقه‌ای منظم برای نمایش طیف گسترده‌ای از محصولات میباشد. شما میتوانید با استفاده از این قالب که زیبایی و انرژی زیادی دارد مخاطبان خود را متحیر کنید.

vcj3io5yunc98uyo3nvjoj 300x169 پروژه فشن شو لباس افترافکت   ساخت فشن شو در افترافکت

پروژه افترافکت Fashion slideshow

این پروژه افترافکت آماده اسلایدشو فشن طراحی جذاب و جلوه گیرا، انیمیشن‌های پویا و تمیز متنی را دارا است. این الگو دارای 8 متغییر برای عکس‌ها و رسانه‌ها، 25 لایه قابل ویرایش متنی و یک محل هم برای نگهداری لوگوها است. برای اینکه بتوانید عکس‌های جدید و یا عکس‌های مد را بهتر وبا نتایج جالب به نمایش بگذارید میتوانید از کنترلر رنگ که به صورت هوشمند کار میکنند، استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:  با ارزان ترین هتل های تهران آشنا شوید

در این مقاله با برخی پروژه‌های آماده افترافکت آشنا شدیم و دریافتیم که هرکدام از چه ویژگی‌هایی برخوردار اند و مناسب برای استفاده در چه کاری هستند. همه این پروژه‌ها بصورت کاملا آماده و رایگان در اختیار شما قرار داده شده است. برای دانلود پروژه آماده افترافکت  میتوانید از سایت ادوبیش استفاده کنید.

این سایت علاوه بر ارائه پروژه آماده مد و فشن دیگر پروژه‌های افترافکت و پریمیر را نیز ارائه میدهد.لازم به ذکر است که تمامی پروژه‌های این سایت توسط طراحان متخصص و کارکشته در این زمینه طراحی و تولید شده‌اند که به راحتی قابل اجرا و ویرایش است. با استفاده از این پروژه.ها میتوانید تیزرها و اسلایدهای خلاقانه و منحصربه فردی که موجب میشود مخاطبان شما متحیر شوند را داشته باشید.

برای دانلود این پروژه‌ها کافیست به سایت ما، ادوبیش مراجعه کنید.

مطلب پیشنهادی

ساخت فروشگاه اینترنتی حرفه ای ویکاتو ، ویترین کالای تو

امروزه اکثر کسب و کارها از فضای سنتی فاصله گرفته و فعالیت خود را در …