آموزش طراحی سایت از صفر تا صد رایگان

0a210ab6 eec5 4ade 8052 a09b6f931e59 آموزش طراحی سایت از صفر تا صد رایگان

شما می توانید برای شرکت در دوره های آموزش طراحی سایت از صفر تا صد به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای و برای یادگیری ساخت و مدیریت انواع وب سایت های شرکتی و خدماتی، فروشگاهی، خبری، و غیره به وب سایت aryatehran.com مراجعه نمایید و از طریق راه های ارتباطی درج شده در این وب سایت با تیم مشاوره آریا تهران صبحت کنید، همچنین از طریق شماره تلفن های ۰۲۱۶۶۹۱۹۶۳۴ – ۰۲۱۶۶۹۱۹۶۳۵ الی ۶ نیز می توانید با بخش مشاوره بهترین آموزشگاه طراحی سایت در تهران تماس بگیرید، همچنین می توانید با مراجعه به مقاله طراح سایت به صورت کامل و تخصصی با طراحی وب سایت آشنا شوید.

4f0c12a1 08ed 4637 bb3e ac517a5efae7 آموزش طراحی سایت از صفر تا صد رایگان

آموزش طراحی سایت از صفر تا صد

برای یادگیری آموزش‌ های تخصصی طراحی سایت از صفر تا صد و یا از سطح مقدماتی تا پیشرفته، شما هم می‌ توانید از آموزش‌ های رایگان که در وب سایت ‌های مختلف اینترنتی مانند وب سایت w3school و یا ویدئو های آموزشی درج شده در وب سایت یوتیوب استفاده نمایید، همچنین می ‌توانید با مراجعه به صفحه آموزش طراحی سایت آریا تهران در این صفحه نیز ویدیو های آموزش رایگان طراحی سایت را نیز مشاهده نمایید.

در صورتی هم که تمایل دارید در یک آموزشگاه معتبر فنی حرفه ای و تحت نظر اساتید با تجربه و کاربلد دوره‌ های تخصصی طراحی سایت را یاد بگیرید می‌ توانید با مراجعه به وب سایت آریا تهران به عنوان مرجع اصلی آموزش‌ های تخصصی برنامه نویسی و طراحی وب سایت در کلاس‌ های طراحی سایت این آموزشگاه ثبت نام نمایید و در پایان دوره‌ های آموزشی هم مدرک معتبر و قابل ترجمه فنی حرفه ‌ای را اخذ نمایید.

آموزش طراحی وب سایت از مبتدی تا پیشرفته

افرادی که تمایل دارند از سطح مبتدی تا پیشرفته آموزش‌ های تخصصی طراحی و ساخت وب سایت را یاد بگیرند ابتدا باید دوره‌ های تخصصی ساخت قالب وب سایت به کمک html&css را یاد بگیرند، پس از یادگیری html&css در صورتی که علاقه مند به یادگیری زبان‌ های برنامه‌ نویسی سمت وب که شامل زبان‌ های سمت کاربر یا فرانت اند و زبان‌ های سمت سرور یا بک اند هستند را بگیرند و به صورت صفر تا صد یک وب سایت را به کمک زبان‌ های برنامه‌ نویسی سمت وب طراحی و پیاده‌ سازی نمایند.

بیشتر بخوانید:  صفر تا صد تحصیل در اوکراین

در غیر این صورت مسیر دوم برای یادگیری ساخت انواع وب سایت استفاده از سیستم‌ های مدیریت محتوای آماده نظیر وردپرس می‌ باشد، به کمک سیستم مدیریت محتوای وردپرس نیز می‌ توانید یک سایت را به صورت کاملا حرفه ‌ای و تخصصی طراحی و مدیریت نمایید و از آنجا که سیستم مدیریت محتوای وردپرس به صورت متن باز می‌ باشد و با زبان برنامه‌ نویسی php ساخته شده است شما می‌ توانید بعدا با یادگیری برنامه نویسی وب سایت‌ های وردپرسی خود را توسعه دهید.

