مدل های جدید کیف و کفش

کیف و کفش همیشه در دسته مهم‌ترین بخش‌های استایل خانم ها و آقایان قرار داشته هست. در واقع وقتی گفت‌وگو از این دو اکسسوری می‌شود استایل و فشن اهمیت بسزایی میابد چون کیف و کفش بخش جدانشدنی در تیپ شما بشمار میرود و شما با عوض‌کردن این دو مورد به سادگی می‌توانید استایلی نو و جذاب برای خود بوجود آورید.بر همین اساس مدل های جدید کیف و کفش در انتخاب نقشی اساسی خواهد داشت و همه ساله مدل‌های خیلی متنوعی از این اکسسوری‌ها متناسب با فصل معرفی می‌شود. در این مقاله به معرفی پنج مدل کفش زنانه می پردازیم که آن ها را برای تابستان به همراه سه مدل کیف کلاسیک زنانه میتوانیم ست کنیم تا کیف و کفش تابستانی خود را در زیباترین شکل ممکن خریداری نمایید.

مدل های جدید کیف و کفش

یکی از مواردی که این روزها در دنیای مد خیلی حائز اهمیت هست مباحثه ست کردن کیف و کفش می باشد. بسیاری از خانم‌های علاقمند به مد و فشن ترجیح می دهند کیف و کفش خود را ست خریداری کنند اما مساله این هست که آیا برای این کار الزامی وجود دارد؟ آیا ست بودن کیف با کفش جزو ملزومات زیبا پوشی به حساب می آید؟ پاسخ کارشناسان چرم کاکتوس به این سوال، منفی می باشد. هیچ ضرورتی برای ست بودن و همرنگ بودن کیف با کفش وجود ندارد. در واقع اگر کیف و کفش خود را کاملا ست میخرید این ذهنیت را در دیگران به وجود می‌آورید که برای این کار کوشش زیادی کرده‌اید و کوشش زیاد در دنیای مد، با زیبا پوشی مغایرت خواهد داشت.

مدل های جدید کیف و کفش

البته این به معنای آن نیست که ست کردن کیف و کفش آشکار شما را بد نشان می دهد بلکه این کار ضروری نیست، چیزی که حائز اهمیت هست هماهنگی می باشد و این هماهنگی بدون همرنگ بودن و هم جنس بودن نیز امکان پذیر می باشد. اگر ترکیب رنگ ها را بشناسید می‌توانید با رنگ‌های گوناگون نیز ترکیب کفش و کیف خود را جذاب انتخاب نمایید. این را همیشه یادتان باشد که رنگ‌های خنثی همیشه بهترین انتخاب می باشند چون بالاترین هماهنگی را با همه رنگ‌های دیگر دارند پس اگر کیف یا کفش شما در رنگی خنثی مثل مشکی، کرم، سفید و حتی بی رنگ باشد مشکلی در ست کردن آن ندارید.

پنج کفشی که برای تابستان امسال به آن نیاز خواهید داشت:

کفش‌ها مهم‌ترین عنصر استایل شما به حساب می آیند و قطعا جزو مهم‌ترین‌ها دسته بندی هستند. پوشیدن یک جفت کفش زیبا و هماهنگ، زیبایی استایل شما بی شک وثیقه می کند اما در کنار آن آسودگی نیز اهمیت فوق العاده‌ای دارد. پاها به عنوان قلب دوم شما، باید در کفش‌ها حس آسودگی کنند و فشار اضافی تحمل نکنند به همین دلیل کفش‌هایتان را متناسب با جایگاه و فصل انتخاب کنید. در فصل تابستان باید کفشی بپوشید که پاها در آن حس خنکی و آسودگی کند و بتوان در جایگاه‌های مخصوص این فصل به آسودگی پرکاری نمود. در ادامه پنج نمونه از کفش‌هایی را که برای تابستان امسال برایتان پرکاربرد می باشند را به شما معرفی می کنیم تا با آن ها آشنا شوید.

afkjv09yu9ovyj4pokym 300x300 مدل های جدید کیف و کفش

کفش کتانی

کفش‌های کتانی: وقتی به دنبال یک جفت کفش برای پیاده روی و پرکاری روزانه می گردید اولین چیزی که نظرتان را به خود جلب می کند کفش کتانی می باشد. اگر هدفتان پیاده روی طولانی مدت هست همیشه کفش کتانی بهترین انتخاب می باشد همچنین  برخلافه آن چه که اندیشیدن می‌شود این کفش‌ها با استایل خانم ها و سطح بالا مغایرتی ندارند. در واقع با مدل‌های جدید و زیبایی که از کفش‌های کتانی زنانه معرفی شده هست پوشیدن آن‌ها به زیبایی و لطافت استایل شما کمک بسزایی خواهد کرد.

