شرکت طراحی سایت و خدمات سئو تفکربرتر

شرکت طراحی سایت تفکربرتر در سال 1398 فعالیت خود را با هدف خدمت رسانی به هموطنان عزیز در زمینه های سئو و تبلیغات در گوگل ، طراحی سایت و اپلیکیشن آغاز نمود .مجموعه تفکربرتر در پروژه های خود از بروز ترین تکنولوژی ها استفاده می کند. اگر شما در کسب و کاری فعالیت جدی دارید و قصد دارید از شبکه اجتماعی مورد نظرتان مهاجرت کنید امن ترین مقصد وبسایت شماست.

شرکت طراحی سایت تفکر برتر با چندین سال تجربه میتواند طراحی وب سایتفروشگاه اینترنتیشما را با بالاترین کیفیت و به صورت کاملا اختصاصی انجام دهد. سفارش طراحی سایت فروشگاهی وردپرسی و اختصاصی با بالاترین استاندارد ها و متناسب با الگوریتم های گوگل برای شما انجام میشود. همین حالا میتوانید باپشتیبانی تیم تفکر برترتماس بگیرید تا اولین قدم برای ارتقا فروش خود را طی کرده باشید. رضایت و تایید مشتریان همیشه سر لوحه تیم تفکر برتربوده است.

43rv43t5bgtv5gb546n شرکت طراحی سایت و خدمات سئو تفکربرتر

طراحی سایت فروشگاهی

با افزایش تعداد فروشگاه های اینترنتی میتوان گفت درصد فروش در مجموعه های حضوری نموداری نزولی دارد. چرا که امروزه زمان برای افراد یک مسئله بسیار مهم و کلیدی است. به همین علت تمامی صاحبان کسب و کار به فکر راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی میباشند. حتی ممکن است به فکر داشتن یک پیج در شبکه های اجتماعی باشید اما باید بگوییم این کار نیز در دراز مدت میتواند یک سرمایه گذاری پوچ باشد. زیرا در صورت فیلترینگ میتواند شما را تا مرز ورشکستگی ببرد همان طور که در این مدت این اتفاق برای آنلاین شاپ های اینستاگرام پیش آمد.

راه حل تفکر برتر برای شما طراحی سایت فروشگاهی میباشد. شما با داشتن یک سایت به صورت رسمی برای برند خود علاوه بر جلب اعتماد مشتریان میتوانید فروش بیشتری را تجربه کنید. علاوه بر آن سایت فروشگاهی امکانات بسیار زیادی را در اختیار شما و مخاطبانتان قرار میدهد. از جمله این امکانات نمایش تعدادی عکس از محصول، ارائه توضیحات، درج کد تخفیف، برگذاری جشنواره های مناسبتی و بسیاری از موارد دیگر میباشد.

علاوه بر آن با کمک درگاه پرداخت و انتخاب روش ارسال محصولات یک خرید امن را به مخاطبین خود ارائه دهید که به همین علت فروش شما نیز تا حد چشم گیری ارتقا می یابد.

بیشتر بخوانید:  ازدواج روی پل برای فرار از محدودیت های کرونایی/ تصاویر

شرکت طراحی سایت تفکر برتر می تواند در راستای گسترش فعالیت شما و ایجاد پلتفرمی با بالاترین امکانات برای مجموعه شما پیشگام باشد.

34tvb45y6nu7mii شرکت طراحی سایت و خدمات سئو تفکربرتر

قیمت انواع پکیج سئو

تیم تفکر برتر برای شما 3 نوع پکیج سئو متفاوت در نظر دارد که میتوانید با توجه به نوع سایت خود یکی را انتخاب نمایید، هر یک از این پکیج ها خدمات متفاوتی را به شما ارائه میدهد، شما میتوانید برای اطلاع از قیمت سئو تفکر برتر به سایت ما مراجعه نمایید.

تیم تفکر برتر در نظر دارد با ارائه انواع پکیج سئو با امکانات و ویژگی های فوق العاده به همراه پشتیبانی یک ساله؛ همواره شما را در پیشرفت روز افزون همراهی نماید.

تیم تفکر برتر با سال ها تجربه در زمینه طراحی سایت و انجام خدمات سئو، دارای نمونه کارهای متعدد با جایگاه های ارزشمند در پلتفرم های جستجو ( گوگل، بینگ ، یاهو و …. ) می باشد. لازم به ذکر است که تیم تفکر برتر با توجه به خدمات ارائه دهنده در حوزه بهینه سازی سایت دارای بهترین قیمت سئو در میان سایر همکاران بوده و می تواند تضمین دریافت بهترین رتبه در کلمه کلیدی را برای مشتریان خود ارائه دهد.

طراحی سایت خدماتی

برای شروع ارائه هر نوع خدماتی اولین قدم ساخت سایت خدماتی برای برند شماست. امروزه از مهم ترین نیاز های کسب و کار های خدماتی  طراحی سایت می باشد زیرا با تغییر روند زندگی مردم و استفاده از پلتفرم های آنلاین تمامی خدمات مورد نیاز به صورت اینترنتی مورد جستجو قرار می گیرد. تیم ما با سال ها تجربه موفق در انجام طراحی سایت خدماتی با بهترین کیفیت توانسته رضایت کاملی از مخاطبان خود جذب کند. در ادامه به برسی و معرفی قیمت، مزایا و تمامی امکانات طراحی سایت خدماتی پرداخته ایم.

