با ارزان ترین هتل های تهران آشنا شوید

در زمان سفر گاهی رزرو هتل، به خصوص در شهرهای بزرگی مانند تهران که تعداد هتل‌ها بالا است، گاهی گیج‌کننده و سخت به نظر می‌رسد. البته با امکانات موجود و کمی جستجو می‌توان هتل مورد نظر را پیدا کرده و برای رزرو اتاق در آن اقدامات لازم را انجام دهید. به عنوان مثال: هتل آپادانا تهران یکی از ارزان‌ترین هتل‌های این شهر، با امکانات مناسب به حساب می‌آید.

اگر شما هم تمایل به یافتن ارزان ترین هتل های تهران دارید، با ما همراه باشید تا در ادامه هتل‌های ارزان به همراه امکانات آن‌ها را مورد بررسی قرار دهیم.

آشنایی با ارزان ترین هتل های تهران

امروزه هتل های ارزان بسیاری در شهرهای مختلف ایران، از جمله تهران آماده ارائه خدمات به شما عزیزان هستند. برای یافتن ارزان ترین هتل های تهران ابتدا باید نوع امکانات مورد نظر و موقعیت جغرافیایی را مشخص کنید. سپس مطابق با آن می‌توانید گزینه‌های مختلفی را مشاهده کنید.

به طور کلی ارزان ترین هتل های تهران شامل هتل‌های 1 ستاره، 2 ستاره و 3 ستاره می‌شوند. در ادامه به مشخصات، امکانات، موقعیت مکانی و محدوده قیمتی هر یک از این هتل‌ها می‌پردازیم. به این صورت شما می‌توانید مطابق با شرایط خود بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید.

45vtgybu7g57uhh6h7h با ارزان ترین هتل های تهران آشنا شوید

هتل نیلو

هتل نیلو به عنوان یکی از ارزان ترین هتل های تهران، فعالیت خود را در سال 1388 آغاز کرد. سپس در سال‌های 1396 و 1397 در راستای بهبود خدمات مورد بازسازی قرار گرفت. ساختمان این هتل بسیار لوکس و دارای معماری داخلی مدرن و سنتی است.

هتل نیلو دارای 5 طبقه و 72 اتاق مختلف که شامل: اتاق 1 تخته، اتاق 2 تخته دبل، اتاق دو تخته توئین، اتاق دو تخته VIP، سوئیت یک خوابه دو نفره لوکس، سوئیت دو نفره رویال، اتاق سه تخته و سوئیت دو خوابه چهار نفره فمیلی می‌شود.

هتل نیلو از ارزان ترین هتل های تهران محسوب شده و امکانات ویژه‌ای را به گردشگران و مهمانان خود ارائه می‌دهند. این امکانات شامل: پارکینگ (10 خودرو)، رستوران (ظرفیت 65 نفر)، فروشگاه، اتاق چمدان، صرافی، تاکسی سرویس، پذیرش ۲۴ ساعته، شبکه پخش فیلم و اینترنت نامحدود رایگان در لابی می‌شود.

دقت داشته باشید که هزینه اقامت در هتل نیلو بین 1,320,000 تومان تا 3,000,000 تومان است.

آدرس هتل نیلو: تهران، خیابان ولیعصر، نرسیده به میدان ونک، کوچه هفتم (فوزی)، انتهای خیابان شمس لاهیجانی، پلاک ۳

4ybh57hunh67ii67 با ارزان ترین هتل های تهران آشنا شوید

هتل شهر تهران

یکی از ارزان ترین هتل های شهر تهران نسبت به امکاناتش، هتل شهر نام دارد. این هتل فعالیت خود را از سال 1373 آغاز و در سال 1393 به منظور ارتقاء سطح کیفی خدمات، بازسازی شد. هتل شهر دارای 4 طبقه و 10 اتاق و سوئیت است و دید آن رو به جنگل، محوطه هتل و خیابان است.

شما می‌توانید در این هتل برای رزرو اتاق‌های یک تخته لوکس، اتاق یک تخته درجه یک، اتاق دو تخته لوکس، اتاق دو تخته لوکس توئین، اتاق دو تخته درجه یک توئین، اتاق دو تخته درجه یک دبل، سوئیت رویال دو نفره، سوئیت دو نفره دبل، اتاق سه تخته، اتاق سه تخته درجه یک، اتاق چهار تخته، آپارتمان دو خوابه چهار نفره لوکس و اتاق چهار تخته درجه یک اقدام نمایید.

