چرا باید شب یلدا هدیه تبلیغاتی هدیه دهیم

433ptpkvc9p5yu49yuvvvv945yuvj 300x200 چرا باید شب یلدا هدیه تبلیغاتی هدیه دهیم

شب یلدا، تبدیل به رسم جدانشدنی فرهنگ ما ایرانی‌ها شده است که هر ساله خانواده‌ها را در کنار هم جمع کرده و لحظات خوشی را برای آن‌ها فراهم می‌آورد. اما بحث امروز ما، گره خوردن هدیه تبلیغاتی با این رسم قدیمی ایرانی است. این که اصلا چرا باید هدایای تبلیغاتی در چنین شبی اهدا شوند و چرا یکی از بهترین زمان‌های موجود برای اهدای هدایا، چنین شبی است، مورد نقد و بررسی قرار خواهد گرفت.

مانند عید نوروز، می‌توان از چنین شبی هم برای پیوند زدن خود با اطرافیان و مخاطبان به بهترین نحو استفاده کرد. در ادامه این مطلب به بررسی بیشتر و عمیق‌تر این موضوع می‌پردازیم. همراه حس هفتم باشید.

آیا هدیه تبلیغاتی مناسب شب یلدا است؟

بگذارید این سوال را خیلی زود پاسخ دهیم؛ چرا که نه! شب یلدا یکی از شب‌هایی است که پر از مهر، وفا و دوستی است و چه زمانی بهتر از این شب برای محکم کردن پیوندها و آوردن لبخند روی لب دیگران.

شرکت‌ها و مراکز مختلف، از هدایای تبلیغاتی به منظور رسیدن به بسیاری از اهداف استفاده می‌کنند. یکی از مهم‌ترین بحث‌ها برای اهدای این هدایا، زمان مناسب برای آن است. این که چه زمانی را انتخاب کنیم که این هدایا، اثر بیشتری بر مخاطب داشته باشد.

معمولا اکثر شرکت‌ها، در عید نوروز چنین هدایا و مزایایی را در نظر می‌گیرند؛ اما آیا زمان مناسب دیگری وجود ندارد؟! قطعا دارد!

قبل از بررسی بیشتر این موضوع اجازه دهید با مفهوم شب یلدا بیشتر آشنا شویم که بتوانیم بهتر این مسئله را درک کنیم که چرا یکی از بهترین زمان‌ها برای چنین اقداماتی، همین شب یلدا است. با ما همراه باشید.

آشنایی با شب یلدا

در ابتدا کمی با مفهوم این شب تاریخی و سنتی آشنا شویم. از معنی خود واژه یلدا شروع کنیم؛ این واژه به معنی تولد و شروعی دوباره است. اگر بخواهیم در مورد تاریخ دقیق این شب چیزی بنویسیم، اطلاعاتی دقیقی در دسترس نیست، اما بسیاری قدمت آن را تا چندین هزار سال پیش تخمین می‌زنند.

بیشتر بخوانید:  درد کیسه صفرا کجاست؟ راه‌ های شناخت و درمان آن

یکی از دلایل قدیمی برپایی چنین شبی، ظاهر شدن نور و غلبه بر تاریکی است. آخرین شب پاییز که بلندترین شب سال نیز است، همواره توسط ایرانیان جشن گرفته می‌شد؛ زیرا آن‌ها می‌دانستند از فردای آن شب، روز طولانی‌تر شده و نور و روشنی، تسلط بیشتری پیدا می‌کنند.

اما امروزه ما این شب را هم به دلیل احترام به سنت و آیین خود و هم برای کنار هم بودن و قدرشناسی، جشن می‌گیریم. این شب بهانه‌ای است برای کنار هم بودن، قدر هم را دانستن و متشکر بودن از هم.

شرکت‌ها نیز با ارائه هدایای تبلیغاتی در چنین شبی می‌توانند حس خوب خود را به مخاطب برسانند و به او القا کنند که در تمامی شرایط در کنار مخاطب خود هستند.

هدیه تبلیغاتی چیست و چرا باید در شب یلدا داده شود؟

هدیه تبلیغاتی در واقع هدیه ای است که معمولا با درج لوگو و اسم برند و یا شعاری تبلیغاتی به مخاطبان اهدا می گردد. احتمالا همه ما چنین هدایایی را یا دیده‌ایم یا دریافت کرده‌ایم. اما بیشتر از اینکه آن هدیه چه ارزش مادی دارد، مسئله مهم‌تر این است که بتواند احترام و توجه برند را به مخاطب انتقال دهد.

یکی از زمان‌های مناسب برای انتقال چنین حسی، شب یلدا است. هدیه تبلیغاتی انواع مختلفی دارد؛ بسیاری از شرکت‌ها محصولات خود را به افراد هدیه می‌دهند و اما بیشتر سازمان ها از هدایایی کاربردی جهت تبلیغات استفاده می‌کنند.

