راهنمای ست کردن کفش کالج در استایل ایزی فرمال مردانه

rvg5by b6huj57j76 راهنمای ست کردن کفش کالج در استایل ایزی فرمال مردانه

کالج از جمله کفش‌های مردانه به حساب می‌آید که به آقایان این امکان را می‌دهد تا برای بیرون رفتن از خانه در سریع‌ترین زمان ممکن آماده شوند و همچنین با پوشیدن این مدل کفش استایل ظاهری جذابی برای خود ایجاد کنند. کفش کالج برای فصول گرم سال گزینه مناسبی است و نکته جالب توجه در مورد آن، این است که آقایان می‌توانند کفش کالج را با هر لباسی ست کنند و استایل آن‌ها با استفاده از این کفش برای موقعیت‌های مختلف ظاهر مناسبی داشته باشد.

آقایان از کفش کالج مانند دیگر کفش‌های مردانه همچون آکسفورد و دربی می‌توانند برای حضور در موقعیت‌های رسمی یا رفتن به محل کار خود نیز استفاده کنند. اما استایل آن‌ها زمانی برای حضور در چنین موقعیت‌‌هایی ظاهر مناسبی خواهد داشت که آقایان کفش کالج خود را با یک بلیزر و یک شلوار اسمارت مردانه نظیر چینوها ترکیب کنند. به‌علاوه پوشیدن یک شلوار جین و یک اورشرت به همراه این مدل از کفش مردانه گزینه دیگری است که آقایان برای داشتن استایلی جذاب در اختیار دارند.

بیشتر بخوانید:  گل‌های آپارتمانی مقاوم به سایه

کفش کالج چه تفاوتی با کفش های رسمی دارد؟

از آنجایی که امروزه مدل‌های متنوعی از کفش‌های مردانه در بازار وجود دارد که تنها در برخی جزییات بایکدیگر تفاوت دارند؛ بنابراین ممکن است بسیاری از آقایان در هنگام انتخاب مناسب‌ترین کفش برای خود دچار شک و تردید شوند.

از جمله کفش‌های مردانه هم که اغلب آقایان در هنگام خرید برای انتخاب یکی از آن‌ها تردید دارند، کفش کالج و کفش رسمی است. چون اساسا آقایان می‌توانند از کفش کالج همانند کفش رسمی مردانه در استایل‌های اسمارت کژوال و رسمی استفاده کنند. اما اصلی‌ترین تفاوت کالج‌ها با کفش‌های رسمی مردانه این است که آن‌ها بند ندارند.

چگونه کفش کالج را در استایل ایزی فرمال مردانه ست کنیم؟

همیشه به خاطر داشته باشید که اگر می‌خواهید استایل شما با کت و شلوار و بدون استفاده کراوات، بازهم ظاهری رسمی داشته باشد، باید کفش کالج خود را با دقت انتخاب کنید.

چون اساسا این مدل کفش مردانه به عنوان یک گزینه مناسب برای استایل کژوال به حساب می‌آید؛ بنابراین بسیار مهم است که در هنگام استفاده از کفش کالج در استایل رسمی پارامترهایی نظیر رنگ و جزییات ظاهری را درنظر بگیرید تا استایل شما حالت رسمی‌تری به خود بگیرد.

بیشتر بخوانید:  مرد تایلندی در حال خوردن شام ثروتمند شد

از جمله مدل‌هایی از کفش کالج که شما می‌توانید از آن‌ها در استایل رسمی استفاده کنید می‌توان به مواردی همچون کفش کالج پنی (Penny) مردانه اشاره کرد. چون این کفش برخی از ویژگی‌های کفش‌های رسمی را دارد و اگر آن را با لباس‌هایی سفید، آبی و مشکی رنگ کلاسیک ست کنید، استیل شما ظاهری رسمی‌تری پیدا خواهد کرد. البته یک قاعده اساسی نیز در خصوص ست کردن کفش کالج در استایل رسمی وجود دارد و آن این است که همیشه برای ست کردن این کفش در استایل رسمی وجود یک تناسب رنگ و طرح میان آن و پیراهن طرح سفید سرمه ای شما امری ضروری است.

سخن پایانی

در آخر باید بگوییم که به ‌طورکلی اکثر آقایان برای استایل رسمی به سراغ کفش‌های رسمی می‌روند. اما در حال حاضر ظهور مدل‌های متنوعی از کفش کالج به گونه‌ای بازی را تغییر داده است که این کفش به یکی از پرطرفدارترین کفش‌های مردانه تبدیل شود. ضمنا این کفش به دلیل اینکه به خوبی با دیگر لباس‌ها ست می‌شود، انتخاب هوشمندانه‌ای در استایل آقایان برای حضور در موقعیت‌های مختلف به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید:  (تصاویر) راهکار عجیب یک زوج برای جلوگیری از طلاق

مطلب پیشنهادی

ساخت فروشگاه اینترنتی حرفه ای ویکاتو ، ویترین کالای تو

امروزه اکثر کسب و کارها از فضای سنتی فاصله گرفته و فعالیت خود را در …