آیا گوشی جدید شیائومی لایت 12 ارزش خرید دارد؟

4ygb46u6un75u آیا گوشی جدید شیائومی لایت 12 ارزش خرید دارد؟

گوشی شیائومی لایت 12

گوشی شیائومی لایت 12 یکی از جذاب‌ترین گوشی‌های سری 12 برند شیائومی است که با قیمت ارزان‌تر نسبت به سایر گوشی‌های این سری به بازار عرضه شده است. شیائومی لایت 12 مشخصات فنی قدرتمندی دارد و از قابلیت‌های متنوعی پشتیبانی می‌کند.

این موضوع در کنار قیمت مقرون به صرفه آن سبب شده است که گوشی xiaomi lite 12 مورد توجه کاربران قرار گیرد. این گوشی دوست‌داشتنی طراحی جالبی داشته و با قابلیت‌های متنوعی که دارد شما را مجذوب خود خواهد کرد.

علیرغم این خصوصیات سوالی که ذهن اغلب کاربران را مشغول کرده است این است که آیا گوشی شیائومی لایت 12 ارزش خرید دارد؟ در ادامه ویژگی‌ها و مشخصات این گوشی جدید و پرکاربرد را مورد بررسی قرار می‌دهیم تا به ارزش واقعی آن پی ببرید.

 

نحوه طراحی و ساخت شیائومی لایت 12

شیائومی لایت 12 از جمله گوشی‌های جذاب و دوست‌داشتنی موجود در بازار است که در سه رنگ مشکی، سبز روشن و صورتی عرضه می‌شود. این گوشی به زیباترین شکل ممکن طراحی شده است و ظرافت خاصی دارد.

لایت 12 دارای وزن 173 گرمی با ابعاد 159.3*73.7*7.3 میلی‌متر است. این دستگاه جذاب از جنس پلاستیک فشرده ساخته شده و از مقاومت بسیار خوبی برخوردار است. بهره‌مندی از این مشخصات به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید استفاده بهتر و راحت‌تری از گوشی داشته باشید.

گوشی xiaomi lite 12 نسبت به گوشی‌های هم رده خود از وزن کمتری برخوردار است و همین موضوع سبب می‌شود که دست شما هنگام استفاده از گوشی خسته نشود. در قسمت پشتی این گوشی می‌توانید دوربین سه‌گانه مستطیل شکل آن را مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید:  آدم‌ربایی‌های مرموز با پایان‌های غیر منتظره

دکمه‌های پاور و تنظیم صدا در لبه سمت راست گوشی و حسگر اثرانگشت آن زیر نمایشگر قرار دارد. همه این شرایط دست به دست هم می‌دهند تا گوشی xiaomi lite 12 زیبایی ظاهری زیادی داشته باشد و شما را مجذوب خود کند.

نمایشگر قدرتمند با درصد روشنایی بالا

گوشی شیائومی مدل لایت 12 دارای صفحه‌نمایش 6.55 اینچی از نوع AMOLED است. این نمایشگر قدرتمند از نرخ نوسازی 120 هرتز، دالبی ویژن و +HDR10 پشتیبانی می‌کند و به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید تصاویر را با رزولوشن 1080*2400 پیکسل مشاهده کنید. صفحه‌نمایش گوشی لایت 12 از قابلیت نمایش 68 میلیارد رنگ نیز پشتیبانی می‌کند؛ بنابراین شما می‌توانید تصاویر مورد نیاز خود را با رنگ کاملاً واقعی و به‌صورت شفاف تماشا کنید.

نرخ نوسازی در این صفحه‌نمایش بین عدد 60 و 120 هرتز متغیر است. بهره‌مندی از این ویژگی باعث می‌شود که گوشی مصرف باتری کمتری داشته باشد و عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارد. نکته قابل توجه درباره این نمایشگر میزان روشنایی 950 نیت آن است. به لطف بهره‌مندی از این ویژگی شما می‌توانید در محیط‌های مختلف به خصوص زیر نور خورشید استفاده بهتری از گوشی داشته باشید.

 

دوربین حرفه‌ای و جذاب xiaomi lite 12

34tv54y4b6y6u آیا گوشی جدید شیائومی لایت 12 ارزش خرید دارد؟

دوربین گوشی شیائومی لایت 12

گوشی xiaomi lite 12 به دوربین سه‌گانه حرفه‌ای و با کیفیت مجهز شده است. بهره‌مندی از این دوربین حرفه‌ای به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید لحظات شیرین و حساس زندگی خود را با بهترین کیفیت ممکن ثبت کنید.

این دوربین سه‌گانه شامل دوربین اصلی واید با رزولوشن 108 مگاپیکسل، دوربین اولترا واید 8 مگاپیکسل و دوربین ماکرو 2 مگاپیکسل است. همچنین این گوشی دارای دوربین سلفی با کیفیت 32 مگاپیکسل نیز هست.

