بهترین جکوزی | راهنمای خرید جکوزی مناسب حمام

34tv4b6hy6h576 بهترین جکوزی | راهنمای خرید جکوزی مناسب حمام

جکوزی حوضچه‌ای شبیه وان است که امکانات بسیار جذابی در آن تعبیه شده تا افراد با استفاده از آن بتوانند ساعاتی را بدون دغدغه از اتفاقات پیرامون به ریلکس‌کردن بپردازند. در این حوضچه آب با فشار از طریق جت‌ها وارد وان شده و فرد احساس می‌کند که از طریق آب، ماساژ داده می‌شود. قطعا این وان محل مناسبی برای رفع خستگی خواهد بود.

امروزه از این حوضچه در اندازه و مدل‌های مختلف با امکانات گوناگون تولید می‌شود تا کاربران بتوانند با توجه به نیاز خود و همچنین مساحت حمام، مناسب‌ترین نوع آن را خریداری کنند. اگر شما نیز قصد خرید و استفاده از این محصول را دارید بهتر است با ویژگی‌ها و امکاناتی که این حوضچه می‌تواند داشته باشد آشنا شوید. در ادامه این موارد را به‌طور کامل بررسی می‌کنیم پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

وان جکوزی خانگی چیست؟

حوضچه‌ای که در آن با استفاده از پمپ‌های قوی، آب را از طریق دیواره‌ها به داخل وان پمپاژ می‌کنند. ورود بافشار آب باعث ماساژ آبی شده و در نتیجه احساس خستگی تا حد زیادی کاهش می‌یابد. در برخی از این محصولات تجهیزات مختلفی تعبیه شده تا بتوانند حباب هوا به‌وجود آورند؛ این موضوع باعث پرتاب آب از کف و دیواره‌ها به درون حوض وان می‌شود.

استفاده از جکوزی به‌خصوص برای افرادی که به‌دنبال آرامش‌یافتن هستند بسیار مناسب است. آب می‌تواند تا حد زیادی به شما در رفع خستگی و ریلکس کمک کند.

از آنجایی که جکوزی‌های مختلفی از نظر امکانات و اندازه در بازار وجود دارد، بهتر است قبل از خرید این محصول با انواع و مزایای استفاده از آن به‌طور کامل آشنا شوید.

بیشتر بخوانید:  ۱۲۰سالگی پارکینگ های طبقاتی به روایت تصویر

معرفی انواع جکوزی

این وان‌های پر از امکانات از نظر شکل ظاهری و کاربردی که دارند در مدل‌های مختلف تولید و به بازار عرضه می‌شوند. از نظر ظاهر می‌توان گفت این محصول در اشکال مربع، بیضی یا مستطیل وجود دارد.

همچنین شما می‌توانید با توجه به متراژ حمام این محصول را در اندازه‌‌های یک یا 2 نفره خریداری کنید. به‌طور کلی باید گفت تنوع زیادی از این حوضچه در بازار وجود دارد و همه افراد با توجه به نیاز خود می‌توانند گزینه مناسبی تهیه کنند.

خرید وان جکوزی چه مزایایی دارد؟

قبل از خرید جکوزی در تهران یا سایر شهرها، علا‌وه بر بررسی کامل این محصول از نظر امکانات و اندازه، بهتر است فواید استفاده از آن را نیز بدانید. به‌طور کلی مزایای این وان پرکاربرد را می‌توان در موارد زیر خلاصه کرد:

  • ماساژ آبی: مهم‌ترین ویژگی آن خاصیت ماساژ آبی است که به‌دلیل فشار آب اتفاق می‌افتد و باعث تسکین عضلات و رفع خستگی می‌شود.
  • از بین بردن درد: افراد مبتلا به دردهای استخوانی، عضلانی و ستون فقرات با استحمام در این وان می‌توانند تا حد زیادی از دردهای خود بکاهند.
  • رفع استرس: استرس‌های یک روز کاری با استحمام در این وان و ریکلس‌کردن از بین می‌روند.
  • کمک به گردش خون: استفاده از آب گرم در این حوضچه باعث افزایش دمای بدن و گشادشدن عروق خونی شده که در نهایت منجر به بهبود گردش خون خواهد شد.
  • حس خوب: یکی از دلایل اصلی که بسیاری از افراد را مشتاق به خرید این حوضچه خاص کرده، حس خوب و خوشحالی است که پس از استفاده از آن در فرد به‌وجود می‌آید.
  • سوزاندن کالری: سوزاندن 17 کالری در 15 دقیقه از دیگر فواید نشستن در این وان است که در کنار دیگر مزایا، استفاده از این محصول را ضروری می‌کند.
  • مصرف کم آب: برخلاف باور بسیاری از افراد این محصول آب زیادی مصرف نمی‌کند و حتی در برخی موارد مصرف آن نسبت به استحمام معمولی کمتر است.
بیشتر بخوانید:  علت ماسیده شدن کرم پودر روی پوست و جلوگیری از آن

برای خرید جکوزی باید به چه نکاتی توجه کرد؟

از آنجایی که این محصول قیمت نسبتا بالایی دارد و جزء کالاهای لوکس به‌شمار می‌آید باید در حین خرید دقت کافی داشته باشید؛ چرا که هم نصب سختی دارد و هم فروش یا تعویض آن از نظر اقتصادی به ضرر شما خواهد بود.