طراحی وب سایت خدماتی لازمه ورود به دنیای آنلاین و اینترنتی میباشد. امروزه شرکت های بزرگ و کوچک برای معرفی خود، محصولات، رزومه و خدمات شرکت همگی اقدام به دیزاین سایت خدماتی کرده اند. شما میتوانید سلیقه و یا سبک دلخواه خود را برای سایت خدماتی به تیم ما ارائه دهید تا سایت طراحی شده دقیقا با سلیقه شما تطابق داشته باشد. میزان فعالیت شما در وب سایت تاثیر بسیار خوبی در رتبه سایت دارد. سایت خدماتی برای کسب و کار هایی مانند نظافت منزل, خدمات درمانی و مشاورین مسکن و یا مشاورین کسب و کار و … مناسب می باشد اما ساختار هر یک از این وب سایت ها با هم متفاوت است زیرا یک سایت خدماتی را می توان به صورت گسترده و خلاقانه طراحی کرد.

بیشتر بخوانید:  چرا سرمایه‌گذاری روی سیم کارت ایده خوبی است

34tvb6ynumi867o شرکت طراحی سایت و خدمات سئو تفکربرتر

طراحی سایت اقساطی

از آنجا‌یی که نوسانات اقتصا‌دی‌بسیاری از کسب و کارها را تحت فشار قرار داده تفکر برتر تصمیم دارد با ایجاد خدماتی مناسب برای افرادی که به دنبال کسب و کار اینترنتی هستند. طراحی سایت اقساطی را ارائه دهد. شما می توانید با بودجه‌ای کمتر و به صورت اقساطی یک سایت اختصاصی را برای کسب و کار خود راه اندازی کنید. و با درآمدی که از سایت بدست می آورید اقساط آن را پرداخت نمایید. ما به شما تضمین می دهیم که کیفیت سایت اقساطی ما نسبت به طراحی سایت نقدی هیچ تفاوتی ندارد و با بهترین کیفیت انجام می شود.

امروزه بیشتر افراد برای یافتن محصول مورد نظر خود در اینترنت شروع به جستجو می کنند. پس اگر قصد دارید میان رقبایتان جایی داشته باشید باید کسب و کار آنلاین را شروع کنید. از آنجایی که اوضاع اقتصاد باعث شده تا کسب و کارهای کوچک از ایجاد سایت امتناع کنند ما برای این افراد سایت اقساطی را پیشنهاد می کنیم. شرایط ساخت سایت در تفکر برتر به این گونه است که 30 درصد اولیه هزینه به صورت نقدی و مابقی به صورت ماهانه و بدون سود است.

شرایط  اقساطی تفکر برتر

تیم تفکربرتر مزایا بسیار متعددی را برای کسب و کار‌های نو پا در نظر دارد تا با پرداخت هزینه‌های جزئی شغل و برند خود را ارتقا داده و درآمد قابل توجهی را کسب کنند. در‌ادامه به برسی این موارد میپردازیم

بیشتر بخوانید:  چگونه پوستی نرم داشته باشیم

اقساط 3 الی 8 ماهه

با سفارش طراحی سایت اقساطی در تفکربرتر میتوانید کل هزینه مربوطه را در اقساط 3 الی 8 ماهه با توجه به شرایط و میزان قراردادتان پرداخت نمایید. با این کار دیگر نیازی به واریز کل هزینه به صورت نقد نیست

پیش پرداخت

شما میتوانید 30% مبالغ کل قرارداد را در شروع کار و به عنوان قسط اول پرداخت نمایید و الباقی را در اقساط بلند مدت و طبق شرایط درج شده در قرارداد تسویه نمایید. این در صورتی است که در حالت عادی باید 50% کل مبلغ را به شرکت پرداخت نمایید.

پرداخت ماهانه

تمامی واریزی‌ها شما به صورت ماهانه است. همچنین تاریخ واریز اقساط نیز با شرایط هر دو طرف قرارداد مشخص میشود.

بدون سود

شاید با مطالعه این موارد تصور کنید طراحی سایت اقساطی شامل دریافت سود میشود و شما موظف به پرداخت مبلغی اضافه هستید. اما باید بگوییم تیم تفکر برتر هیچ گونه سودی از شما دریافت نخواهد کرد و تنها مبلغ تعیین شده قرارداد در چند ماه دریافت میشود.

قرارداد رسمی

ما این اطمینان را به شما میدهیم که برای طراحی سایت اقساطی نیز مانند دیگر خدمات شرکت قرارداد رسمی شرکتی تنظیم کرده و طبق آن پروژه را انجام میدهیم.

سود دریافتی از سایت

شما میتواند با راه اندازی یک سایت  اقساطی درآمد خود را تامین کرده و به کمک آن اقساط خود را به تیم تفکر برتر پرداخت نمایید.

بدون نیاز به ضامن چک و سفته

بله درست متوجه شدید. تفکر برتر در نظر دارد علاوه بر عدم دریافت سود پروژه شما را بدون نیاز به ضامن، چک و یا حتی سفته انجام دهد تا با خیالی آسوده و هر شرایطی بتوانید کسب و کار اینترنتی خود را راه اندازی نمایید.

اخذ قرارداد بدون مرز

از دیگر امکانات طراحی سایت اقساطی؛ تنظیم قرارداد به صورت آنلاین است. شما میتوانید از هر کشوری با تیم پشتیبانی سایت ما در ارتباط باشید تا به بهترین نحو شما را راهنمایی نمایند.

rtv5byunu شرکت طراحی سایت و خدمات سئو تفکربرتر

پایان رپورتاژ اگهی

مطلب پیشنهادی

آراد برندینگ شرکت باسابقه در تجارت و صادرات + آرادبرندینگ

آراد برندینگ شرکت باسابقه در تجارت و صادرات + آرادبرندینگ آراد برندینگ یک شرکت خصوصی …