توجه» در صورتی که تمایل دارید وب سایت مورد نظر خود را به کمک زبان برنامه نویسی پایتون که یکی از زبان های پرطرفدار برنامه نویسی است بسازید، به صفحه اموزش طراحی سایت با پایتون مراجعه نمایید، در این صفحه به صورت تخصصی می توانید ساخت یک وب سایت کامل و پویا را به کمک پایتون یاد بگیرید.

آموزش صفر تا صد طراحی سایت با وردپرس

سیستم مدیریت محتوای وردپرس که در بخش قبلی به شما معرفی شد یک سری پلاگین‌ های قدرتمند را در اختیار شما قرار می‌ دهد که شما به کمک این پلاگین‌ ها می‌ توانید امکانات متعددی را به وب سایت خود اضافه نمایید، به عنوان مثال با استفاده از پلاگین ووکامرس می ‌توانید محصولات وب سایت خود را به صورت فروشگاهی تعریف نمایید و انواع محصولات و دسته‌ بندی محصولات را به همراه ویژگی‌ های مختلف آنها در وب سایت مورد نظر تعریف کنید، و یا به کمک پلاگین‌ های صفحه ساز نظیر پلاگین المنتور می‌ توانید قالب انواع صفحات وب سایت را طراحی نمایید.

هر کدام از این پلاگین‌ ها امکانات خاصی را در اختیار شما قرار می‌ دهند و مسیر شما را برای یادگیری و آموزش طراحی سایت آسان‌ تر می‌ کنند.

توجه» برای سفارش یک سایت شرکتی با امکانات کامل و به صورت اختصاصی با 3 ماه پشتیبانی رایگان، ارائه هاست رایگان و آموزش تخصصی مدیریت وب سایت می توانید به صفحه طراحی سایت شرکت مراجعه نمایید.

آموزش طراحی سایت با html

به طور کلی زبان نشانه گذاری html بیس و پایه تمامی صفحات تحت وب می‌ باشد، در صورتی که شما بتوانید تگ‌ های نشانه گذاری html را بهتر یاد بگیرید قطعا یادگیری طراحی سایت با درک بهتری برای شما همراه خواهد بود.

بیشتر بخوانید:  زن ۹۸ ساله‌ چینی که استاد کونگ فو است!

پس از یادگیری html شما می توانید به کمک css هم استایل دهی صفحات مختلف را انجام دهید و به طور کلی به کمک html و css شما می توانید قالب های شکیل تر و حرفه ای تری را بسازید.

آموزش طراحی سایت با گوشی

در صورتی که شما لپ‌ تاپ و یا pc در اختیار ندارید با استفاده از گوشی هم می‌ توانید کار طراحی وب سایت را انجام دهید، اما نکته ‌ای که وجود دارد این است که به دلیل اینکه شما در گوشی فضای بسیار کمی در اختیار دارید کار طراحی سایت با گوشی برای شما بسیار سخت خواهد بود و در نهایت بهتر است که طراحی سایت را با استفاده از یک لپ‌ تاپ و یا کامپیوتر شخصی انجام دهید، اما بحث مدیریت وب سایت را که شامل آپدیت کردن افزونه ‌ها و قالب سایت و یا پاسخ دادن به کامنت ‌های کاربران و همچنین ویرایش کردن نوشته ‌ها و محصولات می‌ باشد را می ‌توانید به کمک گوشی هم انجام دهید.

دانلود فیلم آموزش طراحی سایت از مبتدی تا پیشرفته رایگان

در صورتی که همین حالا به وب سایت aryatehran.com مراجعه نمایید در این وب سایت همکاران ما فیلم‌ های آموزش طراحی و ساخت وب سایت با وردپرس را به صورت رایگان در اختیار شما قرار دادند که می ‌توانید مشاهده نمایید، نمی‌ توانید با متصل شدن به بخش پشتیبانی وب سایت آریا تهران سوالات خود را در خصوص طراحی و ساخت انواع وب سایت‌ های مختلف بپرسید تا شما را راهنمایی کنند.