45vbh46hy56u57bu بهترین جکوزی | راهنمای خرید جکوزی مناسب حمام

سیستم تصفیه آب

این سیستم در برخی مدل‌های این وان دیده می‌شود و برای مصارف خانگی وجود آن ضروری نیست؛ بلکه استخرهای کوچک معمولا از این نوع استفاده می‌کنند.

اندازه جکوزی

این حوضچه در اندازه‌های مختلف تولید می‌شود اما مناسب‌ترین آنها برای مصارف خانگی وان‌های یک و 2 نفره هستند. شما باید با در نظر گرفتن بودجه و مساحت حمام، سایز مناسبی انتخاب کنید.

 گرم‌کن

برخی از این محصولات فاقد گرم‌کن هستند و باید از تجهیزات جداگانه‌ای برای گرم کردن آب آنها استفاده کرد. در صورت وجود این ویژگی در مدل‌های خانگی معمولا با استفاده از برق دمای آب بالا می‌رود.

جت‌های پاششی

دلیل اصلی استفاده از این نوع وان ماساژ آبی است که این‌کار توسط جت‌های پاششی انجام می‌شود. در صورتی که جت‌های آب، دمنده هوا نیز داشته باشند این حس ماساژ  افزایش می‌یابد. تعداد جت‌ها و کیفیت آنها یکی از مهم‌ترین موارد برای خرید این محصول است.

بیشتر بخوانید:  اقدام شجاعانه مرد جوان برای نجات یک پرنده از میان کوسه‌ها

محل نشستن

مکانی که برای نشستن در این وان طراحی شده با توجه به نیاز شما که می‌تواند درمانی، مصرف خانگی یا برای سرگرمی باشد، متفاوت است.

در مدل‌های درمانی، نقاطی از وان دارای ماساژهای مخصوص است که با نشستن در آن مکان می‌توان درد گردن، کمر یا شانه را کاهش داد. همچنین در بیشتر مدل‌ها امکان دراز کشیدن و ریلکس وجود دارد.

قیمت جکوزی

تولیدکننده‌ها معمولا بدنه این محصول را از یک جنس می‌سازند به‌عنوان مثال؛ جکوزی ترموزا با اکریلیک 7 لایه تقویت‌شده که دارای خواصی مانند ضدحساسیت، ضدباکتری و ضد لک است ساخته می‌شود.

در این بین اندازه محصول و امکانات جانبی که روی آن تعبیه می‌شود تاثیر زیادی بر قیمت جکوزی می‌گذارند. از مهم‌ترین امکانات برند ترموزا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نوردرمانی با استفاده از چراغ ال‌ای‌دی
  • سنسور سطح سنج
  • فیوز محافظ جان
  • نشان‌گر دما
  • صفحه‌کلید لمسی
  • رادیو
  • بلوتوث
  • اسپیکر
  • مانیتور اسمارت
  • ریموت کنترل
  • وای‌فای

شما می‌توانید از محصولات باکیفیت برند ترموزا با بیشترین امکانات استفاده کنید. ارائه ضمانت و خدمات پس از فروش از مهم‌ترین ویژگی‌ جکوزی‌های ترموزا به‌حساب می‌آید.

جمع‌بندی

جکوزی حوضچه‌ای است که با استفاده از جت‌های پاششی می‌تواند آب را با فشار به بیرون فرستاد تا به فرد حس ماساژ آبی دست دهد. رفع خستگی، دردهای عضلانی، استرس و ایجاد حس خوب از جمله‌ ویژگی‌های این محصول به‌شمار می‌آید. در حین خرید به کیفیت جت‌های پاششی، محل نشستن، جنس بنده و تجهیزات کاربردی تعبیه‌شده روی این حوضچه دقت داشته باشد.

مطلب پیشنهادی

ساخت فروشگاه اینترنتی حرفه ای ویکاتو ، ویترین کالای تو

امروزه اکثر کسب و کارها از فضای سنتی فاصله گرفته و فعالیت خود را در …