بیشتر بخوانید:  (تصاویر) کافه حیوانات وحشی

هتل شهر به عنوان یکی از ارزان ترین هتل های تهران امکانات مختلفی ارائه می‌دهد. از مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به پارکینگ (ظرفیت 250 خودرو)، رستوران (120 نفر)، چایخانه سنتی، سالن ورزشی، استخر (نیم بها برای مهمانان هتل)، سونا و سالن ماساژ، آژانس مسافرتی، صندوق امانات، خشکشویی، خدمات برای معلولین، پذیرش ۲۴ ساعته و اینترنت نامحدود رایگان اشاره داشت.

هزینه اقامت در اتاق‎های این هتل بین 542,000 تومان تا 1,465,000 تومان خواهد بود.

آدرس هتل شهر تهران: تهران، سه‌راه تهرانپارس، اول خیابان دماوند، پلاک ۲۶۳

etvy4bg6yug56 با ارزان ترین هتل های تهران آشنا شوید

هتل بهار

هتل 3 ستاره بهار نیز جزء ارزان ترین هتل های تهران به حساب می‌آید. این هتل در سال 1395 فعالیت خود را به صورت حرفه‌ای آغاز کرد. هتل بهار دارای 2 طبقه و 40 اتاق مختلف است. این واحدهای اقامتی شامل: سوئیت 4 نفره، اتاق سه تخته، اتاق دو تخته توئین و اتاق یک تخته می شوند.

از امکانات مختلف این هتل می‌توان به پارکینگ (ظرفیت 25 خودرو)، رستوران (ظرفیت 60 نفر)، خدمات تور، خشکشویی، تاکسی سرویس، ترانسفر رفت و برگشت (با هزینه)، اینترنت نامحدود رایگان در لابی، امکان کرایه اتومبیل بدون راننده، خدمات بیدارباش و خانه‌داری، خدمات تهیه بلیط، صرافی، خدمات باربری، اتاق چمدان و پذیرش 24 ساعته اشاره داشت.

هزینه اقامت بابت هر شب در اتاق‌های هتل بهار از 538,000 آغاز می‌شود.

آدرس هتل بهار: تهران، بین پیچ شمیران و دروازه دولت، خیابان انقلاب، نبش بهار جنوبی، پلاک ۵

35tbgy5u67nu6iii با ارزان ترین هتل های تهران آشنا شوید

هتل ورنوس

هتل ورنوس در سال 1399 فعالیت خود در زمینه ارائه واحدهای اقامتی آغاز کرد. اقامت در این هتل سه ستاره مزیت‌های مختلفی دارد که از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به دسترسی آسان به مراکز درمانی و موزه هنرهای معاصر اشاره داشت. هتل ورنوس دارای 5 طبقه و 56 اتاق است.

امکان رزرو اتاق 1 تخته، اتاق 2 تخته، سوئیت یک خوابه دو نفره، اتاق 3 تخته، سوئیت یک خوابه سه نفره و اتاق 4 تخته در این هتل فراهم شده است. هتل ورنوس به عنوان یکی از ارزان ترین هتل های تهران امکانات مختلفی را جهت آسایش و رفاه مهمانان فراهم کرده است.

رستوران (ظرفیت 50 نفر)، کافی شاپ، چایخانه سنتی، صندوق امانات، پذیرش ۲۴ ساعته، اینترنت نامحدود رایگان در لابی، خدمات برای معلولین و خدمات باربری از جمله این امکانات به حساب می‌آیند.

هزینه اقامت در اتاق‌های هتل ورنوس بین 600,000 تا 1,020,000 تومان خواهد.

آدرس هتل ورنوس: تهران، میدان ولیعصر، بلوار کشاورز، بعد از بیمارستان ساسان، نبش خیابان ورنوس، پلاک ۱

54yb57hun67ni68 با ارزان ترین هتل های تهران آشنا شوید

هتل ایرانشهر

قطعا یکی از قدیمی‌ترین و در عین حال ارزان ترین هتل های تهران، هتل ایرانشهر است. این هتل فعالیت خود را در سال 1332 با نام لوزان آغاز کرد. سپس در سال 1360 مدیریت هتل تغییر کرد و مورد بازسازی قرار گرفت. هتل ایرانشهر دارای 4 طبقه و 50 اتاق مختلف است.

واحدهای اقامتی این هتل شامل: اتاق یک تخته، سوئیت دو نفره و آپارتمان یک خوابه دو نفره می‌شود. پارکینگ (ظرفیت 10 خودرو/ با هزینه)، رستوران (ظرفیت 100 نفر)، کافی‌ شاپ، مینی‌بار (با هزینه)، اتاق چمدان، تاکسی سرویس، خدمات خانه‌داری، اینترنت در لابی (بر اساس تعرفه هتل)، شبکه پخش فیلم و پذیرش ۲۴ ساعته تنها بخشی از امکانات این هتل است.