بیشتر بخوانید:  (تصاویر) راهکار عجیب یک زوج برای جلوگیری از طلاق

در زیر می‌خواهیم به بررسی این موضوع بپردازیم که چرا هدیه تبلیغاتی در چنین شبی می‌تواند تاثیر مثبتی بر ذهن مخاطب بگذارد.

sfjv9n5uy4yj4o5yj54otj4 300x200 چرا باید شب یلدا هدیه تبلیغاتی هدیه دهیم

شب یلدا زمانی برای بودن در کنار جامعه

یکی از اهداف هدایای تبلیغاتی جلب توجه مشتریان است. آن‌ها می‌خواهند مشتریان جدیدی را به خود اضافه کنند و همچنین مشتریان سابق و قدیمی خود را هم حفظ کنند. بنابراین بهترین راه، احترام گذاشتن به آن‌ها و قدرشناسی از آن‌ها است و چه زمانی بهتر از شب یلدا!

شب یلدا دقیقا مضمون اهداف این شرکت‌ها را در خود دارد و می‌توان با هدایای تبلیغاتی در چنین شبی، این موضوع را به مخاطب خود نشان دهید که چقدر برای او ارزش قائل هستید و از بودن او در کنار شرکت خود، تشکر کنید.

اگر فرد این احساس را داشته باشد که شما برای او ارزشی قائل نیستید، ممکن است به زودی با شما قطع رابطه کند!

بهترین زمان برای قدردانی از کارکنان

اما آیا فقط مشتریان باید برای شرکت‌ها مهم باشند؟ قطعا خیر! اگر کارکنان نباشند، شاید مشتریانی هم وجود نخواهند داشت.

کارکنان می‌خواهند این حس را از شرکت خود دریافت کنند که فردی موثر و مهم هستند و می‌خواهند به خوبی از آن‌ها قدردانی شود.

شب یلدا، از همان ابتدای روز خود، حس مهربانی و همدلی را در خود دارد. شما باید به خوبی از این حس استفاده کنید و کارمندان خود را راضی نگه دارید و به آن‌ها با دادن هدیه هرچند کوچک ثابت کنید که کنار آن‌ها و قدردان زحماتشان هستید.

قطعا اگر کارمندان چنین حسی از شما دریافت کنند، تلاش و انگیزه آن‌ها نیز دو چندان خواهد شد و حساب دیگری روی شما خواهند کرد. البته یادتان باشد که تاکیدی روی ارزش مادی هدیه نیست؛ این هدیه فقط برای به یاد هم بودن و انتقال حس احترام و ارزشمندی است.

بیشتر بخوانید:  یک گاو در آمریکا ۳ قلو زایید!

استفاده از فرصت تبلیغاتی

علاوه بر قدردانی‌های صورت گرفته، قطعا هر شرکتی می‌خواهد برند خود را بیشتر و بهتر بر سر زبان‌ها بیندازد. دادن هدیه تبلیغاتی هم راهی است که با کمک آن می‌توان به بهتر دیدن شدن برند کمک کرد.

قطعا برای دیده شدن بیشتر زمان مناسب ارائه هدایا مهم است. شب یلدا زمان بسیار ایده‌آلی است؛ خانواده‌ها همگی دور هم جمع شده‌اند و اگر در بین افراد حاضر، فردی هدیه تبلیغاتی شما را داشته باشد، می‌توانید به دیده شدن بیشتر برند خود امیدوار باشید.

ذکر این نکته مهم است که احترام و قدردانی را فدای دیده شدن نکنید و همیشه سعی کنید در ابتدا قدردان دیگران در چنین شبی باشید و به آن ها ثابت کنید که در کنارشان هستید. در غیر این صورت حتی دادن چنین هدایایی می‌تواند نتیجه عکس داشته باشد.

کلام پایانی

با مزایای دادن هدیه تبلیغاتی در شب یلدا آشنا شدید. دانستید که چرا این شب فرصت بسیار مناسبی برای دادن هدیه و ثابت کردن همراه بودن با افراد است.

تفاوتی نمی‌کند، هدیه شما می‌تواند یک خودکار ساده، سر رسید زیبا یا گلدانی با نام و لوگوی برند شما باشد. چیزی که بیشتر اهمیت دارد، این است که شما حسی را که می‌خواهید به خوبی انتقال دهید.

حس هفتم در این مسیر همراه شما است و با ارائه ارزنده‌ترین هدایای تبلیغاتی یلدا می‌توانید هم به دیده شدن برند خود کمک کنید و هم تصویر مناسبی را از خود در ذهن کارمند یا مشتری خود به جای بگذارید.

یلدا شب دوستی، مهر و صفا است؛ از آن به بهترین شکل ممکن استفاده کنید.

مطلب پیشنهادی

ساخت فروشگاه اینترنتی حرفه ای ویکاتو ، ویترین کالای تو

امروزه اکثر کسب و کارها از فضای سنتی فاصله گرفته و فعالیت خود را در …