اموزش صفر تا صد طراحی سایت فروشگاهی

زمانی که شما آموزش‌ های تخصصی مورد نیاز در رابطه با طراحی و پیاده ‌سازی انواع وب سایت‌ ها را یاد بگیرید موضوع سایت شما چندان تفاوتی نمی‌ کند که یک سایت فروشگاه اینترنتی باشد و یا یک سایت شرکتی یا خدماتی و یا حتی یک سایت خبری.

البته تنها تفاوتی که وب سایت‌ های فروشگاهی با دیگر حوزه‌ ها دارند این است که این وب سایت‌ ها باید یک سری امکانات جانبی دیگر را به آنها اضافه کرد، به عنوان مثال این سایت‌ ها باید دارای یک بخش اختصاصی برای تعریف کردن محصولات، یک بخش اختصاصی دیگر برای تعریف کردن دسته‌ بندی محصولات که نقش همان صفحه فروشگاه شما در نظر گرفته می‌ شود، یک صفحه اختصاصی برای حساب کاربری و یک صفحه اختصاصی برای برگه پرداخت و یک صفحه اختصاصی هم برای صفحه سبد خرید باید در نظر گرفته شود.

بیشتر بخوانید:  شواف زوج پاکستانی در جشن عروسی با یک توله شیر!

همچنین سایت‌ های فروشگاهی باید دارای پنل ثبت نام هم باشند که کاربرانی که قصد خرید اینترنتی از این سایت‌ ها را دارند ابتدا ثبت نام کرده و بعد محصول مورد نظر خود را خریداری نمایند.

آموزش طراحی سایت رایگان pdf

در صورتی که شما تمایل دارید که جزوات مختلف در حوزه آموزش طراحی سایت را در قالب فایل ‌های pdf و یا دیگر فایل‌ ها در اختیار داشته باشید می ‌توانید با مراجعه به وب سایت آریا تهران و ثبت نام در این دوره های آموزشی، جزوات آموزشی رایگان مجتمع فنی آریا تهران نیز استفاده نمایید.

این نکته مهم را به خاطر داشته باشید که کار های حرفه‌ ای مانند آموزش طراحی و ساخت سایت را باید به صورت عملی انجام داد و یاد گرفت و در اینجا جزوات تئوری چندان به کار شما نمی‌ آیند، پس بنابراین سعی کنید که با مشاهده فیلم‌ ها و ویدیو های آموزشی مهارت‌ های خود را در بحث طراحی و ساخت وب سایت ارتقا دهید.

کتاب طراحی سایت رایگان

در صورتی که تمایل دارید کتاب‌ های مختلف را در رابطه با آموزش طراحی و ساخت وب سایت مطالعه نمایید در این زمینه ما کتاب آموزش وردپرس آقای معین حسینی شیروانی، کتاب آموزش گام به گام طراحی سایت نوشته آقای جعفر نژاد قمی، کتاب آموزش html css آقای حمیدرضا قنبری را می‌توانید از فروشگاه‌ های آنلاین کتاب و یا کتابفروشی‌ های سراسر کشور خریداری نمایید، همانطور که گفته شد برای یادگیری کارهای تخصصی مانند طراحی وب سایت کتاب و جزوه چندان کمکی به شما نمی ‌کند بلکه مشاهده ویدیو های آموزشی با کیفیت و همچنین انجام کارهای عملی و پروژه محور است که می‌ تواند شما را تبدیل به یک طراح سایت و یک وب مستر حرفه‌ ای نماید.

پایان رپورتاژ آگهی

مطلب پیشنهادی

آراد برندینگ شرکت باسابقه در تجارت و صادرات + آرادبرندینگ

آراد برندینگ شرکت باسابقه در تجارت و صادرات + آرادبرندینگ آراد برندینگ یک شرکت خصوصی …