خرید شال مبل از دیاموندهوم

rvg45yb55ju577buj67 خرید شال مبل از دیاموندهوم

شال مبل بافتنی یکی از لوکس ترین اکسسوری هوم ها به حساب می اید که استفاده از ان جلوه ی ویژه ای به دکور فضای نشیمن یا اتاقتان میبخشد . شال های مبل معمولاً یک پتوی کوچک اند ، که می‌توان آن ها را از مواد مختلفی مانند پنبه ، ابریشم پشمی یا الیاف مصنوعی درست کرد. پارچه استفاده شده در شال مبل و مدلی که تولید شده بر نرمی و دوام شال مبل تأثیر می گذارد. برخی از شال مبل ها بسته به مواد مورد استفاده و نوع بافت مورد نیاز در فرآیند تولید می توانند بسیار گران باشند.

اما سوالی که برای اکثر افراد پیش می اید این است که شال های مبل کاربردی اند یا صرفا جنبه دکوری دارند ؟

این سوال بسیار کلی است اما بسته به جنس و خواسته ی شما میتوانید کاربری بودن یا صرفا دکوری بودن شال مبل را انتخاب کنید.

 

شال های مبل از چه زمانی معروف شدند ؟

 

شهرت شال مبل ها به دهه 1980 برمیگردد زمانی که مردم از تن پوش های پشم گوسفند استفاده میکردند تا در زمستان از سرما در امان بمانند رفته رفته به دلیل حجیم و سنگین نبودن پشم گوسفند کاربرد های متنوعی در استفاده پیدا کردند و برای کاور کردن صندلی ها در کنار شومینه مورد استفاده قرار گرفتند .

توجه داشته باشید که به علت در دسترس تر بودن پشم گوسفند نسبت به الیافی چون ابریشم و پارچه و همینطور تولید سریع تر از بافتنی ها و قلاب بافی ها این کالا به سرعت رواج پیدا کرد و با هزینه ی پایینی در دسترس عموم قرار گرفت .

امروزه شال مبل ها در انواع مختلفی عرضه میشود که انتخاب ان ها نه تنها برحسب نوع بلکه بر حسب رنگ بندی نیز تنوع دارد.

بیشتر بخوانید:  ۶ هزار کیلومتر برای شکستن قفل عشق پیموده شد

35tv4yg6yb5u657 300x169 خرید شال مبل از دیاموندهوم

چطور از شال مبل ها استفاده کنیم ؟

 

همانطور که در بالا گفتیم شال مبل ها در سبک‌ها، رنگ‌ها و شکل‌های مختلفی وجود دارند که شما میتوانید از دیاموندهوم به صورت مستقیم خریداری کنید ، اما معمولاً ابعاد آن‌ها در حدود 1 متر در 1.5 متر است، اگرچه می‌توان اندازه‌های کوچک‌تر و بزرگ‌تر را تهیه کرد اما پارچه مورد استفاده در شال مبل  به وضوح بر قیمت، نرمی و دوام آن تأثیر می گذارد، زیرا برخی از پارچه های ساخته شده از ابریشم یا پشم ظریف بسیار گران هستند، در حالی که پلی استر یا میکرو فلیس بسیار مقرون به صرفه هستند.

اما برگردیم به این سوال که چطور از شال مبل ها به بهترین نحو استفاده کنیم ؟ دروهله اول یک شال مبل رنگارنگ میتواند حسی از گرما را به هر اتاقی اضافه کند و فقط با انداختن روی صندلی یا مبل مورد علاقه اتان می‌تواند ظاهری از راحتی و استایل خانگی را به شما بدهد. اگر بچه دارید یک شال مبل خوب می تواند یک مبلمان را بپوشاند و به زیبایی ان بیفزاید .

تمیز کردن و شست و شوی شال مبل بسیار راحت تر از مبل و صندلی است ، به طور مثال اگر دارای فرزند کوچک و حیوان خانگی هستید شال مبل بسیار برای شما کاربرد دارد.

فقط در نظر داشته باشید که استفاده از شال مبل گران قیمت برای این کار مناسب نیست و بهتر است که از شال مبل های ارزان تر استفاده کنید.