بیشتر بخوانید:  (تصاویر) راهکار عجیب یک زوج برای جلوگیری از طلاق

هزینه اقامت در اتاق‌های مختلف هتل ایرانشهر بین 518,000 تا 986,000 تومان است.

آدرس هتل ایرانشهر: تهران، خیابان ایرانشهر، حدفاصل سمیه و انقلاب، شماره ۸۱

35gtf46y5b67u67 با ارزان ترین هتل های تهران آشنا شوید

هتل دیاموند تهران

هتل دیاموند نیز با توجه به امکانات و خدمات مختلفی که ارائه می‌دهد، از ارزان ترین هتل های تهران به حساب می‌آید. این هتل دارای 6 طبقه و 60 اتاق است. واحدهای اقامتی هتل دیاموند شامل: اتاق یک تخته کلاس A، اتاق دو تخته و اتاق سه تخته می‌شود که هزینه اقامت در هر یک متفاوت است.

از امکانات مختلفی که در این هتل ارائه می‌شود می‌توان به پارکینگ (رایگان)، رستوران (ظرفیت 50 نفر)، کافی ‌شاپ، اتاق چمدان، کافی‌نت، پذیرش ۲۴ ساعته، ترانسفر رفت و برگشت (با هزینه)، خدمات تشریفات ویژه، تاکسی سرویس، اینترنت رایگان در لابی و شبکه پخش فیلم اشاره داشت.

هتل دیاموند از نظر دسترسی به برج طغرل، کاخ نیاوران، تخت مرمر، کاخ موزه ملت، کاخ گلستان، برج میلاد و دروازه باغ ملی موقعیت عالی دارد.

آدرس هتل دیاموند تهران: تهران خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک وی، خیابان فرشته، خیابان بیدار، خیابان مریم غربی، بن‌بست راز، پلاک ۶

3tvyg46ub5y5767n با ارزان ترین هتل های تهران آشنا شوید

هتل پردیس

هتل پردیس تهران دارای 5 طبقه و 10 واحد آپارتمانی یک خوابه و دو خوابه است. این هتل سابقه طولانی در صنعت هتل‌داری و گردشگری تهران دارد. با این حال جزء ارزان ترین هتل های تهران به شماره می‌رود. دقت داشته باشید که در هتل پردیس تمام امکانات رفاهی مورد نیاز گردشگران به صورت کامل فراهم شده است.

همچنین این هتل از نظر دسترسی به اماکن مختلف و مهم شهر در موقعیت مکانی بسیار خوبی قرار گرفته است که از دلایل محبوبت آن در بین گردشگران نیز به حساب می‌آید.

آدرس هتل پردیس: هتل پردیس تهران، چند متری میدان ونک، بین خیابان گاندی و ولیعصر

35tybvg45u6n76ui با ارزان ترین هتل های تهران آشنا شوید

هتل ولیعصر

یکی دیگر از ارزان ترین هتل های تهران، هتل ولیعصر نام دارد که در سال 1399 فعالیت خود را به صورت حرفه‌ای در زمینه ارائه واحدهای اقامتی آغاز کرد. این هتل دارای 5 طبقه و 56 اتاق مختلف، شامل: اتاق یک تخته، اتاق دو تخته دبل، اتاق دو تخته توئین، اتاق سه تخته و سوئیت چهار نفره است.

از امکانات ویژه هتل ولیعصر می‌توان به پارکینگ (ظرفیت 15 خودرو)، رستوران (ظرفیت 100 نفر)، کافی شاپ، سالن ورزشی، جکوزی، صندوق امانات، اتاق چمدان، شبکه پخش فیلم، خدمات خانه‌داری، خدمات بیدار باش، اینترنت محدود رایگان در لابی، تاکسی سرویس، خدمات باربری و پذیرش ۲۴ ساعته اشاره داشت.

آدرس هتل ولیعصر: تهران، بالاتر از میدان ولیعصر، نبش کوچه غزالی عقیق، پلاک ۱۷۱۶

e45ery6b5u67n6i8im با ارزان ترین هتل های تهران آشنا شوید

هتل پژوهش

هتل پژوهش در سال 1380 فعالیت خود را آغاز و در سال 1390 در راستای بهبود کیفیت امکانات و خدمات مورد بازسازی قرار گرفت. این هتل نیز در دسته ارزان ترین هتل های تهران قرار می‌گیرد. هتل پژوهش دارای 2 طبقه و 18 اتاق مختلف نظیر: اتاق یک تخته، اتاق دو تخته و اتاق سه تخته است.