مدل‌های جدید کیف و کفش برای تابستان امسال کدام هست؟

3rokfejth98g45uto4j5 300x300 مدل های جدید کیف و کفش

صندل های بندی

صندل‌های بندی: صندل‌های بندی یکی از زیباترین انواع صندل تابستانی می باشد که جزو مدل های مطرح امسال انتخاب شده هست. این صندل‌ها انتخاب درستی برای مجالس می باشد اما در شرایطی می‌توان از آن ها را در مراسم غیررسمی هم پوشید. از مزایای خیلی مهم این مدل از صندل‌ها مقایسه پذیری اندازه آن‌ها می باشد یعنی اگر کفی صندل برای شما اندازه باشد می‌توانید با تنظیم کردن بندها، آن را کاملا برای پاهای خود سایز نمایید و یک صندل آسوده و خنک در کمدتان داشته باشید.

3rfo45tujh945ug9uyjo4jy 300x219 مدل های جدید کیف و کفش

صندل اسپورت

صندل اسپرت: زمانیکه در مورد صندل حرف می زنیم بیشتر اوقات ذهن ما به سمت صندل‌های مجلسی و پاشنه بلند متبادر می‌شود اما تنوع صندل‌ها خیلی زیاد می باشد و یکی از آن ها صندل‌های اسپرت می باشد که در حال حاضر محبوب و پرطرفدار هستند. صندل اسپورت همان طور که از نامش مشخص هست کاملا آسوده می باشد و زمانی که می خواهید یک استایل آسوده و بی‌دغدغه داشته باشید ولی پوشیدن کفش کتانی سبب تعریق و گرم شدن شما می‌شود این صندل‌ها هوشمندانه ترین انتخاب برای شما می باشند. فراموش نکنید چیزی که آسودگی را برای شما فراهم کند قطعا بها خرید را خواهد داشت.

3rokfejth98g45uto4j5 300x300 مدل های جدید کیف و کفش

صندل پنجه مربعی

صندل پنجه مربعی: یکی دیگر از مدل های جدید کیف و کفش، کفش‌های پنجه مربعی می باشد که در دهه 80 طرفداران خیلی زیادی را داشته اما کمی بعد شهرت خود را از دست می دهد. اما دنیای مد یک دنیای سیال و در حال گردش می باشد و در حال حاضر صندل‌هایی که پنجه مربعی دارند جزو مدل‌های محبوب و پرطرفدار برای تابستان امسال انتخاب شده اند این صندل‌ها نسبت به مدل‌های دهه 80 مدرن‌تر و به روزتر شده‌اند و این امکان را به شما می دهد که آن‌ها را بسته به مدل و ارتفاع پاشنه برای مهمانی و حتی پیاده روی هم بپوشید و استایل تابستانی زیبای داشته باشید.

tf9o3kji09tu8o3untoinj 300x264 مدل های جدید کیف و کفش

صندل شیشه ای

صندل‌های شیشه‌ای: بطور تقریبی حدود سه سال قبل بود که کفش‌های شیشه‌ای و براق نیز در صنعت کفش جایی برای طرفداران خود پیدا کردند ، این کفش‌ها در پایان اقبال‌ها یا بخشی از آن حالت براق و نامرئی دارند و اقبال داخلی آن‌ها قابل رویت هست. اما امسال صندل‌های براق و شیشه‌ای جای کفش‌های براق را گرفته‌اند و شما می‌توانید در تابستان امسال، از این سبک صندل‌ها خریداری کنید و یک استایل جدید و زیبا برای خود داشته باشید. این صندل‌ها استایل شما را خاص و گوناگون از بقیه می کنن بطوری که استایلتان خیلی چشمگیر میشود و چون بیرنگ هستند در ست کردن آن‌ها با لباس‌ها و اکسسوری‌های خود مشکلی ندارید.

سه مدل کیف کلاسیک زنانه که هیچوقت از دنیای مد حذف نمیشود:

اگرچه استفاده از کیف‌های مد روز در استایل، می‌تواند به مدرن شدن و به روز شدن تیپ شما کمک کننده باشد اما خانم‌های خوش سلیقه همیشه حواسشان به این موضوع هست که کیف کلاسیک همیشه انتخاب بهتری خواهد بود. کیف یک اکسسوری مستقل از فصل می باشد و شما می‌توانید کیف‌های خود را در هر فصلی با متنتو یا پالتو یا بارونی استفاده کنید. بنابراین اگر یک کیف کلاسیک و مستقل از ترند را خریداری کنید برای یک سن می‌توانید آن را استفاده کنید. در طول یک قرنی که از سن دنیای مد می‌گذرد مدل‌های بیشماری از کیف‌های زنانه معرفی شده و بعد از مدتی مدل های جدیدی جانشین آنها شده و مدل های قدیمی تر از رده خارج شده اند.

