فال روز یکشنبه 2 شهریور 1399

 d9 81 d8 a7 d9 84  d8 b1 d9 88 d8 b2 d8 a7 d9 86 d9 87 فال روز یکشنبه 2 شهریور 1399

 

فال روز جمعه 2 شهریور 1399

فال روزانه فروردین

امروز شما حین بحث كردن می‌توانید با پیش كشیدن و نشان دادن حقایق كاری كنید كه مخالفان شما راه خود را بگیرند و به خانه‌شان بروند!! اما شاید ندانید كه كی باید دست از این كار بردارید. حتی اگر مدت زمان زیادی نباشد كه شما شریكی دارید كه با او به بحث و مناظره می‌پردازید، به واسطه هوش و ذكاوت خود می‌توانید بحث را هدایت كنید. اگر از این بحث و گفتگو چیزی عایدتان بشود كه خیلی عالی است!! ولی اگر اینگونه نباشد بهتر است كه به این گفتگو خاتمه داده و دنبال كار خود بروید.
فال روزانه اردیبهشت

زمان منطقی فكر كردن دیگر تمام شده است. همین الان تمام وظایف خود را فراموش كنید و كار خیلی جالبی انجام بدهید كه تا به حال انجام نداده بودید. هركاری كه باشد فرقی نمی‌كند مثل بازی اسكیت، رقصیدن و یا غذا خوردن در یك رستوران جدید، فقط از خانه بیرون رفته و این كار را بكنید. امروز قانون برای شما این است: اگر كاری كه می‌خواهید انجام دهید به كسی صدمه نمی‌زند و شما را هم خوشحال می‌كند پس حتماً آن كار را بكنید.
فال روزانه خرداد

امروز شما بر سر دو راهی قرار می‌گیرید. از یك طرف شما می‌خواهید كار خاصی انجام دهید؛ شما كارهای عقب افتاده زیادی برای انجام دادن دارید و شور و هیجان شما می‌تواند تبدیل به عصبانیت شدید بشود. از طرف دیگر اگر كمی ‌تلاش كنید محیط امن و آرامی‌ برای خود درست كنید، عجیب اینكه احساس خواهید كرد بیشتر از خلوت و محیط دنج خود جدا افتاده‌اید. اما الان نباید نگران این باشید كه چه راهی را انتخاب كنید؛ فقط ببینید كه طالع شما چیست و سرنوشت شما را به چه مسیری هدایت می‌كند.
فال روزانه تیر

بیشتر بخوانید:  کلمات پنهان شده در تصویر را بیابید (2)

عكس العمل استرس زای شما امروز قابل پیشگویی است. شرایط دشواری به وجود آمده ولی با وارد شدن به اینترنت و با وجود یافته‌های جدیدی كه در اینترنت وجود دارد می‌توانید این شریط را بهتر كنید. اما حالا كه شما كار دیگری انجام داده‌اید، ممكن است خیلی به مانع برخورد كنید. اما اگر دیدید كه تمام فكر و ذكر شما مشغول شدن با سرگرمی‌های دیجیتالی شده، از اینترنت بیرون بیایید و كار دیگری انجام دهید.
فال روزانه مرداد

شما افكار ارزشمندی در ذهن خود دارید، اما واقعاً برای تصمیمات اخیر خود هیچ دلیل و مناسبت خاصی ندارید. اما شما احساس می‌كنید در محدودیت‌های مالی خود كمی‌گیر افتاده‌اید، ولی سعی نكنید كه تمام حساب‌های خود را خرج كنید. شما دنبال یك راه حل می‌گردید و می‌خواهید همین الان هم آن را پیدا كنید. متأسفانه عجله به خرج دادن هیچ كمكی نمی‌كند، به آرامی‌و با احتیاط حركت كردن اگرچه زیاد جالب نیست، ولی مطمئن باشید که سازنده‌تر است.
فال روزانه شهریور

یك دوست، شریك و یا همكار می‌تواند امروز حال و روز شما را از این رو به آن رو كند، وقتی كه او چنین كاری انجام می‌دهد، در چشمان شما فقط حماقت دیده می‌شود. اما نباید در مورد دیگران زود قضاوت كنید. امروز اطرافیان شما می‌خواهند كه آزاد باشند- و همین موضوع می‌تواند منجر به چنین رفتارهای نابخردانه ای بشود. اما نباید سعی كنید كه رفتار مقتدرانه ای داشته باشید، برای اینكه احتمالاً فقط حامی ‌و پشتیبانتان را از خود دور می‌كنید.
فال روزانه مهر

