فال روز جمعه 7 شهریور 1399

 d9 81 d8 a7 d9 84  d8 b1 d9 88 d8 b2 d8 a7 d9 86 d9 87 فال روز جمعه 7 شهریور 1399

 

فال روز جمعه 7 شهریور 1399

امروز شما بیشتر از اینكه به فكر شاد بودن باشید بیشتر نگران این هستید كه چگونه می‌توانید با كاردانی خود و توانایی‌هایتان دیگران را تحت تاثیر قرار دهید. لازم است شما چیزهایی كه بهشان علاقه دارید را بشناسید، چرا كه كارهایتان را به خوبی انجام داده‌اید. اما شما حتی اگر كاملاً توانمند و زیبا باشید و مورد علاقه دیگران هم باشید، باز هم احساس رضایت كامل نمی‌كنید. شما باید فراتر از ظاهر خود و دیگران را ببینید تا بتوانید بفهمید كه واقعاً چه اتفاقی افتاده است.
امروز شما نیاز دارید كه با دوستان نزدیك و یا خانواده‌تان در مورد احساسات خود صحبت كنید و البته این كار كار راحتی نیست. ماه در چهارمین خانه خصوصی شما مربوط به اصول زندگی قرار دارد و شما درحالیكه در منزل به سر می‌برید هم احساس امنیت و هم رضایت می كنید. لازم نیست تمام دنیا را فتح كنید!! فقط باید بدانید روشی كه به واسطه آن در مورد نقاط ضعف خود با دیگران تبادل نظر می‌كنید می‌تواند دعوتی برای رابطه‌ای عاشقانه باشد.
شما امروز در محل كارتان وظایف سنگینی بر عهده دارید، تاحدی كه كاملاً خودتان را خسته خواهید كرد. شاید شما بخواهید از همكارانتان درخواست كمك كنید، ولی فعلاً این روش سیاست مناسبی برای شما نیست. باوجود اینكه شاید وقت نداشته باشید كه به طور عمقی در مورد مشكلات خود با دوستانتان صحبت كنید ولی حداقل اگر آنها دلیل استرسهای شما را بفهمند احساس بهتری پیدا خواهید كرد.
شما امروز نمی‌توانید بی‌حوصلگی و دمدمی مزاجی خود را تحمل كنید؛ امروز وقتی ماه در برج سرشار از عشق اسد قرار می‌گیرد، كاملاً غیرممكن است كه به غیر شاد بودن و تفریح كردن كار دیگری هم انجام داد. اما اگر هنوز كارهای انجام نشده‌ای دارید درست نیست كه همه وقت و انرژی‌تان را صرف تفریح و بازی كنید.
شما امروز می‌توانید یك زندگی كاملاً اجتماعی داشته باشید، برای اینكه ماه در نشانه بازیگوشتان به شما قدرت می‌دهد كه به راحتی با دیگران ارتباط برقرار كنید. ظاهراً شما نسبت به همیشه خونگرم تر شده‌اید و دوست دارید بیشتر با دیگران ملاقات داشته باشید. شما به جای اینكه تمام فكر و ذكرتان را روی كارتان متمركز كنید حالا بیشتر با دوستانتان در مورد احساسات خود صحبت می‌كنید؛ وقتی شما این كار را می‌كنید آنها هم نسبت به شما بامحبت‌تر می‌شوند.
امروز همه فكر می‌كنند كه شما فرد راستگویی هستید، درحالیكه آنها گول خورده‌اند!! البته شما در مورد چیزهای خیلی مهم به آنها دروغ نگفته‌اید، بلكه فقط رازی را از آنها پنهان كرده‌اید كه ربطی به گفتن حقیقت نداشته است. شما فقط باید قبل از صحبت كردن در مورد افكارتان آنهایی كه برایتان مهم‌ترند را در اولویت قرار دهید.