یک شال مبل برای زمان هایی است که هوا خنک تر است و نیاز داریم پوششی بر روی پاهایمان داشته باشیم یا زمان هایی که احساس خوبی نداریم و در بر گرفتن یک وسیله ی نرم و گرم میتواند به ما حس ارامش و امنیت بدهد .

بیشتر بخوانید:  بهترین کلینیک ترک اعتیاد در ایران

زمان هایی که دوست داریم در یک وسیله ی گرم غوطه ور شویم “شال مبل” کاربرد میگیرد .

 

شال مبل برای کودکان

 

شال مبل ها را میتوان در اتاق کودکان نیز استفاده کرد در صورتی  که همراه با مضامین اشنایی مانند استفاده از شخصیت های فیلم و یا انیمیشن ها باشد تاثیرگذاری ان بر روی فرزند دلبندتان بیشتر نیز میشود حتی این مدل شال مبل ها گزینه ی بسیار مناسبی برای هدیه دادن به کودکان میباشند .

شال مبل ها به کیفیت خواب کودکان و بزرگسالان نیز کمک ویژه ای میکند .

3tg4yg56uyh5u7h57 300x169 خرید شال مبل از دیاموندهوم

مزایای استفاده از شال مبل

 

در طول تاریخ های مختلف برخی از رنگ ها همیشه محبوب تر از بقیه بوده اند. خوشبختانه، به همان اندازه رنگ‌های مختلف شال مبل وجود دارد که باهر سلیقه ای میتوانید ان ها را خریداری کرده و از ان ها استفاده کنید ، از دیگر مزایای استفاده از شال مبل میتوان به قیمت ان با توجه به تاثیری که در دکوراسیون هر اتاق میگذارد اشاره کرد .

همچنین شما میتوانید از شال مبل با توجه به رنگ بندی ای که دارد در فضاهای مختلف استفاده کنید.

بر خلاف بسیاری از انواع وسایل دکوراتیو ، شال مبل ها جنبه کاربردی دارند و برای آن شب‌های سرد زمستانی که می‌خواهید هزینه‌های گرمایش را پایین‌تر نگه دارید، مناسب هستند. شال مبل های سبک تر برای تابستان، بهار و پاییز عالی هستند، زمانی که فقط یک پوشش سبک لازم است یا اگر فقط یک نفردراتاق سرمایی است .

بیشتر بخوانید:  پیرزن هفتاد ساله، پدیده وزنه برداری شد

دوستداران حیوانات خانگی می‌دانند که شال مبل ها راهی عالی برای زیبا نگه داشتن مبلمان و اضافه کردن سبک به اتاق هستند و درعین حال تمیز کردن را به آسانی با تکان دادن شال مبل برای از بین بردن موها انجام می‌دهند.

همینطور تطبیق پذیری ، طیف گسترده رنگ و طرح ، آنها را به ابزاری ایده آل برای تزئین و هدیه ای عالی تبدیل کرده است. شال مبل ها به اتاق آرامش می‌بخشند، اما بسته به نحوه نمایش آن‌ها، می‌توانند رسمیت را نیز به آن اضافه کنند. شال مبل ها طرح های جاودانه ای دارند، اما بسته به انتخاب رنگ، پارچه و الگوی شما می توانند کاملاً مد روز نیز باشند.

 

نحوه ی شست و شوی شال مبل

 

با توجه به جنس شال مبل  روش شستشوی ان ها نیز فرق میکند. اگر شال مبلتان پنبه ای باشد باید از دستور العمل خاص خودش پیروی کنید. الیاف گیاه پارچه پنبه نرم هستند. بعد از چندین بار شستشو این پارچه در هوا اکسید نمیشود و این به معنای این است که شما میتوانید تمام طول شب از شال مبل استفاده کنید به طور کلی انواع شال مبل را میتوانید در ماشین لباسشویی بشویید ، نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که از مواد پاک کننده به مقدار زیاد استفاده نکنید .

 

جمع بندی

 

شال مبل میتواند استفاده های متنوعی داشته باشد و این به نیازها و خواسته های شما برمیگردد که بخواهید از ان ها چه استفاده ای بکنید ، امیدواریم که این مطلب برای شما مفید بوده باشد .

مطلب پیشنهادی

ساخت فروشگاه اینترنتی حرفه ای ویکاتو ، ویترین کالای تو

امروزه اکثر کسب و کارها از فضای سنتی فاصله گرفته و فعالیت خود را در …