بیشتر بخوانید:  پرنده ای شبیه به شبح +عکس

دوربین گوشی شیائومی لایت 12 از قابلیت‌های متنوع همچون زوم عمیق، فوکوس قدرتمند، حالت شب، لرزشگیر و حالت‌های مختلف عکاسی و فیلمبرداری بهره‌مند است. پشتیبانی از این ویژگی‌ها به شما این امکان را می‌دهد که در موقعیت‌های مختلف حتی در فضاهای تاریک بتوانید از کیفیت بالای دوربین گوشی لذت ببرید. پس اگر قصد خرید گوشی با دوربین حرفه‌ای را دارید، گوشی xiaomi lite 12 بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

 

مشخصات سخت افزاری و نرم‌افزاری شیائومی لایت 12

گوشی شیائومی لایت 12 از لحاظ سخت‌افزاری و نرم‌افزاری نیز در وضعیت ایده‌آلی قرار دارد. این گوشی جذاب دارای سیستم‌عامل اندروید نسخه 12 است و با رابط کاربری MIUI 13 عرضه شده است. در مقابل این گوشی دارای تراشه 6 نانومتری از نوع Qualcomm SM7325 Snapdragon 778G 5G است. همچنین شیائومی لایت 12 به‌صورت 8 هسته‌ای طراحی شده است و از پردازنده گرافیکی Adreno 642L پشتیبانی می‌کند.

این ویژگی‌ها و مشخصات نشان‌دهنده کیفیت بالای گوشی لایت 12 است. گوشی xiaomi lite 12 با توجه به عملکرد ایده‌آلی که دارد به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید برنامه‌ها و بازی‌های دلخواه خود را به‌راحتی روی گوشی نصب کنید. شما هیچ‌گونه تاخیری هنگام باز کردن برنامه‌ها مشاهده نخواهید کرد و می‌توانید چندین برنامه مختلف را به‌صورت هم زمان روی گوشی اجرا کنید.

 

بررسی باتری گوشی xiaomi lite 12

گوشی xiaomi lite 12 دارای باتری قدرتمند از نوع لیتیوم پلیمری و با ظرفیت 4300 میلی‌آمپر ساعت است. باتری این گوشی طول عمر بسیار زیادی دارد و به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید برای مدت زمان طولانی‌تری از گوشی استفاده کنید. در واقع شما بدون نگرانی از بابت اتمام شارژ گوشی می‌توانید فیلم‌های مورد علاقه خود را تماشا کنید، وبگردی کنید و به سایر فعالیت‌های روزانه خود برسید.

بیشتر بخوانید:  (تصاویر) شیر ترسو برای زنده ماندن به درخت چسبید!

باتری شیائومی لایت 12 از شارژ سریع پشتیبانی می‌کند و حداکثر توان شارژ تعیین شده برای آن 67 وات است. این ویژگی به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید صفر تا صد گوشی را در عرض 30 دقیقه شارژ نمایید. پس اگر جزو افرادی هستید که از گوشی زیاد استفاده می‌کنید و می‌خواهید خیال خود را از بابت عملکرد باتری مطمئن کنید، خرید گوشی شیائومی مدل لایت 12 بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

 

خرید گوشی شیائومی لایت 12

گوشی xiaomi lite 12 از جمله گوشی‌های جدید و کاربردی برند شیائومی است که در 11 جولای 2022 به بازار عرضه شده است. این گوشی دوست‌داشتنی مشخصات فنی ایده‌آلی دارد و به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید نیازهای خود را به‌طور کامل برطرف نمایید.

شیائومی لایت 12 با بهره‌مندی از حافظه داخلی بالا، سخت‌افزار قدرتمند، دوربین با کیفیت و باتری فوق سریع جزو گوشی‌های ارزشمند بازار به شمار می‌رود. این گوشی علیرغم ویژگی‌های منحصر‌به‌فردی که دارد با قیمت مقرون به صرفه‌ای روانه بازار شده است؛ بنابراین این گوشی جزو گوشی‌های ایده‌آل برای خرید به شمار می‌رود.

فروشگاه‌های مختلف شرایط لازم برای خرید گوشی شیائومی لایت 12 را برای شما عزیزان فراهم کرده‌اند. برای خرید این گوشی حتما سری به این فروشگاه‌ها زده و شرایط مختلف آن‌ها را با هم مقایسه کنید ودرنهایت مناسب‌ترین را انتخاب کنید.

مطلب پیشنهادی

ساخت فروشگاه اینترنتی حرفه ای ویکاتو ، ویترین کالای تو

امروزه اکثر کسب و کارها از فضای سنتی فاصله گرفته و فعالیت خود را در …