حتی اگر امروز روز كاریتان است، برنامه‌هایتان را طوری مرتب كنید كه بتوانید ساعتی با دوستانتان باشید. ولی هنگامی كه برای شام با آنها بیرون رفته‌اید اگر فقط در مورد سیاستهای كاری صحبت كنید این گردش اصلاً ارزشی ندارد. شما باید به جای این كار در مورد رویاها و آروزهای خود با كسانی كه دركتان می‌كنند صحبت كنید و با آنها تبادل نظر كنید.
امروز ماه برج اسد در دهمین خانه شما یعنی خانه مسئولیتهای اجتماعی قرار دارد، بنابراین مطمئن شوید كه كاملاً به وظایف خود آشنا هستید و با آنها زندگی می‌كنید. البته این سخن بدین معنا نیست كه الكی سر خودتان را شلوغ كنید، بلكه منظور این است كه شما باید كارهایی كه شروع كرده‌اید را به اتمام برسانید. برای اینكه امروز روز آرزوهای بلند پروازانه نیست.
ماه برج اسد هم اكنون در نهمین خانه شما یعنی خانه ماجراجویی‌ها قرار دارد و لحظه‌های پرهیجانی كه پشت سر گذاشته‌اید را به یادتان می‌آورد. اما شما هفته آینده وقت خیلی زیادی ندارید، چرا كه زندگی شما جدی‌تر می‌شود و نمی‌توانید از انجام دادن مسئولیتهای حرفه‌ای خود امتناع كنید. بنابراین  باید كارهایتان را مرحله به مرحله پیش ببرید.
امروز بادی عجیب و وحشتناك به زندگی شما می‌وزد و شما نمی‌توانید دقیقاً بگویید كه بهتان چه گذشته است. معمولاً شما به نتیجه كار اهمیت می‌دهید، ولی حالا ترجیح می‌دهید كه به جای اینكه خودتان را با یك سرگرمی معمولی مشغول كنید به دنبال پیدا كردن گنجینه‌های پنهانی بروید. فقط فراموش نكنید این گنجینه‌ها هیچ ربطی به تفكرات دیگران ندارند، بلكه فقط به ارزشهای شخصی شما و كارهایی كه همراه با دیگران انجام می‌دهید ارتباط دارند.
امروز ماه پر زرق و برق برج اسد در هفتمین خانه شما یعنی خانه دوستی‌ها به سر می‌برد و شما با شخصی ملاقات می‌كنید كه به شما علاقه نشان داده و تحسینتان می‌كند. اگر این فرد احساس كند مورد توجه شما واقع نشده، شما هیچ فرصت دیگری نخواهید داشت. الان قصد و نیت شما اصلاً مهم نیست؛ آنچه اهمیت دارد این است كه اعتراف كردن به دوست داشتن یك نفر كاری بسیار لذت بخش خواهد بود.
حتماً لازم نیست تمام فعالیتهای تفریحی و سرگرمی‌های خود را قطع كنید، بلكه فقط باید بفهمید امروز روزی نیست كه بتوانید آن ‌طوری كه دلتان می‌خواهد تفریح كنید. شاید شما دوست داشته باشید كه با كار كردن بیشتر سهم خودتان را انجام دهید، ولی واقعاً دلتان نمی‌خواهد  تنها فردی باشید كه این كار را انجام می‌دهید. در برابر كسانی كه به شما امر و نهی می‌كنند ایستادگی كنید. به آنها اجازه ندهید كه به رویه خود ادامه دهند، چرا كه فكر می‌كنند همه چیز تحت سلطه و اختیار خودشان است.

منبع: بیتوته

نوشته فال روز جمعه 7 شهریور 1399 اولین بار در روبکا. پدیدار شد.

لینک منبع

بیشتر بخوانید:  ست کت و شلوارهای طوسی

مطلب پیشنهادی

بیوگرافی بهمن دان بازیگر توانمند سینما و تلویزیون

بهمن دان بازیگر سینما و تلویزیون   بیوگرافی و عکس های بهمن دان بهمن دان …