بیشتر بخوانید:  ضرب المثل شتر را خواستند نعل کنند، قورباغه هم پایش را بالا آورد

امروز سیاره بخت شما، یعنی ونوس، تحت گرما و حرارت اورانوس واقع شده است و شما مجذوب انسان‌ها، مكان‌ها و كارهای عجیب و غیر عادی شده‌اید. حالا شما دوست ندارید كاری شبیه كارهای قبلی تان انجام دهید، بنابراین می‌خواهید با فردی ارتباط برقرار كنید كه با تمام افرادی كه قبلاً در زندگیتان بوده‌اند فرق داشته باشد و با این كار می‌خواهید شانس خود را امتحان كنید. به حرف‌هایی كه دیگران بهتان می‌زنند اصلاً گوش ندهید؛ فقط به راه خود ادامه بدهید و هر كاری كه دلتان می‌خواهد انجام دهید!
فال روزانه آبان

امروز دوستان شما و همكارانتان خیلی آشفته‌تان كرده‌اند. بنابراین شما ترجیح می‌دهید كه برای خود مرزهایی تعیین كرده و زیاد بهشان نزدیك نشوید. اما این عكس العملتان تجربه جدیدی برایتان به همراه خواهد داشت كه حس كنجكاویتان فوق‌العاده تحریك خواهد شد و شما نمی‌توانید آن را متوقف كنید. در نهایت شما چه بخواهید چه نخواهید مجبور می‌شوید ایده‌های عجیب خود را دنبال كنید!!
فال روزانه آذر

حتی اگر شما خودتان هم كارهای انجام نشده‌ای داشته باشد، ولی امروز در خانه‌تان مشكلی پیش می‌آید كه باید یه آن رسیدگی كنید. اتفاقی كه اصلاً انتظارش را نداشتید ممكن است تمام برنامه‌های شما را تحت تأثیر خود قرار دهد. اما نگران برنامه‌ریزی‌های قبلی خود نباشید، چراكه با یك تلفن و یا سپردن به یك نفر مطمئن می‌توانید آنها راتغییر دهید. درعوض بدون اینكه پیش‌بینی كنید به كجا می‌روید، به دنبال ناشناخته‌ها بروید. البته كمی‌احتیاط و عدم اعتماد هم چیز خوبی است.
فال روزانه دی

حالا كه خورشید در نهمین خانه شما یعنی خانه حوادث و خطرات قرار گرفته است، شما نیز خیلی ماجراجو شده‌اید. ونوس و عطارد نیز هر دو در نهمین خانه شما كه به سفر رفتن نیز ارتباط دارد قرار گرفته‌اند، بنابراین شما می‌توانید خودتان را برای یك مسافرت آماده كنید. اما ممكن است در لحظه آخر مشكلی پیش بیاید كه نقشه‌های شما را بر باد بدهد. اگراین اتفاق افتاد سعی نكنید كه همه چیز را با هم داشته باشید. وگرنه تمام انرژی و توان خود را هدر خواهید داد.
فال روزانه بهمن

بیشتر بخوانید:  عکس ها و اسامی بازیگران سریال شب عید + عوامل و داستان

گاهی اوقات شما زیاد دوست ندارید در جمع حاضر شوید، برای اینكه به جای جلب توجه كردن بیشتر به نتیجه كارتان اهمیت می‌دهید. با وجود این حالا كمی‌ تغییر كرده‌اید. شما می‌خواهید كارهای زیادی انجام دهید « برای انجام دادن این كارها توانایی كافی نیز دارید » اما شما به كیفیت كارتان زیاد اهمیت نمی‌دهید و می‌توانید در جلوی دیگران هم این كارها را انجام دهید. قبل از اینكه تصمیمی‌ بگیرید در موردش خوب فكر كنید، برای اینكه جلب توجه كردن و مورد توجه دیگران قرار گرفتن كاملاً شما را راضی نخواهد كرد.
فال روزانه اسفند

اگر شما تازگی‌ها با كسی دوست شده‌اید، ممكن است امروز كمی ‌با هم اختلاف پیدا كنید. مشكلاتی كه برایتان به وجود آمده در حدی است كه شما آرزو می‌كردید كاش جور دیگری رفتار كرده بودید و حالا نمی‌توانید درست تصمیم بگیرید كه آیا به رابطه خود ادامه بدهید یا نه. البته در هر حال حاضر بهتر است به جای صحبت كردن در مورد این موضوع تصمیمی‌ عاقلانه بگیرید.

منبع: بیتوته

نوشته فال روز یکشنبه 2 شهریور 1399 اولین بار در روبکا. پدیدار شد.

لینک منبع

مطلب پیشنهادی

بیوگرافی بهمن دان بازیگر توانمند سینما و تلویزیون

بهمن دان بازیگر سینما و تلویزیون   بیوگرافی و عکس های بهمن دان بهمن دان …