اما در این میان مدل‌هایی طرح‌ریزی شده و به بازار عرضه شده که هرگز قدیمی نشده و به جزو کیف‌های کلاسیک زنانه می باشند. واضح هست که طراحان و تولیدکنندگان این کیف‌ها، برندهای مهم و مطرح جهانی می باشند بنابراین نمی‌توان انتظار داشت یک کیف کلاسیک و اصیل زنانه قیمتش پایین و مقرون به صرفه باشد اما سبک و مدل طرح‌ریزی این کیف‌ها به الگوهایی در صنعت مد تبدیل گردیده هست که توسط بسیاری از برندها مورد استفاده قرار می‌گیرد. بنابراین اگر از پس خرید کیف های اورجینال از برندهای معرفی شده برنمیایید نگران نباشید، چون سبک و مدل کیف می باشد که کلاسیک و بی‌روزگار بودن آن را مشخص می‌کند.

rf3kkkkkg4uyo4i5jyk 300x300 مدل های جدید کیف و کفش

کیف فندی مدل پیکابو

کیف فندی مدل پیکابو: این مدل کیف از برند فندی در سال 2009 طرح‌ریزی شده هست. کیف پیکابو یک کیف خیلی جادار و در عین حال جمع و جور می باشد که در سایزبندی‌های مختلفی تولید شده هست. علت نامگذاری این کیف فضای بزرگ داخلی آن می باشد و از آن الهام گرفته شده هست  که غافلگیر کننده هست به خصوص زمانی که در کیف را کاملا باز می‌کنید. قالب کیف پیکابو شبیه به یک ذوزنقه می باشد که استایلی جذاب و محبوب دارد و سلبریتی‌های متعددی از جمله مگان مارکل، ملکه رانیا، سلین دیون و ریانا آن را در کمد کیف های خود دارند. ارزش این کیف 4500 دلار می باشد. در سایت چرم کاکتوس شما میتوانید این مدل را خریداری کنید.

کیف دردار شانل: همه ما این را می دانیم که شانل یکی از معروف‌ترین برندها در دنیای مد و فشن می باشد و کیف‌هایی که توسط این برند طرح‌ریزی شده‌اند شهرتی جهانی به خود گرفته اند. یکی از معروف‌ترین مدل‌های کیف شانل، کف دردار هست که در دهه 1980 توسط کارل لگرفلد طرح‌ریزی گردیده و به یکی از نمادهای این برند تبدیل شده هست. شکل این کیف از مدل کلاسیک کیف شانل که در دهه 1950 طرح‌ریزی شده بود الهام گرفته شده با این فرق که مدرن‌تر و کاربردی‌تر می باشد.  این کیف از جنس چرم، مخمل یا پارچه‌های مختلف دیگر تولید و به بازار عرضه میشود و دارای یک بند زنجیری طلایی ترکیب شده با چرم یا پارچه هست. ارزش اصلی این کیف از برند شانل پنج هزار دلار می باشد شما میتوانید مدل مشابه این سبک را در سایت چرم کاکتوس خریداری کنید.

2rf3j359hhg5oi5ot5j 300x300 مدل های جدید کیف و کفش

کیف دردار

کیف دوشی ایو سن لوران: ایو سن لوران یکی از طراحان مهم و موثر در زمان مد انتخاب شده هست که کیف دوشی برند خود را در سال 1961 طرح‌ریزی نمود. این کیف یکی از شناخته شده ‌ترین کیف‌های زنانه در صنعت مد می باشد و قطعا همه ما آن را میشناسیم که روی آن از لوگوی برند ایو سن لوران استفاده شده هست. این کیف هم مشابه کیف شانل یک کیف دوشی با بند زنجیری می باشد و لوگوی آن توسط طرح‌ریز گرافیک قرن بیستم، کاساندر طرح‌ریزی گردیده هست. کاساندر طرح‌ریزی لوگوی دیور را نیز در دهه 1960 بر عهده گرفته بود. ارزش این کیف 3800 دلار هست. شما میتوانید از مدل مشابه این کیف در سایت چرم کاکتوس خریداری کنید.

drfekjguth895uyj0945ivyokl 300x300 مدل های جدید کیف و کفش

کیف دوشی

نحوه ی خرید اینترنتی کیف و کفش چرم:

بیشتر بخوانید:  انواع مدل کیف حصیری شیک و جدید

با نوشتن هر مطلبی در مورد کیف ها و کفش ها می توان به این عاقبت رسید که کیف و کفش، بازي کردن نقش اساسی و حیاتی در رابطه با سلامتی هر فردی به صورت مستقیم بر عهده دارد. بنابراین در انتخاب کیف و کفش لازم هست نکات مهم سمت انتخاب کیف و کفش مناسب را مورد توجه قرار دهید. در این مقاله تا جایی که امکان داشت به صورت کامل و کامل راهنمای انتخاب و خرید این محصول ( مدل های جدید کیف و کفش) را برای شما عزیزان مورد نقد و بررسی قرار دادیم تا بهترین و با کیفیت ترین نوع کیف و کفش را که پایان شما عزیزان که  لایقش می باشید برای خودتان انتخاب کرده و خریداری کنید.‌ پیشنهاد ما به شما عزیزان مراجعه به سایتhttps://cactusleather.ir/  می باشد.

مطلب پیشنهادی

مدل کفش با طرح پوست حیوانات

[ad_1] کفش ها با انواع پوست حیوانات و چرم علاوه بر زیبایی که دارند، با …