از امکانات فراهم شده در این هتل می‌توان پارکینگ، رستوران (ظرفیت 40 نفر)، فروشگاه، اتاق چمدان، کافی‌نت، خدمات تهیه بلیط، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات نگهداری کودک، خدمات خانه‌داری، تاکسی سرویس، اینترنت در لابی، فضای سبز و خدمات تور را نام برد.

بیشتر بخوانید:  تولید محتوای گیمینگ چیست؟

آدرس هتل پژوهش: تهران، کیلومتر ۱۵ اتوبان تهران به کرج، بلوار پژوهش (پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران)

هتل آماتیس

در سال 1395 هتل آماتیس فعالیت خود را در زمینه ارائه خدمات رفاهی و واحدهای اقامتی آغاز کرد. این هتل سه ستاره دارای 5 طبقه و 45 واحد اقامتی است. این واحدهای اقامتی شامل: اتاق یک تخته، اتاق دو تخته دبل، اتاق دو تخته توئین و اتاق سه تخته می‌شود.

کافه رستوران (ظرفیت ۱۵۰ نفر)، کافی‌ شاپ، اتاق چمدان، صندوق امانات، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات خانه‌داری و تاکسی سرویس اینترنت نامحدود رایگان در لابی، ترانسفر رفت و برگشت (با هزینه) و خدمات بیدارباش تنها بخشی از مهم‌‌ترین امکانات هتل آماتیس به شمار می‌رود.

این هتل از نظر دسترسی به نقاط مختلف شهر مانند: پارک هنرمندان، مراکز درمانی و موزه نقاشی پشت شیشه از موقعیت مکانی ایده‌آل و خوبی برخوردار است.

آدرس هتل آماتیس: تهران، خیابان طالقانی، مقابل اتاق بازرگانی، پلاک ۲۶۲

534yvbg5u6bhn767 با ارزان ترین هتل های تهران آشنا شوید

مزایای رزرو واحد اقامتی در ارزان ترین هتل های تهران

به طور کلی هزینه اقامت در هتل‌ها مطابق با امکانات، خدمات، موقعیت مکانی و موارد این چنینی تعیین می‌شود. به همین دلیل اقامت در هر هتلی می‌تواند مزایا و معایب خاص خود را داشته باشد و این موضوع کاملا بستگی به ویژگی‌های مورد نظر شما دارد.

رزرو واحدهای اقامتی ارزان قیمت دغدغه بسیاری از افراد در زمان سفر است. هتل‌‌های معرفی شده در این مقاله علاوه‌بر هزینه مناسب، امکانات مختلف و متنوعی را در اختیار مهمانان و گردشگران قرار می‌دهند که می‌تواند جذاب باشد.

جالب است بدانید که در برخی از ایام این هتل‌های ارزان قیمت برای جلب رضایت افراد تخفیفات ویژه‌ای را نیز در نظر می‌گیرند که شما می‌توانید این موارد را از مراکز مربوطه استعلام بگیرید.

جمع بندی

در این مقاله به بررسی ارزان ترین هتل های تهران پرداختیم. همانطور که می‌دانید، تهران بزرگ‌ترین و پرجمعیت‌ترین شهر ایران محسبو می‌شود. این شهر هر ساله پذیرای توریست‌ها و گردشگران ایرانی و خارجی بسیاری است. به همین دلیل در این شهر هتل‌های بسیار زیادی، با امکانات مختلف و خدمات ویژه ساخته شده است.

قطعا یکی از دغدغه‌های و اولویت‌های افراد پیش از سفر، یافتن هتل و اقامتگاه‌هایی با هزینه مناسب است. از این رو برای راحت‌تر شدن پروسه کار شما عزیزان، در این مقاله هتل‌های قیمت مناسب به همراه امکانات و خدمات باکیفیتشان را مورد بررسی قرار داده‌ایم. با این حال توصیه می‌کنیم در زمان رزرو هتل مشخصات و امکانات مورد نیاز خود را در نظر داشته باشید.

سپس مطابق با حداقل و حداکثر بودجه خود بهترین گزینه را از بین هتل‌ها و اقامتگاه‌ها انتخاب کنید.

نکته: دقت داشته باشید که تمامی قیمت‌های واحدهای اقامتی در هتل‌ها حدودی بوده و برای اطمینان خاطر باید از مراکز مربوطه استعلام بگیرید و سپس اقدام به رزرو نمایید.

اگر شما هم تجربه اقامت در هتل‎هایی با قیمت مناسب داشته‎اید، می‌توانید نظرات خود را از بخش کامنت‌ها با ما در میان بگذارید.

مطلب پیشنهادی

ساخت فروشگاه اینترنتی حرفه ای ویکاتو ، ویترین کالای تو

امروزه اکثر کسب و کارها از فضای سنتی فاصله گرفته و فعالیت خود را در …